Pakiet internetowy problem

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Dudek6669
Nowy
Posty: 4
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 31 mar 2019, o 15:54

Internet na kartę 10zl za 1gb

Post autor: Dudek6669 »

Numer telefonu 66xxxxxx
Wazne konto mam do 19.11.2019 i 7 groszy na koncie pakiet jest aktywny pobrał pieniądze i według plus online mam 512 MB zamiast 1gb oraz mój internet jest tak wolny że nawet emial nie chce się odświeżyć zasięg lte 3 kreski w każdym speed teście mam 40pingu 0.03 max dowloadu oraz 0.20 upload tak jak by nie miałbym limitu już ale nawet go nie wykorzystałem pokazuje że nadal mam 512 MB do wykorzystania
Załączniki
Screenshot_20190402-172920.jpg
Ostatnio zmieniony 2 kwie 2019, o 17:41 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Ukrycie numeru telefonu. Zadbaj o swoje bezpieczeństwo, nie podawaj danych w Internecie. Proszę o ukrycie numeru w załączniku. Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

Dudek6669,

to nie jest wartość pakietu UE? Podaj proszę co dociera w wiadomości zwrotnej po wpisaniu kodu *136#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Dudek6669
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 31 mar 2019, o 15:54

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Dudek6669 »

Aktywne promocje: Pakiet Facebook i Instagram - promocja 27-04-2019 14:28, Pakiet Internet 1GB (Limit 0 GB, w tym limit UE 0 GB). Pakiet DATA UE - bez dodatkowych oplat z decyzji Prezesa UKE (Limit 0,5 GB) 23-04-2019 16:04.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

Dudek6669,
Dudek6669 pisze:Pakiet Internet 1GB (Limit 0 GB
Powyższy pakiet jest wykorzystany, dlatego też prędkość transmisji uległa obniżeniu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Wojasek412
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 23 kwie 2019, o 15:59

Brak internetu

Post autor: Wojasek412 »

Witam. Zakupiłem pakiet internetowy wraz z nielimiotowanymi sms-ami. Pakiet internetowy zawierał 2 GB lecz przestał działać jakiś czas temu. W prawym górnym rogu wyświetla mi się LTE lecz internetu jak nie było tak nie ma.. Tryb samolotowy jest wyłączony, transmisja danych jest włączona . Co może być przyczyną?
Ostatnio zmieniony 23 kwie 2019, o 16:40 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniosłam do wątku o poruszanej tematyce.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3126
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Wojasek412,

co pojawia się w informacji zwrotnej po wpisaniu kodów *121#, *136# oraz *101#? Czy numer posiada dodatnie saldo i ma zachowany termin ważności?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kardi19
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 26 kwie 2019, o 14:43

Zmiana taryfy

Post autor: kardi19 »

Witam. Dnia 24.04 zmieniłem taryfę z plus na kartę bez limitu na nowy plush. Dnia 25.04 została pobrana opłata 10zł za 1gb internetu, który był dostępny w taryfie pnk bez limitu. Po wprowadzeniu kodu dezaktywacji wyskakuje komunikat, że usługa jest niedostępna, skontaktuj się z BOK. Podczas próby zalogowania na plus online wpisując ostatnie 4 cyfry kodu PUK nie można się zalogować.
Proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2019, o 14:57 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj kardi19,

prześlij proszę krótki opis sytuacji wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Nasi pracownicy mając dostęp do konta numeru, pomogą w rozwiązaniu sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
danek98
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 2 sty 2019, o 16:01

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: danek98 »

Witam również mam dziwny problem korzystam z taryfy Plus Elastyczna na Karte mam bonusowy pakiet 10GB i wczoraj włączając transmisje danych po jakichś 5 minutach z 10GB pokazywało 9,71GB. 300MB w 5 minut to nie możliwe na moim korzystaniu systemowy licznik danych przez cały dzień pokazał zużycie na poziomie 160MB dodam, że w tej aplikacji plus online ten licznik sie zmienia pokazywało 9,71GB za jakiś czas 9,74GB i potem znowu 9,71 jak to niby zlicza?
EDIT: tydzień temu miałem pakiet bonusowy 2GB(doładowanie było za 10zł) i pakiet ledwo starczył na 2 dni... Gdzie poprzednio kupowałem pakiet 1GB i starczał mi na cały miesiąc a tu 2GB ledwo na 2 dni chyba że tylko ta aplikacja plus online pokazuje co chce
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj danek98,

zweryfikuj jednostki w pakiecie, po rozłączeniu transmisji danych.
Zapewne licznik w Twoim telefonie, nie uwzględnia taryfikacji przewidzianej dla twojej taryfy (100 kB odebranych i wysłanych danych naliczane oddzielnie).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
danek98
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 2 sty 2019, o 16:01

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: danek98 »

Cóż sprawdziłem dokładnie i licznik systemowy dobrze zlicza wczoraj w aplikacji plus online pokazywało 9,54GB dziś sprawdzam 9,71GB.... Fajnie że wróciło ale policzyłem samemu i brakuje 30MB moglibyście wyjaśnić w jaki sposób to nalicza, że zabiera za dużo a potem oddaje nigdy tak nie miałem.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

danek98,
9. Transmisja danych w ramach Bonusu jest rozliczana z dokładnością do 100KB, dane wysyłane i odbierane w ramach jednej sesji są rozliczane oddzielnie.
http://www.plus.pl/documents/16/1206309 ... -Karte.pdf
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bodek510
Szalony PlusManiak
Posty: 318
Rejestracja: 8 sty 2013, o 22:48
Lokalizacja: Europa, raz tu raz tam.
Kontakt:

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: bodek510 »

Wykorzystano caly dostepny krajowy pakiet internetowy. Predkosc transmisji danych w Polsce zostala obnizona. Takiego smsa przed chwilą dostałem, mam 6GB neta w tym 4,17 GB w roamingu, plus 24 GB na całą umowę, wykorzystane tylko 1,83 GB. O co chodzi?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3126
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Marta_Plus »

bodek510,

co aktualnie widnieje pod kodami *121#, *136#?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bodek510
Szalony PlusManiak
Posty: 318
Rejestracja: 8 sty 2013, o 22:48
Lokalizacja: Europa, raz tu raz tam.
Kontakt:

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: bodek510 »

Pakiet komplet 50 limit dostępny 3,83 w tym limit UE 3,83 , bonus internet 24 GB, oraz inne wiadomości jak pakiet socjal, serwis wyświetlacza itp.
ODPOWIEDZ