Pakiet internetowy problem

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Magda_Plus »

grzefik Czy możesz mi podać godziny, w których nie możesz połączyć się z internetem? Czy dostajesz konkretny komunikat?

kaffelkova jaką masz taryfę (sprawdzisz to kodem *147#)? Jaki dostajesz komunikat po wysłaniu kodu *136#?
Czy wyłączyłaś wcześniej pakiet 4 GB?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kaffelkova
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 25 cze 2014, o 21:13

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: kaffelkova »

Tak, gdy pakiet kontraktowy się skonczyl, dezaktywowane go i uruchomiłam inny pakiet. Taryfa to Ja+ Mix. Po wpisaniu *136# pojawia się informacja ze pakiet 4gb jest aktywny ale nie pokazuje ile GB zostało do wykorzystania...
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Magda_Plus »

kaffelkova rozumiem, że nie widzisz pakietu 2GB, który włączyłaś? Czy pamiętasz w jakiej promocji przedłużałaś umowę?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kaffelkova
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 25 cze 2014, o 21:13

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: kaffelkova »

Pakiet 2gb skończył się i dezaktywowałam go, myślałam ze pakiet kontraktowy 4gb wtedy aktywuje się automatycznie. Niestety nie pamiętam o jaką promocję chodzi... Czy istnieje sposób przywrócenia tego kontraktowego pakietu 4gb? W umowie nie ma informacji, że dezaktywacja jest nieodwracalna.
grzefik
PlusManiak
Posty: 145
Rejestracja: 19 kwie 2013, o 11:18

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: grzefik »

Zaznaczam fajeczke kiedy chce sie połączyc i internetem. Zazwyczaj jest ok 12-16-tej. Nie mam zadnego komunikatu. Po prostu czekam az sie pojawi ikonka e, 3g, h, h+ lub lte na wyswietlaczu telefonu. Ponowne uruchomienie telefonu nic nie pomgaa
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

kaffelkova,
kaffelkova pisze:Pakiet 2gb skończył się i dezaktywowałam go, myślałam ze pakiet kontraktowy 4gb wtedy aktywuje się automatycznie. Niestety nie pamiętam o jaką promocję chodzi... Czy istnieje sposób przywrócenia tego kontraktowego pakietu 4gb? W umowie nie ma informacji, że dezaktywacja jest nieodwracalna.
W tym przypadku dezaktywacja jest nieodwracalna. Tutaj przykładowy regulamin: http://www.plus.pl/documents/16/6fea42f ... h_klientow:
18. Po dezaktywacji wybranego Pakietu jest możliwa aktywacja innego pakietu na zasadach określonych w Regulaminach Promocji: „Dodatkowe Pakiety internetowe w JA + Mix” i Dodatkowe Pakiety minut i SMS w JA + Mix”.
grzefik,
grzefik pisze:Zazwyczaj jest ok 12-16-tej.
A teraz transmisja danych działa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
grzefik
PlusManiak
Posty: 145
Rejestracja: 19 kwie 2013, o 11:18

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: grzefik »

Nie działa, również po ponownym uruchomieniu telefonu. Pakiet internetowy aktywny
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

grzefik,

aktualnie w przypadku numerów w usługach Plus na Kartę, mogą występować utrudnienia z transmisja danych. Prześlij mi proszę numer telefonu przez ten formularz. Dodam go wówczas do zgłoszenia technicznego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
krzychu17a
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 25 cze 2016, o 06:19

smartphone i internet

Post autor: krzychu17a »

doladowuje telefon za 40 zl

mam dwa pakiety

rozmowy i smsy

oraz internet 1gb

problem jest taki ze jak mam 0 zl na koncie to internet nie dziala mimo ze mam pakiet

zrobcie cos z tym !
Ostatnio zmieniony 27 cze 2016, o 10:10 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

krzychu17a,
krzychu17a pisze:problem jest taki ze jak mam 0 zl na koncie to internet nie dziala mimo ze mam pakiet
Transmisja danych działa przy aktywnym koncie, tzn. numer musi mieć zachowany termin ważności i dodatnie saldo (minimum 1 grosz).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sebekss
Początkujący PlusManiak
Posty: 19
Rejestracja: 29 cze 2015, o 10:29

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: sebekss »

witam
Od ubiegłego m-ca dziwnie znikają mi MB z pakietu internetowego. Nie ma to odzwierciedlenia w używaniu internetu przeze mnie, ani w aplikacji PlusOnline, gdzie widać zużycie internetu i tam widać bardzo nieliczne zużycie danych, a wg stanu pakietu zużyto znacznie więcej. W czym może być problem?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj sebekss,
sebekss pisze:Nie ma to odzwierciedlenia w używaniu internetu przeze mnie, ani w aplikacji PlusOnline, gdzie widać zużycie internetu i tam widać bardzo nieliczne zużycie danych, a wg stanu pakietu zużyto znacznie więcej.
Czy podczas tej weryfikacji, transmisja danych w telefonie jest cały czas włączona?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sebekss
Początkujący PlusManiak
Posty: 19
Rejestracja: 29 cze 2015, o 10:29

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: sebekss »

Joanna_Plus pisze: Czy podczas tej weryfikacji, transmisja danych w telefonie jest cały czas włączona?
Tak, jest włączona.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

sebekss,

weryfikacji stanu pakietu, należy dokonać kilka minut po rozłączeniu transmisji danych. Temat ten poruszaliśmy np. w tym wątku: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=99& ... =60#p63524.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sebekss
Początkujący PlusManiak
Posty: 19
Rejestracja: 29 cze 2015, o 10:29

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: sebekss »

Joanna_Plus pisze:sebekss,

weryfikacji stanu pakietu, należy dokonać kilka minut po rozłączeniu transmisji danych. Temat ten poruszaliśmy np. w tym wątku: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=99& ... =60#p63524.
OK, ale taki - zaniżony - stan pakietu nie jest tylko w aplikacji PlusOnline, ale też pokazany w SMSie od Plusa (po wpisaniu krótkiego kodu *121#).
Czy w SMSach ze stanem pakietu też podajecie zafałszowane dane?
Po to, żebym myślał że kończy/skończył mi się pakiet i żebym wykupił nowy (a faktycznie mam jeszcze bardzo dużo niewykorzystanego starego)?
ODPOWIEDZ