reklamacja

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Iza695
Początkujący PlusManiak
Posty: 19
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 7 sty 2013, o 20:32

Re: reklamacja

Post autor: Iza695 »

hm, czyli tutaj się nic nie dowiem..
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: reklamacja

Post autor: Joanna_Plus »

Iza695,

Proszę prześlij przez ten formularz, numer telefonu, którego to pismo dotyczyło. Postaramy się zbadać jak wygląda sytuacja.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
785398074
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 8 sty 2013, o 20:42

Re: reklamacja

Post autor: 785398074 »

Pierwsza sprawa to to, że mam pakiet internetowy i w chwili gdy giną mi z konta pieniądze pakiet jest aktywny. Jeśli chodzi o ostatnią sytuację, to jestem przekonana, że nie połączyłam się z żadną stroną, więc to wykluczone, żeby w ten sposób zginęły pieniądze.
Kolejna sprawa to smsy, które wysyłałam, nie dochodziły, a z konta za każdą wiadomość znikały pieniądze. Smsy do dziś nie doszły do odbiorcy, wyświetlał się komunikat, że nie można wysłać wiadomości... i ostatnia sprawa; Mam telefon od ponad roku, a pieniądze znikają od 4 miesięcy.. i co tak co miesiąc koło 20 mi się włącza przypadkowo internet? Co najmniej dziwne, ale zwrócę na to na pewno uwagę również w tym miesiącu.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: reklamacja

Post autor: Joanna_Plus »

785398074,

a jaki pakiet internetowy masz włączony?

Kontaktowałaś się z BOK w tej sprawie?

A kiedy tak się działo z tymi SMS-ami?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
PanMartik
PlusManiak
Posty: 105
Rejestracja: 4 sty 2013, o 01:58
Kontakt:

Re: reklamacja

Post autor: PanMartik »

Moja sytuacja wygląda bardzo podobnie. Przed świętami wysyłałem trochę więcej smsów (w okresie 17-22.12), które jednak do odbiorcy nie dotarły, a z konta za każdą wiadomość zostało pobrane 3 grosze. Pisałem już w innym dziale o tej sprawie, złożona została reklamacja co jednak nie zmienia faktu, że nie pojawiło się żadne wyjaśnienie zaistniałej sytuacji. Szczęście w nieszczęściu, że to tylko około 30 groszy, ale chyba jakieś wyjaśnienie z strony operatora by się należało tym bardziej, że nie wystąpił wtedy aż tak bardzo problem z zasięgiem (gorzej z tym jest obecnie bo zasięg znika czasami na parę sekund).
Odpowiadam tylko na Forum. Nie odpowiadam na PW.
785398074
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 8 sty 2013, o 20:42

Re: reklamacja

Post autor: 785398074 »

Mam pakiet 300mb za 10 zł tak podpisałam umowę, doładowuję konto za 40 zł miesięcznie z tego 10 zł jest od razu na pakiet. Nie kontaktowałam się z BOK jeszcze. Co miesiąć około po dwóch tygodniach od doładowania telefonu giną mi pieniążki. najpierw mam wiadomość,że stan konta jest niski a za jakiś czas ,że jest minusowy. Ostatnia sytuacja jest z 24 grudnia, Miałam na koncie 21.50 gr przyszła mi wiadomość ,że zostało mi jakieś 86 gr, wysyłałam sms do męża, doszedł tylko jeden, kolejne już nie zostały wysłane, a na koncie pozostało 6 gr. Internet tego dnia nie działał mi w ogóle pomimo,że miałam jeszcze ponad 90 mb . Naprawdę mogę zrozumieć ,że skonczył mi się pakiet internetowy pomino tego,że bardzo mało korzystałam, bo posiadam również internet CDMA w domu i korzystałam z laptopa.. ale ok, niech będzie aktualizacje, niech będą przypadkowe połączenia ze stronami.. to możliwe.. ale też nie tego dnia, bo w ogóle nie mogłam się połączyć, stwierdziłam,że może to przeciążenie sieci, bo święta.. Tylko nie dają mi spokoju te pieniądze, bo wcześniej ginęło mi po 6 zł, 8 zł, ale 20 zł.. i co dalej?
Awatar użytkownika
Jrv
Szalony PlusManiak
Posty: 1208
Rejestracja: 5 paź 2011, o 20:10
Lokalizacja: Łódź

Re: reklamacja

Post autor: Jrv »

Jrv pisze: Poza internetem nie ma tak naprawdę innej możliwości znikających środków z konta - jeszcze zawieszone usługi sms ale to sprawa marginalna.
Nadmieniłem o sprawię sms, szkoda, że nie zwróciłaś wcześniej na to uwagi.
Wykasuj i wpisz ponownie numer centrum wiadomości w swoim telefonie (+4860100310 to poprawne centrum).


A teraz dalej piszesz o pakiecie i... ewidentnie wskazuje to na aktualizacje. One odbywają się w tle, nie widzisz tego. Skoro pakiet się kończy - możesz to sprawdzić kodem *121# - to kolejne połączenia są płatne 15gr/1MB.
A jeżeli pakiet się kończy to znaczy, że telefon się aktualizuje. Sprawa dość oczywista.
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
785398074
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 8 sty 2013, o 20:42

Re: reklamacja

Post autor: 785398074 »

Nie kończył mi się pakiet!!!!Pakiet miałam jeszcze przez kolejnych kilka dni, prosze czytać ze zrozumieniem!
PanMartik
PlusManiak
Posty: 105
Rejestracja: 4 sty 2013, o 01:58
Kontakt:

Re: reklamacja

Post autor: PanMartik »

Wykasuj i wpisz ponownie numer centrum wiadomości w swoim telefonie (+4860100310 to poprawne centrum).


Zawsze myślałem że +48601000310
Odpowiadam tylko na Forum. Nie odpowiadam na PW.
785398074
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 8 sty 2013, o 20:42

Re: reklamacja

Post autor: 785398074 »

I nie do końca jestem pewna czy podał pan dobry numer do centrum wiadomości.. nie brakuje przypadkiem czegoś???
PanMartik
PlusManiak
Posty: 105
Rejestracja: 4 sty 2013, o 01:58
Kontakt:

Re: reklamacja

Post autor: PanMartik »

785398074 pisze:I nie do końca jestem pewna czy podał pan dobry numer do centrum wiadomości.. nie brakuje przypadkiem czegoś???

Prawidłowy numer Centrum SMS to +48601000310
Odpowiadam tylko na Forum. Nie odpowiadam na PW.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: reklamacja

Post autor: Joanna_Plus »

785398074,

numer jest taki jak podał PanMartik.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
785398074
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 8 sty 2013, o 20:42

Re: reklamacja

Post autor: 785398074 »

Dziękuję, Ja wiem, :) ale tutaj pan Jrv wprowadza w błąd.. ja z całą pewnością mam prawidłowy numer.. więc jeśli nie zły numer to co?
PanMartik
PlusManiak
Posty: 105
Rejestracja: 4 sty 2013, o 01:58
Kontakt:

Re: reklamacja

Post autor: PanMartik »

785398074 pisze:Dziękuję, Ja wiem, :) ale tutaj pan Jrv wprowadza w błąd.. ja z całą pewnością mam prawidłowy numer.. więc jeśli nie zły numer to co?

Powodów może być wiele, osobiście polecam udanie się do salonu Plusa. Z doświadczenia wiem, że to co mówi BOK różni się od tego co mówi Salon PlusGSM (takie opinie krążą w środowisku pracowników salonów Plus). W końcu pracownik salonu Plusa może zapoznać się z Twoją sprawą indywidualnie natomiast BOK bazuje na informacjach przekazywanych przez ciebie, czyli na tym co napiszesz. Jeśli problem jest po stronie technicznej Salon Plus doradzi co należy zrobić.
Odpowiadam tylko na Forum. Nie odpowiadam na PW.
785398074
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 8 sty 2013, o 20:42

Re: reklamacja

Post autor: 785398074 »

Dziękuję bardzo za normalną odpowiedź, przede wszystkim bez ironi i sugerowania ignorancji.. po to napisałam na forum, żeby dowiedzieć się jak powinnam postąpić..
ODPOWIEDZ