Pakiet internetowy problem
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 16 maja 2021, o 10:00
Re: Niewyjaśniona utrata GB
Nie wiem w jaki sposób mam pokazać nagłe zużycie przy braku LTE, jedynie co mogę pokazać to historię zużycia danych, którą już opisałem, nie mam możliwości pokazania tego w jakiej technologii akurat wtedy korzystałem z internetu, to chyba powinien operator sprawdzić jak już. Poza tym, nie ma to żadnego znaczenia w jakiej technologii korzystałem, sama historia zużycia danych pokazuje dziwną sytuację, na pewno nie pozwolę sobię na to by na siłę próbować wmawiać mi, że te dane w jakiś sposób zostały przeze mnie wykorzystane.
Oczywiście dostarczę wszystkie możliwe dowody wraz z opisem sytuacji na podany adres email. Mam tylko nadzieję, że nie spotkam się kolejny raz z osobami, które nie mają kompetencji jakichkolwiek by w ogóle podejmować się pewnych problemów, bo akurat nie jestem przeciętnym użytkownikiem tylko osobą mającą poważne umiejętności w branży IT czy programowania, więc gdybym nie miał odpowiedniej wiedzy, to inaczej do tego bym podchodził. Poza tym jaki by problem nie był to zawsze jest wina użytkownika, operator nie ma prawa popełnić błędu. No tak nie może być.
Oczywiście dostarczę wszystkie możliwe dowody wraz z opisem sytuacji na podany adres email. Mam tylko nadzieję, że nie spotkam się kolejny raz z osobami, które nie mają kompetencji jakichkolwiek by w ogóle podejmować się pewnych problemów, bo akurat nie jestem przeciętnym użytkownikiem tylko osobą mającą poważne umiejętności w branży IT czy programowania, więc gdybym nie miał odpowiedniej wiedzy, to inaczej do tego bym podchodził. Poza tym jaki by problem nie był to zawsze jest wina użytkownika, operator nie ma prawa popełnić błędu. No tak nie może być.
pakiet internetowy 3GB/5 zł na 30 dni nie uruchamia się
Witam.
Mam problem.
Kazdego miesiaca mam aktywowany pakiet 3GB/5 zł. Jednak dzisiaj, kiedy przypada termin kolejnej aktywacji, otrzymałam SMS-a , że pakiet nie może być aktywowany, bo nie ma wystarczajacej kwoty na koncie .SMS zaleca doładowanie konta .Dziwi mnie to, ponieważ na koncie jest aktualnie 17 zł. Prosze o pomoc.
pozdrawiam
Barbara
Mam problem.
Kazdego miesiaca mam aktywowany pakiet 3GB/5 zł. Jednak dzisiaj, kiedy przypada termin kolejnej aktywacji, otrzymałam SMS-a , że pakiet nie może być aktywowany, bo nie ma wystarczajacej kwoty na koncie .SMS zaleca doładowanie konta .Dziwi mnie to, ponieważ na koncie jest aktualnie 17 zł. Prosze o pomoc.
pozdrawiam
Barbara
Ostatnio zmieniony 18 maja 2021, o 14:32 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy problem
Witaj Misio,
prześlij proszę krótki opis sytuacji wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują sytuację.
prześlij proszę krótki opis sytuacji wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują sytuację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 11 kwie 2021, o 09:00
Re: Pakiet internetowy problem
Od ponad godziny nie działa mi roaming. Sieć jest dostępna, ale brak internetu. Jestem w Niemczech. Czy wina leży po stronie Plusa, czy też coś jest nie tak z moim telefonem (nic nie grzebałem w ustawieniach).
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Pakiet internetowy problem
szczepaniak, dziękujemy za informacje. Nasi technicy już pracują nad przywróceniem funkcjonalności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Brak internetu w Plus Elastyczna na Kartę
Witam,
Przeszedłem z taryfy Ja + na Kartę na taryfę Plus elastyczna na Kartę. Następnie doładowałem konto kwotą 25zl i mimo aktywnego Giga bank plus nie mam internetu i nie ma pojecia dlaczego bo czytając tysiące postów nie znalazłem odpowiedzi...
Mam środki na koncie i konto jest ważne do 23.06.2021
Po wpisaniu *136#
Aktywne promocje: Rozmawiaj, SMS-uj, MMS-uj bez limitu 22-06-2021 20:30, Pakiet Social 30dni 22-06-2021 20:26, GIGA BANK w PLUS, 4 doladowania i gratis.
Po wpisaniu z kolei *121#
Aktywne pakiety: GIGA BANK (10485760 KBYTES) 22-06-2021 20:26,
Przeszedłem z taryfy Ja + na Kartę na taryfę Plus elastyczna na Kartę. Następnie doładowałem konto kwotą 25zl i mimo aktywnego Giga bank plus nie mam internetu i nie ma pojecia dlaczego bo czytając tysiące postów nie znalazłem odpowiedzi...
Mam środki na koncie i konto jest ważne do 23.06.2021
Po wpisaniu *136#
Aktywne promocje: Rozmawiaj, SMS-uj, MMS-uj bez limitu 22-06-2021 20:30, Pakiet Social 30dni 22-06-2021 20:26, GIGA BANK w PLUS, 4 doladowania i gratis.
Po wpisaniu z kolei *121#
Aktywne pakiety: GIGA BANK (10485760 KBYTES) 22-06-2021 20:26,
Ostatnio zmieniony 24 maja 2021, o 09:44 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- ChuckyCiechanow
- Szalony PlusManiak
- Posty: 1046
- Rejestracja: 10 paź 2008, o 21:49
Re: Brak internetu w Plus Elastyczna na Kartę
APN: internet lub plus masz ustawiony ? Co otrzymujesz po wpisaniu kodu *101#
Wyłącz i włącz telefon.
Wyłącz i włącz telefon.
Re: Brak internetu w Plus Elastyczna na Kartę
Zaczęło działać po 3 restarcie telefonu przynajmniej na tą chwilę więc zobaczmy co będzie dalej ?!
Zastanawiajace jest natomiast to że odświeżenie 2-3 zwykłych stron i już jest mniej o 62 000 KBYTES po wpisaniu kodu *121# natomiast u góry ekranu pokazalo mi w tym samym czasie wzrost zużycia o dosłownie niecałe 11 MB czyli około 6 razy mniej ?!
Zastanawiajace jest natomiast to że odświeżenie 2-3 zwykłych stron i już jest mniej o 62 000 KBYTES po wpisaniu kodu *121# natomiast u góry ekranu pokazalo mi w tym samym czasie wzrost zużycia o dosłownie niecałe 11 MB czyli około 6 razy mniej ?!
Ostatnio zmieniony 23 maja 2021, o 21:28 przez Spy, łącznie zmieniany 1 raz.
- ChuckyCiechanow
- Szalony PlusManiak
- Posty: 1046
- Rejestracja: 10 paź 2008, o 21:49
Re: Brak internetu w Plus Elastyczna na Kartę
Powinno być już wszystko dobrze.
Sprawdzenie kodem najlepiej jest po rozłączeniu z internetem w trakcie połączenia różne kwiatki są.
W tej taryfie masz rozliczanie co 100KB oddzielnie liczone na odebrane i wysłane dane.
Wysłane z mojego LG-M250 przy użyciu Tapatalka
Sprawdzenie kodem najlepiej jest po rozłączeniu z internetem w trakcie połączenia różne kwiatki są.
W tej taryfie masz rozliczanie co 100KB oddzielnie liczone na odebrane i wysłane dane.
Wysłane z mojego LG-M250 przy użyciu Tapatalka
Re: Brak internetu w Plus Elastyczna na Kartę
Tak wiem, zawsze sprawdzam na rozłączonym.
Jako, że wcześniej miałem w innej taryfie mniej to mniej więcej wiem ile co zużywało, oczywiście w bardzo dużym uproszczeniu i dlatego moje zdziwienie jak tutaj brzydko mówiąc "żre" choć zdaję sobie sprawę że nie jest to możliwe żeby to była kwestia pakietu w danej taryfie.
Tylko jak ciekawostka:
Na górze po ściągnięciu paska mogę zobaczyć zużycie dziś i w danym miesiącu i tak : od czasu przejścia na taryfę elastyczna plus na kartę zużyło mi 37MB podczas gdy kod *121# na rozłączonym pokazuje zuzycie180MB !!! To jest bardzo duża i wręcz niewytłumaczalną różnica ?!
Jako, że wcześniej miałem w innej taryfie mniej to mniej więcej wiem ile co zużywało, oczywiście w bardzo dużym uproszczeniu i dlatego moje zdziwienie jak tutaj brzydko mówiąc "żre" choć zdaję sobie sprawę że nie jest to możliwe żeby to była kwestia pakietu w danej taryfie.
Tylko jak ciekawostka:
Na górze po ściągnięciu paska mogę zobaczyć zużycie dziś i w danym miesiącu i tak : od czasu przejścia na taryfę elastyczna plus na kartę zużyło mi 37MB podczas gdy kod *121# na rozłączonym pokazuje zuzycie180MB !!! To jest bardzo duża i wręcz niewytłumaczalną różnica ?!
- ChuckyCiechanow
- Szalony PlusManiak
- Posty: 1046
- Rejestracja: 10 paź 2008, o 21:49
Re: Brak internetu w Plus Elastyczna na Kartę
Zaloguj się do Plus Online i tam sprawdź jakie masz zużycie danych.
Wysłane z mojego M2004J19C przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego M2004J19C przy użyciu Tapatalka
Re: Brak internetu w Plus Elastyczna na Kartę
Dzięki , ale nie mam chyba e-hasla ani nie znam Plus kodu żeby zalogować się do Plus on-lineChuckyCiechanow pisze:Zaloguj się do Plus Online i tam sprawdź jakie masz zużycie danych.
Wysłane z mojego M2004J19C przy użyciu Tapatalka
- ChuckyCiechanow
- Szalony PlusManiak
- Posty: 1046
- Rejestracja: 10 paź 2008, o 21:49
Re: Brak internetu w Plus Elastyczna na Kartę
W ofercie na kartę to 4 ostatnie cyfry kodu puk, otrzymasz go dzwoniąc do BOK
Wysłane z mojego LG-M250 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-M250 przy użyciu Tapatalka
Pakiet internetowy problem
Mam taki problem, nie wiem czy w dobrym miejscu pytam, ale temat podobny.
Przyszedł do mnie sms z sieci, że kończą się pieniądze na koncie.
Moja taryfa to Prosto na Kartę i uruchamiam 3GB internetu.
Wcześniej skończył mi się pakiet i internet zwolnił, wyłączyłem pakiet 3GB i załączyłem ponownie i wszystko było ok. I nagle na koncie -78PLN.
Z tego co ustaliłem, to internet zamiast zwolnić - zaczął pobierać pieniądze, to było ok 19:00, a SMS z sieci ze internet zwalnia przyszedł ok 21:00
Proszę o pomoc w rozwiązaniu sprawy.
Pozdrawiam
Przyszedł do mnie sms z sieci, że kończą się pieniądze na koncie.
Moja taryfa to Prosto na Kartę i uruchamiam 3GB internetu.
Wcześniej skończył mi się pakiet i internet zwolnił, wyłączyłem pakiet 3GB i załączyłem ponownie i wszystko było ok. I nagle na koncie -78PLN.
Z tego co ustaliłem, to internet zamiast zwolnić - zaczął pobierać pieniądze, to było ok 19:00, a SMS z sieci ze internet zwalnia przyszedł ok 21:00
Proszę o pomoc w rozwiązaniu sprawy.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 1 lip 2021, o 14:31 przez walderizi, łącznie zmieniany 1 raz.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy problem
walderizi,
opisz proszę sytuację i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz.
opisz proszę sytuację i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ