Pakiet internetowy problem
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 5
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 5 maja 2020, o 18:55
Re: Pakiet internetowy problem
Kiedy mogę liczyć, że niechciany internet 25 mb zostanie zdezaktywowany?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy problem
Zbigniew,
odpowiedzi są udzielane w kolejności wpływu zgłoszeń. Podaj proszę numer sprawy, wówczas poproszę o jej przyśpieszenie.
odpowiedzi są udzielane w kolejności wpływu zgłoszeń. Podaj proszę numer sprawy, wówczas poproszę o jej przyśpieszenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy problem
Pakiet internetu został wyłączony. Dziękuję za pomoc.
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 318
- Rejestracja: 8 sty 2013, o 22:48
- Lokalizacja: Europa, raz tu raz tam.
- Kontakt:
Re: Pakiet internetowy problem
Kolejny raz, po przekroczeniu 727 MB zużytego neta dostałem SMS-a o przekroczeniu limitu dostępnego internetu. Z 6GB które mam w pakiecie zostaje w tej chwili 2,7 GB. Prędkość spadła z 84 Mb/s do 2,5. Bardzo ambitny pan konsultant na infolinii twierdzi że wszystko jest w porządku. Bo gdyby operator faktycznie obniżył mi szybkość to miałbym 32kb/s. To jest tz gwóźdź do trumny. Jeszcze 6 doładowań i będzie żegnaj MINUSIE.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy problem
bodek510,
opisz proszę sytuacje korzystając z tego formularza. Podaj numer telefonu, którego dotyczy sprawa oraz dane (imię i nazwisko, numer PESEL).
opisz proszę sytuacje korzystając z tego formularza. Podaj numer telefonu, którego dotyczy sprawa oraz dane (imię i nazwisko, numer PESEL).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 318
- Rejestracja: 8 sty 2013, o 22:48
- Lokalizacja: Europa, raz tu raz tam.
- Kontakt:
Re: Pakiet internetowy problem
Normalnie cuda i dziwy, szybkość neta wróciła do normy, jest 80/35. Dzięki Joanna_Plus.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy problem
bodek510,
ja żadnego udziału w tym nie miałam.
ja żadnego udziału w tym nie miałam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 318
- Rejestracja: 8 sty 2013, o 22:48
- Lokalizacja: Europa, raz tu raz tam.
- Kontakt:
Re: Pakiet internetowy problem
To tym bardziej cuda w Plusie.
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 10
- Rejestracja: 18 maja 2020, o 17:54
Re: Pakiet internetowy problem
Witam serdecznie. Mam jeszcze aktywny pakiet wakacyjny 60GB za 15zł. Chciałbym się dowiedzieć czy aby ten pakiet nie ma "pierwszeństwa" w zużywaniu przed GIGAbank? Zauważyłem, że schodzą mi GB z GIGAbanku a pakiet wakacyjny stoi. Pozdrawiam.
Re: Pakiet internetowy problem
W pierwszej kolejności rozliczane są jednostki z promocji „GigaBank w Taryfie Plus Elastyczna na Kartę”, zgodnie z Regulaminem Promocji „60 GB za 15 zł”ursusarctos pisze:Witam serdecznie. Mam jeszcze aktywny pakiet wakacyjny 60GB za 15zł. Chciałbym się dowiedzieć czy aby ten pakiet nie ma "pierwszeństwa" w zużywaniu przed GIGAbank? Zauważyłem, że schodzą mi GB z GIGAbanku a pakiet wakacyjny stoi. Pozdrawiam.
Plush 120gb/40gbx3 15 zł - 3 transza nie działa
Mam w telefonie dwie karty - Plush i "n"(pomarańczowe dla młodych, chyba nie powinno się pisać nazw innych operatorów). Wypróbowuję działanie usług różnych sieci, żeby przenieść całą rodzinę do jednej firmy oraz wiedzieć, gdzie ulokować telefony pracowników powstającej firmy. Podejrzewam, iż pomiędzy abonamentem (+ pewnie osobnym dla firm), ofertą na kartę czy bonusami może być spora różnica, niemniej, rozglądam się, jak mogę.
W plushu wypróbowałam ofertę na kartę i nie miałam problemów, w międzyczasie w okresie świątecznym załapałam się na bonus internetowy (120gb = 40gb na miesiąc za 15zł) Pierwsze dwa miesiące internet śmigał, nie powiem, przebijał "n" i przyznaję, że mój wybór przechylił się właśnie na ofertę Plusa/Plusha. Jednakże w ostatnich trzech dniach, tuż po odświeżeniu ostatniego pakietu, internet jest niesamowicie wolny, żeby nie powiedzieć, iż nieistniejący - nawet maila nie jestem w stanie załadować. Środki na koncie oczywiście posiadam, sprawdziłam w regulaminie, czy to nie moja wina - no i nie. Przełączanie preferowanej sieci z LTE (tu powinno śmigać, nie śmiga ani o krztę) na 3g sprawiło, iż kb/s ślimaczym tempem ledwo co ładowały, ale i tak połączenie było zrywane. To z pewnością nie wina telefonu, gdyż w tym samym czasie przełączenie usług sieciowych na "n" powodowało eksplozję prędkości internetu. Wybór wydaje się oczywisty. Wiem, ze to tylko promocja, jednak nie jest ona darmowym bonusem, więc zważając na perspektywę czasową i chęć przeniesienia większej ilości numerów do sieci, w której z pewnością nie tylko ja, lecz również moja rodzina będziemy korzystać z różnych usług tego typu, zwracam uwagę na ich funkcjonowanie. Przyznam, iż jestem zniesmaczona - jeśli ktoś zobliguje się do danej oferty, powinien się z niej wywiązać w pełni, a nie kombinować na ostatniej prostej, w końcu ktoś inny za to płaci. Ja też nie sprzedaję ludziom tylko 3/4 towaru, nawet jeśli go przeceniam;) Niefajna praktyka.
Niemniej, moje pytanie - czy ktoś korzysta z tego bonusu i to normalne, również macie problemy? Albo zauważył podobne anomalie w Plushu przy podobnych ofertach? Już abstrahuję od pracowników, ale moi domownicy z pewnością będą wściekli, jeśli wkopię ich telefony w tak niestabilne oferty;)
Na chwilę obecną raczej przeniosę rodzinę oraz zarejestruję telefony służbowe w sieci Pomarańczowej, ewentualnie po sprawdzeniu do Fioletowej, ale uprzednio jeszcze zasięgnę języka na forum sieci, która do niedawno była moim pewnikiem.
Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi,
Aq.
W plushu wypróbowałam ofertę na kartę i nie miałam problemów, w międzyczasie w okresie świątecznym załapałam się na bonus internetowy (120gb = 40gb na miesiąc za 15zł) Pierwsze dwa miesiące internet śmigał, nie powiem, przebijał "n" i przyznaję, że mój wybór przechylił się właśnie na ofertę Plusa/Plusha. Jednakże w ostatnich trzech dniach, tuż po odświeżeniu ostatniego pakietu, internet jest niesamowicie wolny, żeby nie powiedzieć, iż nieistniejący - nawet maila nie jestem w stanie załadować. Środki na koncie oczywiście posiadam, sprawdziłam w regulaminie, czy to nie moja wina - no i nie. Przełączanie preferowanej sieci z LTE (tu powinno śmigać, nie śmiga ani o krztę) na 3g sprawiło, iż kb/s ślimaczym tempem ledwo co ładowały, ale i tak połączenie było zrywane. To z pewnością nie wina telefonu, gdyż w tym samym czasie przełączenie usług sieciowych na "n" powodowało eksplozję prędkości internetu. Wybór wydaje się oczywisty. Wiem, ze to tylko promocja, jednak nie jest ona darmowym bonusem, więc zważając na perspektywę czasową i chęć przeniesienia większej ilości numerów do sieci, w której z pewnością nie tylko ja, lecz również moja rodzina będziemy korzystać z różnych usług tego typu, zwracam uwagę na ich funkcjonowanie. Przyznam, iż jestem zniesmaczona - jeśli ktoś zobliguje się do danej oferty, powinien się z niej wywiązać w pełni, a nie kombinować na ostatniej prostej, w końcu ktoś inny za to płaci. Ja też nie sprzedaję ludziom tylko 3/4 towaru, nawet jeśli go przeceniam;) Niefajna praktyka.
Niemniej, moje pytanie - czy ktoś korzysta z tego bonusu i to normalne, również macie problemy? Albo zauważył podobne anomalie w Plushu przy podobnych ofertach? Już abstrahuję od pracowników, ale moi domownicy z pewnością będą wściekli, jeśli wkopię ich telefony w tak niestabilne oferty;)
Na chwilę obecną raczej przeniosę rodzinę oraz zarejestruję telefony służbowe w sieci Pomarańczowej, ewentualnie po sprawdzeniu do Fioletowej, ale uprzednio jeszcze zasięgnę języka na forum sieci, która do niedawno była moim pewnikiem.
Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi,
Aq.
Ostatnio zmieniony 19 lut 2021, o 15:57 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy problem
Witaj Aquarius,
podaj proszę co dociera w wiadomości zwrotnej po wpisaniu kodu *136#.
podaj proszę co dociera w wiadomości zwrotnej po wpisaniu kodu *136#.
O jakich prędkościach mowa?Aquarius pisze:internet jest niesamowicie wolny
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy problem
0,0 / 0,1 / 0,9, w porywach 2,1 kb/s
Po wpisaniu kodu otrzymuję informacje, iż posiadam włączone usługi Pakietu 120gb (limit 33,25 GB) do 17-03-2021, konto ważne rok 17-12-2021, Plush Internet Promo BS, Rabat wideo 30 dni. Mam również aktywne środki na koncie (w sensie, doładowane).
W sieci "n" prędkości wyglądają następująco: od 5,6 9,2 kb/1 do 1,4, 2,2 mb/s (i więcej, spisuję dane z ostatnich chwil)
Także rozbieżność jest znacząca. W Plushu niestety przy takich prędkościach nie ładują mi się najprostsze strony ani mail...
Po wpisaniu kodu otrzymuję informacje, iż posiadam włączone usługi Pakietu 120gb (limit 33,25 GB) do 17-03-2021, konto ważne rok 17-12-2021, Plush Internet Promo BS, Rabat wideo 30 dni. Mam również aktywne środki na koncie (w sensie, doładowane).
W sieci "n" prędkości wyglądają następująco: od 5,6 9,2 kb/1 do 1,4, 2,2 mb/s (i więcej, spisuję dane z ostatnich chwil)
Także rozbieżność jest znacząca. W Plushu niestety przy takich prędkościach nie ładują mi się najprostsze strony ani mail...
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy problem
Aquarius,
a prędkości UL? Po przelogowaniu urządzenia (wył./wł.) sytuacja nie ulega zmianie?
a prędkości UL? Po przelogowaniu urządzenia (wył./wł.) sytuacja nie ulega zmianie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Nie działają dane pakietowe
Witam, mam problem z danymi pakietowymi. Dziś włożyłem nową kartę, świeżo odebraną z salonu Plusa (dokładniej duplikat) do świeżo zakupionej komórki Xiaomi Redmi 9C. Próbowałem włączyć dane pakietowe, jednak nic z tego nie wyszło. Konfiguracja automatyczna ze strony ustaw.plus.pl nie działa dla tego modelu. Chciałbym spytać, jak to naprawić?
Ostatnio zmieniony 15 mar 2021, o 10:55 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.