Pakiet internetowy problem

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

patryk123,
patryk123 pisze:Zglaszalem problem z internetem po zmianie taryfy na ja plus na karte
Napisz proszę, co konkretnie teraz się dzieje?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
patryk123
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 14 paź 2017, o 18:50

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: patryk123 »

internet jest bardzo wolny tak jak po przekroczeniu limitu. Strony jakos sie laduja ale zeby cos ogladnac np. youtub, tvnplayer to nie ma opcji
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

patryk123,
patryk123 pisze:internet jest bardzo wolny tak jak po przekroczeniu limitu.
Zrób proszę speedtest i wklej tutaj wyniki pomiaru.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
patryk123
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 14 paź 2017, o 18:50

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: patryk123 »

Download: 0.01 Mbps | Upload: 0.01 Mbps | Ping: 324 ms
patryk123
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 14 paź 2017, o 18:50

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: patryk123 »

Poprzednio mialem taryfe pnk do wszystkich oraz wykupiony pakiet int. 1gb ktory wykorzystalem przed koncem terminu co spowodowalo zmniejszenie transferu i zwolnienie predkosci int. Nastepnie zmienilem taryfe na ja plus na karte i wykupilem pakiet nielimitowane rozmowy sms i 6gb internet. okazalo sie ze ten stary wykorzystany pakiet 1gb pozostal dalej aktywny i caly czas dziala niesyety bd wolno (0mb) . Zadz do bok i konsultant wyl. ten pakiet lecz predkosc internetu dalej jest taka sama czyly bd wolna. Jeszcze raz zadz. do bok i sprawa trafila do dzialu technicznego ale nic sie nie zmienilo po naprawie specjalistow. Tak wyglada moja sytuacja od prawie miesiaca jesli da sie cos poradzic w tym temacie bylbym wdzieczny
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1176
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Ron »

Może stacja jest przeciążona :->
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Marta_Plus »

patryk123,

z jakiego obecnie modelu telefonu korzystasz i jaki tryb sieci (technologia 2G/3G/LTE) masz w nim ustawiony? Sprawdzałeś może jak wygląda sytuacja po przełożeniu karty SIM do innego urządzenia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
patryk123
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 14 paź 2017, o 18:50

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: patryk123 »

samsung mini 2 gts6500s tryb( 3g, h) to dosc stary tel. ale na poprzedniej taryfie pnk i pakiecie internetowym 1gb sprawnie chodzil internet. filmy np. na youtube a teraz bez szans.Tak sprawdzalem po zamknieciu sprawy na. samsungu galaxy s5 i bylo tak samo
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1176
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Ron »

Sprawdź pozostały limit jednostek danych dostępnych w Pakiecie internetowym oraz dzień, w którym upływa okres ważności Pakietu internetowego lub Promocji za pomocą krótkiego kodu: *136#
patryk123
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 14 paź 2017, o 18:50

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: patryk123 »

limit(11579612) do 05.11.2017.
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1176
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Ron »

Jaki masz zasięg na HSPA+ (3G) ?? Podaj miejscowość ?
patryk123
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 14 paź 2017, o 18:50

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: patryk123 »

tak wlasnie HSPA+ 3G. Grudziadz
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Marta_Plus »

patryk123,

prawdopodobnie, jak też przypuszcza Ron, nadajnik, z którego korzystasz jest mocno przeciążony. Czy opisana sytuacja występuje też w innych lokalizacjach i różnych porach dnia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
copperhead90
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 20 kwie 2017, o 18:58

nowy plush - spowolenienie internetu

Post autor: copperhead90 »

Witam,
Jestem użytkownikiem plus na karte, mam taryfę nowy plush z internetem 10GB miesiecznie..zostało mi około 700mega transferu danych a moja predkosc spadła do 32kB/s dlaczego??
Ostatnio zmieniony 27 lis 2017, o 16:28 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj copperhead90,

podaj proszę co dokładnie dociera w SMS-ie zwrotnym po wpisaniu kodu *136#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ