Pakiet internetowy problem

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22374
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

zif,

czy chodzi o taryfę Mix X i tę promocję: https://www.plus.pl/documents/16/e55c56 ... ernetu.pdf?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zif
Szalony PlusManiak
Posty: 271
Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: zif »

Hmm... Taryfa się zgadza (aneks był kilka miesięcy temu). Czy to ta konkretna promocja - nie wiem, zauważyłem w aplikacji mobilnej pakiet możliwy do aktywacji, a akurat potrzebuję na tym numerze przerzucić sporo danych.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22374
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

zif,

a kontrakt jest podpisany na jakie zobowiązania? 80 zł?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zif
Szalony PlusManiak
Posty: 271
Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: zif »

Nie, 40. Natomiast, jeśli ma to jakieś znaczenie, przed aneksem zobowiązanie było na 80 zł.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22374
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

zif,
zif pisze:Nie, 40
To w tym przypadku dostępny powinien być pakiet 4 GB. Przekazałam już sprawę do weryfikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
damiansarnecki
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 8 paź 2018, o 16:43

Promocja zawieszona

Post autor: damiansarnecki »

Dzień dobry, wczoraj minął mój termin ważności konta i zablokowały mi się rozmowy oraz internet, doładowałem dziś telefon i na koncie widniało 55 złotych. Od razu zabrało mi 35 złotych na usługę MIX rozmowy bez limitu do wszystkich i zostało 20zł, niestety usługa MIX pakiet 2gb 1 została zawieszona i nie mogę nic z tym zrobic, próbowałem ją deaktywowac, aktywować i nic to nie dalo. Tutaj odpowiedź z kodu *136# : "Aktywne promocje: MIX Rozmowy bez limitu do wszystkich 07-11-2018 11:00, MIX Pakiet Internet 2 GB 1 (zawieszona), Pakiet Facebook i Instagram - promocja 03-11-2018 16:34." Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 8 paź 2018, o 17:02 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj damiansarnecki,
- pakiet "MIX Pakiet Internet 2 GB 1" kosztuje 25 zł. Na koncie masz 20 zł. Dlatego promocja jest zawieszona.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bartek144
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 30 maja 2016, o 15:23

BRak internetu pomimo kupionego pakietu.

Post autor: bartek144 »

witam mam problem ,ponieważ kupiłem pakiet internetowy za 10zł 3GB jeden dzień działał dziś już nie chociaż nie wykorzystałem całego pakietu bo zostało 2,8 GB bo wpisaniu w przeglądarke strony wyświetla sie strona aby doładować konto plus, ponieważ nie ma środków na koncie.
Ostatnio zmieniony 22 lis 2018, o 17:48 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22374
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj bartek144,

ile wynosi aktualne saldo konta?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bartek144
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 30 maja 2016, o 15:23

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: bartek144 »

Joanna_Plus pisze:Witaj bartek144,

ile wynosi aktualne saldo konta?
0,00 zł ponieważ dziś zakupiłem drugi pakiet intenetowy który też nie działa.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22374
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

bartek144,

aby pakiet internetowy działał, saldo konta musi być dodatnie i konto aktywne (posiadać zachowany termin ważności).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Krzychu191
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 24 gru 2018, o 00:51

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Krzychu191 »

Witam, otóż mam problem z pakietem internetowym. 21.12.2018 dostałem sms że dziś 23.12 pakiet Ja + Internet 12Gb zostanie uruchomiony i zostanie pobrana opłata. Pakiet w dniu dzisiejszym nie został odnowiony, po sprawdzeniu kodem *136# jest on aktywny do 23.12 do godziny 10:37 a jego limit to 0GB.
Stan konta dodatni ponad 100zł, konto aktywne, doładowane wczoraj.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22374
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Krzychu191,

sprawa dotyczy pakietu kontraktowego, tak?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Krzychu191
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 24 gru 2018, o 00:51

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Krzychu191 »

Joanna_Plus pisze:Witaj Krzychu191,

sprawa dotyczy pakietu kontraktowego, tak?
Tak, sprawa jest już zgłoszona do centrali, napisana została reklamacja.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22374
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

Krzychu191,

dysponujesz jej numerem? W jaki sposób była składana? Mailowo, telefonicznie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ