Pakiet internetowy problem

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Zbigniew
Nowy
Posty: 5
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 5 maja 2020, o 18:55

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Zbigniew »

Kiedy mogę liczyć, że niechciany internet 25 mb zostanie zdezaktywowany?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

Zbigniew,

odpowiedzi są udzielane w kolejności wpływu zgłoszeń. Podaj proszę numer sprawy, wówczas poproszę o jej przyśpieszenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Zbigniew
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 5 maja 2020, o 18:55

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Zbigniew »

Pakiet internetu został wyłączony. Dziękuję za pomoc.
bodek510
Szalony PlusManiak
Posty: 318
Rejestracja: 8 sty 2013, o 22:48
Lokalizacja: Europa, raz tu raz tam.
Kontakt:

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: bodek510 »

Kolejny raz, po przekroczeniu 727 MB zużytego neta dostałem SMS-a o przekroczeniu limitu dostępnego internetu. Z 6GB które mam w pakiecie zostaje w tej chwili 2,7 GB. Prędkość spadła z 84 Mb/s do 2,5. Bardzo ambitny pan konsultant na infolinii twierdzi że wszystko jest w porządku. Bo gdyby operator faktycznie obniżył mi szybkość to miałbym 32kb/s. To jest tz gwóźdź do trumny. Jeszcze 6 doładowań i będzie żegnaj MINUSIE.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

bodek510,

opisz proszę sytuacje korzystając z tego formularza. Podaj numer telefonu, którego dotyczy sprawa oraz dane (imię i nazwisko, numer PESEL).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bodek510
Szalony PlusManiak
Posty: 318
Rejestracja: 8 sty 2013, o 22:48
Lokalizacja: Europa, raz tu raz tam.
Kontakt:

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: bodek510 »

Normalnie cuda i dziwy, szybkość neta wróciła do normy, jest 80/35. Dzięki Joanna_Plus.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

bodek510,

ja żadnego udziału w tym nie miałam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bodek510
Szalony PlusManiak
Posty: 318
Rejestracja: 8 sty 2013, o 22:48
Lokalizacja: Europa, raz tu raz tam.
Kontakt:

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: bodek510 »

To tym bardziej cuda w Plusie.
ursusarctos
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 18 maja 2020, o 17:54

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: ursusarctos »

Witam serdecznie. Mam jeszcze aktywny pakiet wakacyjny 60GB za 15zł. Chciałbym się dowiedzieć czy aby ten pakiet nie ma "pierwszeństwa" w zużywaniu przed GIGAbank? Zauważyłem, że schodzą mi GB z GIGAbanku a pakiet wakacyjny stoi. Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1189
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Ron »

ursusarctos pisze:Witam serdecznie. Mam jeszcze aktywny pakiet wakacyjny 60GB za 15zł. Chciałbym się dowiedzieć czy aby ten pakiet nie ma "pierwszeństwa" w zużywaniu przed GIGAbank? Zauważyłem, że schodzą mi GB z GIGAbanku a pakiet wakacyjny stoi. Pozdrawiam.
W pierwszej kolejności rozliczane są jednostki z promocji „GigaBank w Taryfie Plus Elastyczna na Kartę”, zgodnie z Regulaminem Promocji „60 GB za 15 zł”
Aquarius
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 19 lut 2021, o 14:57

Plush 120gb/40gbx3 15 zł - 3 transza nie działa

Post autor: Aquarius »

Mam w telefonie dwie karty - Plush i "n"(pomarańczowe dla młodych, chyba nie powinno się pisać nazw innych operatorów). Wypróbowuję działanie usług różnych sieci, żeby przenieść całą rodzinę do jednej firmy oraz wiedzieć, gdzie ulokować telefony pracowników powstającej firmy. Podejrzewam, iż pomiędzy abonamentem (+ pewnie osobnym dla firm), ofertą na kartę czy bonusami może być spora różnica, niemniej, rozglądam się, jak mogę. 

W plushu wypróbowałam ofertę na kartę i nie miałam problemów, w międzyczasie w okresie świątecznym załapałam się na bonus internetowy (120gb = 40gb na miesiąc za 15zł) Pierwsze dwa miesiące internet śmigał, nie powiem, przebijał "n" i przyznaję, że mój wybór przechylił się właśnie na ofertę Plusa/Plusha. Jednakże w ostatnich trzech dniach, tuż po odświeżeniu ostatniego pakietu, internet jest niesamowicie wolny, żeby nie powiedzieć, iż nieistniejący - nawet maila nie jestem w stanie załadować. Środki na koncie oczywiście posiadam, sprawdziłam w regulaminie, czy to nie moja wina - no i nie. Przełączanie preferowanej sieci z LTE (tu powinno śmigać, nie śmiga ani o krztę) na 3g sprawiło, iż kb/s ślimaczym tempem ledwo co ładowały, ale i tak połączenie było zrywane. To z pewnością nie wina telefonu, gdyż w tym samym czasie przełączenie usług sieciowych na "n" powodowało eksplozję prędkości internetu. Wybór wydaje się oczywisty. Wiem, ze to tylko promocja, jednak nie jest ona darmowym bonusem, więc zważając na perspektywę czasową i chęć przeniesienia większej ilości numerów do sieci, w której z pewnością nie tylko ja, lecz również moja rodzina będziemy korzystać z różnych usług tego typu, zwracam uwagę na ich funkcjonowanie. Przyznam, iż jestem zniesmaczona - jeśli ktoś zobliguje się do danej oferty, powinien się z niej wywiązać w pełni, a nie kombinować na ostatniej prostej, w końcu ktoś inny za to płaci. Ja też nie sprzedaję ludziom tylko 3/4 towaru, nawet jeśli go przeceniam;) Niefajna praktyka. 

Niemniej, moje pytanie - czy ktoś korzysta z tego bonusu i to normalne, również macie problemy? Albo zauważył podobne anomalie w Plushu przy podobnych ofertach? Już abstrahuję od pracowników, ale moi domownicy z pewnością będą wściekli, jeśli wkopię ich telefony w tak niestabilne oferty;)

Na chwilę obecną raczej przeniosę rodzinę oraz zarejestruję telefony służbowe w sieci Pomarańczowej, ewentualnie po sprawdzeniu do Fioletowej, ale uprzednio jeszcze zasięgnę języka na forum sieci, która do niedawno była moim pewnikiem.

Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi,
Aq.
Ostatnio zmieniony 19 lut 2021, o 15:57 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Aquarius,

podaj proszę co dociera w wiadomości zwrotnej po wpisaniu kodu *136#.
Aquarius pisze:internet jest niesamowicie wolny
O jakich prędkościach mowa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Aquarius
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 19 lut 2021, o 14:57

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Aquarius »

0,0 / 0,1 / 0,9, w porywach 2,1 kb/s
Po wpisaniu kodu otrzymuję informacje, iż posiadam włączone usługi Pakietu 120gb (limit 33,25 GB) do 17-03-2021, konto ważne rok 17-12-2021, Plush Internet Promo BS, Rabat wideo 30 dni. Mam również aktywne środki na koncie (w sensie, doładowane).

W sieci "n" prędkości wyglądają następująco: od 5,6 9,2 kb/1 do 1,4, 2,2 mb/s (i więcej, spisuję dane z ostatnich chwil)

Także rozbieżność jest znacząca. W Plushu niestety przy takich prędkościach nie ładują mi się najprostsze strony ani mail...
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

Aquarius,

a prędkości UL? Po przelogowaniu urządzenia (wył./wł.) sytuacja nie ulega zmianie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kirk
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 12 mar 2021, o 18:54

Nie działają dane pakietowe

Post autor: Kirk »

Witam, mam problem z danymi pakietowymi. Dziś włożyłem nową kartę, świeżo odebraną z salonu Plusa (dokładniej duplikat) do świeżo zakupionej komórki Xiaomi Redmi 9C. Próbowałem włączyć dane pakietowe, jednak nic z tego nie wyszło. Konfiguracja automatyczna ze strony ustaw.plus.pl nie działa dla tego modelu. Chciałbym spytać, jak to naprawić?
Ostatnio zmieniony 15 mar 2021, o 10:55 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
ODPOWIEDZ