Teraz jest 19 wrz 2018, o 11:34

Zostaw Kontakt





reklamacja

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Online
Avatar użytkownika

habish

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5394
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: PL
  • Podziękował : 361 razy
    Otrzymał podziękowań: 465 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S9

Re: reklamacja

Post26 sty 2018, o 12:21

viewtopic.php?f=98&t=20932&p=233238#p233238

Strach przed czym? W tamtym poście nawet nie potrafiłeś napisać z czym masz problem.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19371
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1587 razy

Re: reklamacja

Post26 sty 2018, o 15:04

Exandros,

prośba o stosowanie się do regulaminu forum.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

wiesiorek

Prawie PlusManiak

  • Posty: 31
  • Dołączył(a): 5 lis 2017, o 19:25
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: reklamacja

Post1 mar 2018, o 19:16

Witam
W jaki inny skuteczny sposób mogę skutecznie zgłosić reklamację telefonu na kartę, poza osobistą wizytą w punkcie plusa
Próbowałem poprzez formularz na stronie , ale nic z tego cały czas system próbuje zmusić mnie do założenia jakiegoś nowego konta , nadmieniam , że konto jako abonent na abonament już posiadam , ale jak widzę osoby mające telefony na kartę to coś gorszego .
Złożyłem już jedną reklamację , ale dostałem odpowiedź dla numeru abonamentowego na którego to numeru nic nie reklamowałem .
Dzisiaj i wczoraj znów zostały pobrane środki za wysłanie wiadomości SMS tym razem tylko 0,62zł/sms , ale za to w ilości 6x co daje 3,72zł. wcześniej 2,62zł i tak dojdzie do kilkunastu złotych w roku.
Czy w dobie internetu musimy się osobiście kłaniać pracownikom plusa w punktach obsługi?
Proszę o jakąś sensowną informację.
Wiesiek
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 3642
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 15 razy
    Otrzymał podziękowań: 275 razy
  • Moja taryfa: N Plush Ja+NK SuperK
  • Model telefonu: myPhone Hammer +, Samsung GT-S5611, Wiko PF 4G

Re: reklamacja

Post1 mar 2018, o 20:41

wiesiorek napisał(a):(...) Czy w dobie internetu musimy się osobiście kłaniać pracownikom plusa w punktach obsługi?
Proszę o jakąś sensowną informację.
Wiesiek

Nie musisz kłaniać się pracownikom Plusa, wystarczy, że opiszesz dokładnie to co chcesz reklamować i wyślesz na adres: bok@plus.pl z podaniem swoich danych danych i rzecz jasna numeru, którego reklamacja dotyczy.
Dodam, że reklamację może złożyć tylko właściciel numeru, a więc dane składającego reklamację i właściciela muszą być tożsame.
W informacji zwrotnej otrzymasz nr zagadnienia.
Obrazek

„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi”.
....................................................Stanisław Jerzy Lec
Offline
Avatar użytkownika

andrzej54

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 11 wrz 2018, o 23:13
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Nowy Plush

Bezsilność w sprawie reklamacji

Post11 wrz 2018, o 23:43

Witam,
w kwietniu tego roku przeniosłem do Państwa numer i od dwóch od dwóch miesięcy żałuję że to zrobiłem. Początki mojej historii są dość standardowe. Po przeniesieniu uzyskałem rabat 100% na pakiet "Rozmowy, SMSy i MMSy", który teoretycznie skończył mi się 17 lipca. Brzmi jak na razie dobrze, niestety sprawy skomplikowały sie pod koniec tego promocyjnego okresu gdyż z doładowań, których dokonałem na kwotę 55 zł w tym 3 miesięcznym okresie nie pozostało nic. Z bilingu dostępnego w aplikacji nie było widać na co ta kwota została spożytkowana. Złożyłem zatem reklamację z prośbą o wyjaśnienie i wyszczególnienie jakie były wydatki które to doładowanie wykorzystało. Od Państwa uzyskałem odpowiedź że naliczone opłaty są prawidłowe i niestety nie doczekałem się wyszczególnienia pozycji, które doładowania pochłonęły. Ponowiłem wtedy prośbę o wyszczególnienie tych pozycji, które wygenerowały koszty i dostałem za to informację że mogę odpłatnie zamówić sobie billing szczegółowy i wtedy się dowiem co wygenerowały koszty. Po przeczytaniu odpowiedzi po prostu mnie zamurowało bo cóż można powiedzieć jeśli mogłoby się wydawać że jeden z większych operatorów sieci komórkowych po prostu ma mnie gdzieś. Prośba, która była przedmiotem reklamacji została całkowicie olana i zlekceważona. Piszę to bo może chociaż tutaj są kompetentne osoby, którym zależy na dobrej opinii wśród klientów. Mój numer sprawy zgłoszonej na BOK Plusa to: #158638 (0907.2018), #209854 (09.08.2018), #209823 (10.08.2018), #220220 (17.08.2018)

Podsumowując, co z tego że dostaje sie rabat 100% na pakiet skoro i tak te pieniądze znikają z konta. Ponadto podejście do klienta to coś nad czym Plus powinien popracować bo czas poświęcony na pisanie kwiecistych i mało wnoszących odpowiedzi jest 10 razy większy niż ten, który rozwiązałby cały problem i rozwiał moje wątpliwości.

Byłbym wdzięczny za pomoc!

Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 12 wrz 2018, o 19:44 przez sl@w_es, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19371
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1587 razy

Re: reklamacja

Post13 wrz 2018, o 14:32

Witaj andrzej54,
andrzej54 napisał(a):Po przeniesieniu uzyskałem rabat 100% na pakiet "Rozmowy, SMSy i MMSy"

W czasie korzystania z tej promocji, na numerze wykorzystywana była transmisja danych?
andrzej54 napisał(a):Od Państwa uzyskałem odpowiedź że naliczone opłaty są prawidłowe i niestety nie doczekałem się wyszczególnienia pozycji

A jaki rodzaj usług (naliczeń) Departament Reklamacji podał w tej odpowiedzi?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Artur55

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 3 sie 2018, o 15:44
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: JA + MIX
  • Model telefonu: Samsung A5

Re: reklamacja

Post17 wrz 2018, o 18:07

Witam.
Mam takie pytanie, wysłałem reklamację e-mailem, dostałem zwrotną odpowiedź, że reklamacja została przyjęta i jak w najkrótszym czasie zostanie rozpatrzona. Brak numeru reklamacji, jak bym chciał zapytać co się w tej sprawie zmieniło to jak mam to zrobić?
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19371
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1587 razy

Re: reklamacja

Post18 wrz 2018, o 09:00

Witaj Artur55,
Artur55 napisał(a):wysłałem reklamację e-mailem

Jeżeli reklamacja była składana drogą e-mail, to za pomocą tego samego kanału komunikacji, możesz zapytać o aktualny status sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Joanna_Plus otrzymał podziękowanie od
Artur55(18 wrz 2018, o 18:13)
Offline
Avatar użytkownika

Artur55

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 3 sie 2018, o 15:44
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: JA + MIX
  • Model telefonu: Samsung A5

Re: reklamacja

Post18 wrz 2018, o 18:13

Dzięki, spróbuje coś podpytać bo lada dzień mija termin 30 dni a tu taka cisza.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19371
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1587 razy

Re: reklamacja

Post19 wrz 2018, o 09:01

Artur55,
Artur55 napisał(a):spróbuje coś podpytać

:-)
Zweryfikuj też dla pewności czy jakaś korespondencja nie trafiła do folderu SPAM. W przypadku odpowiedzi drogą e-mail, często korespondencja taka klasyfikowana jest przez systemy pocztowe jako "niechciana" ;-).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia strona

Powrót do Plus Mix/Plus na Kartę - Oficjalny dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 36 gości