reklamacja
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: reklamacja
andrzej54,
jeżeli postępowanie w ramach danej reklamacji zostało zamknięte, to niestety nie ma możliwości wznowienia go .
jeżeli postępowanie w ramach danej reklamacji zostało zamknięte, to niestety nie ma możliwości wznowienia go .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: reklamacja
Witam Pani Joanno,
otworzylem zatem nowa reklamacje: "Reklamacja oplaty za polaczenie z Internetem [#295573]".
Pozdrawiam
PS. Dobrze, że działa to forum bo jest pomocne, jedno natomiast się nie zmieni to podejscie Plusa do klienta. W T-Mobile nawet jeśli problem wynika z niedopatrzenia klienta, jak być może w tym przypadku przez aparat tel pobierajacy samoczynnie aktualizacje to operator mimo iż przyznaje że to wina klienta to rekompensuje tę opłatę, ktora zostala pobrana bo klient i tak nie mial z niej pożytku. W Plusie ciężko o takie wyjście klientowi na przeciw. To tyle z roznic miedzy sieciami. Dziekuje za pomoc.
otworzylem zatem nowa reklamacje: "Reklamacja oplaty za polaczenie z Internetem [#295573]".
Pozdrawiam
PS. Dobrze, że działa to forum bo jest pomocne, jedno natomiast się nie zmieni to podejscie Plusa do klienta. W T-Mobile nawet jeśli problem wynika z niedopatrzenia klienta, jak być może w tym przypadku przez aparat tel pobierajacy samoczynnie aktualizacje to operator mimo iż przyznaje że to wina klienta to rekompensuje tę opłatę, ktora zostala pobrana bo klient i tak nie mial z niej pożytku. W Plusie ciężko o takie wyjście klientowi na przeciw. To tyle z roznic miedzy sieciami. Dziekuje za pomoc.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: reklamacja
Witam serdecznie,
Sprawę przekazałam dalej.andrzej54 pisze:"Reklamacja oplaty za polaczenie z Internetem [#295573]"
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: reklamacja
Witam Pani Joanno,
dziękuję za poświęcony czas. Plus rozpatrzył reklamacje negatywnie jak poprzednio przy czym odpowiedź była już dłuższa i bardziej nastawiona na człowieka. Niemniej jednak nie zmienia to mojego wrażenia że przenosiny do Plusa to chyba nie był dobry pomysł. Powodzenia z kolejnymi ciężkimi przypadkami.
Pozdrawiam
dziękuję za poświęcony czas. Plus rozpatrzył reklamacje negatywnie jak poprzednio przy czym odpowiedź była już dłuższa i bardziej nastawiona na człowieka. Niemniej jednak nie zmienia to mojego wrażenia że przenosiny do Plusa to chyba nie był dobry pomysł. Powodzenia z kolejnymi ciężkimi przypadkami.
Pozdrawiam
Reklamacja
Witam,
Posiadam Nowy Plush na Kartę z pakietem Rozmowy, Sms, mms bez limitu za 25 zł. Oferta odświeża się automatycznie.
8 grudnia posiadałem na koncie 52,29 zł. Powyższy pakiet powinien odnowić się automatycznie 9 grudnia. 12 grudnia przerwało mi rozmowę telefoniczną i okazało się, że na koncie mam 0,00zł. Jak się okazało, pakiet nie został przedłużony z "powodu niewystarczających środków na koncie" i wszystkie rozmowy, smsy oraz internet został naliczany zgodnie z normalną taryfą. Jakim cudem zniknęły środki na koncie pomiędzy 8 grudnia a 9 nie mam pojęcia. Aplikacja Plus na telefon pokazuje, że między 9 a 10 grudnia wydałem 25 złotych. Stan konta zmienił się teraz na 5,5 zł, więc nawet te środki (plus wydane 25zł) wystarczyły na ponowną aktywację pakietu.
Złożyłem reklamację w tej sprawie (nr dokumentu 858248295). Problem polega na tym, że zostałem bez środków na koncie i nie mogę się z nikim kontaktować. Czas rozpatrzenia reklamacji może trwać nawet do 30 dni. Mógłbym doładować konto, ale po pierwsze nie mam pewności czy znowu nie ukradniecie mi pieniędzy, po drugie jak rozstanie rozpatrzona reklamacja to zostanę z krótką ważnością konta i 2 aktywnymi takimi samymi pakietami. Czy da się przyspieszyć jakoś proces rozpatrywania reklamacji?
Niestety nie jest to pierwszy raz kiedy próbujecie okraść Waszego stałego klienta. Poprzednio mając 3zł na koncie wydałem niby na internet 30zł (debet w ofercie na kartę - paranoja). Jestem w Plusie ponad 2 lata, regularnie doładowuje konto, a w zamian nie mogę dostać uczciwej oferty?
Pozdrawiam,
Jakub
Posiadam Nowy Plush na Kartę z pakietem Rozmowy, Sms, mms bez limitu za 25 zł. Oferta odświeża się automatycznie.
8 grudnia posiadałem na koncie 52,29 zł. Powyższy pakiet powinien odnowić się automatycznie 9 grudnia. 12 grudnia przerwało mi rozmowę telefoniczną i okazało się, że na koncie mam 0,00zł. Jak się okazało, pakiet nie został przedłużony z "powodu niewystarczających środków na koncie" i wszystkie rozmowy, smsy oraz internet został naliczany zgodnie z normalną taryfą. Jakim cudem zniknęły środki na koncie pomiędzy 8 grudnia a 9 nie mam pojęcia. Aplikacja Plus na telefon pokazuje, że między 9 a 10 grudnia wydałem 25 złotych. Stan konta zmienił się teraz na 5,5 zł, więc nawet te środki (plus wydane 25zł) wystarczyły na ponowną aktywację pakietu.
Złożyłem reklamację w tej sprawie (nr dokumentu 858248295). Problem polega na tym, że zostałem bez środków na koncie i nie mogę się z nikim kontaktować. Czas rozpatrzenia reklamacji może trwać nawet do 30 dni. Mógłbym doładować konto, ale po pierwsze nie mam pewności czy znowu nie ukradniecie mi pieniędzy, po drugie jak rozstanie rozpatrzona reklamacja to zostanę z krótką ważnością konta i 2 aktywnymi takimi samymi pakietami. Czy da się przyspieszyć jakoś proces rozpatrywania reklamacji?
Niestety nie jest to pierwszy raz kiedy próbujecie okraść Waszego stałego klienta. Poprzednio mając 3zł na koncie wydałem niby na internet 30zł (debet w ofercie na kartę - paranoja). Jestem w Plusie ponad 2 lata, regularnie doładowuje konto, a w zamian nie mogę dostać uczciwej oferty?
Pozdrawiam,
Jakub
Ostatnio zmieniony 12 gru 2019, o 11:30 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki - podobny temat.
Powód: połączono wątki - podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: reklamacja
Witaj lucek3332,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: reklamacja
Witam,
dziękuję bardzo za szybkie rozpatrzenie reklamacji, lecz stan konta nadal odbiega od prawidłowego.
Przed wystąpieniem problemu z automatyczną aktywacją na koncie było 52,59 PLN (doładowanie z dnia 22.11.2019). Koszt aktywacji 25 PLN (aktywacja pakietu 9.12.2019), powinno zostać 27,59 PLN.
Stan obecnego konta to 5,64 PLN.
Mam złożyć ponowną reklamację w salonie, napisać jeszcze raz pod podany przez Panią adres czy co powinienem zrobić w tej sytuacji?
Pozdrawiam,
Jakub
dziękuję bardzo za szybkie rozpatrzenie reklamacji, lecz stan konta nadal odbiega od prawidłowego.
Przed wystąpieniem problemu z automatyczną aktywacją na koncie było 52,59 PLN (doładowanie z dnia 22.11.2019). Koszt aktywacji 25 PLN (aktywacja pakietu 9.12.2019), powinno zostać 27,59 PLN.
Stan obecnego konta to 5,64 PLN.
Mam złożyć ponowną reklamację w salonie, napisać jeszcze raz pod podany przez Panią adres czy co powinienem zrobić w tej sytuacji?
Pozdrawiam,
Jakub
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: reklamacja
Witaj lucek3332,
wyłącz i włącz telefon, a następnie sprawdź stan konta kodem *100#.
wyłącz i włącz telefon, a następnie sprawdź stan konta kodem *100#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: reklamacja
Proszę o przyspieszenie reklamacji nr CASE/230109/1659
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: reklamacja
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: reklamacja
Dalszy ciąg reklamacji! Dziękuję za szybka reakcję podczas ostatniej reklamacji!.
Złożyłam przez czata dzisiaj reklamację odnośnie braku 100 Gb pakietu. Otrzymałam 1500 Gb w promocji, ale nie został aktywowany Pakiet 100GB proszę o jego aktywację numer reklamacji jaki podali mi na czacie to 23105653.
Proszę o interwencję w tej sprawie i szybkie załatwienie. Tak jak załatwiona została sprawa zwrotu 11,66zł.
Z wyrazami szacunku Xxxxxx Xxxxxx.
Złożyłam przez czata dzisiaj reklamację odnośnie braku 100 Gb pakietu. Otrzymałam 1500 Gb w promocji, ale nie został aktywowany Pakiet 100GB proszę o jego aktywację numer reklamacji jaki podali mi na czacie to 23105653.
Proszę o interwencję w tej sprawie i szybkie załatwienie. Tak jak załatwiona została sprawa zwrotu 11,66zł.
Z wyrazami szacunku Xxxxxx Xxxxxx.
Ostatnio zmieniony 16 sty 2023, o 10:39 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Ukrycie danych osobowych - imię i nazwisko.
Powód: Ukrycie danych osobowych - imię i nazwisko.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: reklamacja
Hela,
Poprosiłam o udzielenie odpowiedzi w powyższej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Odmowa przyjęcia reklamacji
Czy pracownik punktu Plusa może odmówić przyjęcia reklamacji ? Wczoraj to mnie spotkało : mam telefon na kartę i sprawa dotyczy zniknięcia środków oraz minut na koncie . Argumentacja: nic to nie da....
Ostatnio zmieniony 19 sty 2023, o 17:25 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: reklamacja
maksiulek,
Dostępne są również inne formy jej złożenia. Więcej informacji w naszym FAQ.
Tak, jeśli jest składana przez osobę nieupoważnioną.
Dostępne są również inne formy jej złożenia. Więcej informacji w naszym FAQ.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: reklamacja
Zatem wynika z tego, że jako właściciel numeru nie jestem upoważniona - paranoja. Pozostaje mi chyba rzecznik praw klienta, bo nie mam już sił na walkę z Plusem na dodatek utrudnioną dla wiekowych osób i wieloletnich użytkowników.Joanna_Plus pisze: ↑19 sty 2023, o 17:27 maksiulek,Tak, jeśli jest składana przez osobę nieupoważnioną.