Pakiet internetowy problem

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

Brzozq,
Joanna_Plus pisze:Usługa GPRS jest włączona i widoczna pod kodem *101#?
Brzozq pisze:Nie jest widoczna.
Aktywacji dokonasz kodem *101*11*02#.
Brzozq pisze:Włączenie GPRS kosztuje?
Włączenie usługi jest bezpłatne.
Po tej czynności i przeprowadzeniu konfiguracji należy przelogować urządzenie (wył./wł.).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Brzozq
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 11 sty 2018, o 18:33

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Brzozq »

Brzozq pisze:Włączenie GPRS kosztuje?
Włączenie usługi jest bezpłatne.
Po tej czynności i przeprowadzeniu konfiguracji należy przelogować urządzenie (wył./wł.).[/quote]

Nadal nie działa
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Basia_Plus »

Brzozq,
Brzozq pisze:Nadal nie działa
jaki komunikat pojawia się przy próbie nawiązania połączenia? Czy saldo konta jest aktualnie dodatnie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Waniss
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 7 lut 2018, o 10:21

Internet

Post autor: Waniss »

Witam. Piszę tutaj pierwszy raz i nie wiem czy w dobrym dziale. Jeżeli nie to przepraszam.
Mam problem z internetem na kartę od plusa. Moja taryfa to Pnk Bez Limitu i mam włączony pakiet 1 gb na 30 dni. Nie mogę go żadnym kodem wyłączyć. Może coś źle wpisuje? Czy możecie podać mi poprawny kod do wyłączenia internetu 1 GB w sieci Plus z taryfą Pnk bez limitu?
Ostatnio zmieniony 7 lut 2018, o 11:11 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Internet

Post autor: sl@w_es »

@ Waniss,

jeżeli to standardowy pakiet przewidziany dla tej taryfy to powinieneś go wyłączyć kodem: *136*00*12#.
Możesz również zalogować się do Plus Online lub aplikacji mobilnej i jeśli pakiet będzie widoczny to po prostu wyłączysz go.
W przypadku gdy kod nie zadziała lub pakiet w Plus Online będzie niewidoczny pozostaje Ci kontakt z DOK: 601 102 601 (opłata wg posiadanej taryfy) lub 2601 (opłata za całe połączenie 1,97 zł).
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Waniss
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 7 lut 2018, o 10:21

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Waniss »

Dziękuję za odpowiedź. Wpisywałem ten kod rano i pisało, że promocja jest już nieaktywna lub ni była aktywowana, teraz przed chwilą przyszedł mi sms, że usługa została wyłączona. Nie wpisywałem żadnego kodu.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

Waniss,

pakiet nie jest już widoczny pod kodem 136#, tak? Jeżeli nie posiadasz innych pakietów na tym numerze, to pamiętaj o wyłączeniu transmisji danych, aby nie zostały naliczone jakieś dodatkowe koszty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Waniss
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 7 lut 2018, o 10:21

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Waniss »

Pakiet nie jest już widoczny. Wyłączyłem już dawno, bo w domu mam WiFi. Dziękuję bardzo za pomoc.
Awatar użytkownika
witcher86
Prawie PlusManiak
Posty: 32
Rejestracja: 14 lut 2014, o 09:18
Lokalizacja: Mrągowo

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: witcher86 »

Witam,
Mam podobny problem z wyłączeniem pakietu.
Posiadam pakiet promocyjny w Ja + mix na 3GB Internetu i nie mogę go wyłączyć.

Gdy sprawdzam pakiety *136#
Pokazuje: "Ja + Internet 3GB 1"
Nie mogę żadnym kodem tego dezaktywowac.
Awatar użytkownika
krzyss79
Szalony PlusManiak
Posty: 229
Rejestracja: 3 lut 2013, o 23:15
Lokalizacja: Małopolskie

Re: Internet

Post autor: krzyss79 »

Spróbuj tak
sl@w_es pisze:@ Waniss,


Możesz również zalogować się do Plus Online lub aplikacji mobilnej i jeśli pakiet będzie widoczny to po prostu wyłączysz go.
W przypadku gdy kod nie zadziała lub pakiet w Plus Online będzie niewidoczny pozostaje Ci kontakt z DOK: 601 102 601 (opłata wg posiadanej taryfy) lub 2601 (opłata za całe połączenie 1,97 zł).
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Basia_Plus »

Witaj witcher86,

czy udało się pakiet wyłączyć?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
witcher86
Prawie PlusManiak
Posty: 32
Rejestracja: 14 lut 2014, o 09:18
Lokalizacja: Mrągowo

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: witcher86 »

Basia_Plus pisze:Witaj witcher86,

czy udało się pakiet wyłączyć?
Tak udało się wyłączyć za pomocą aplikacji mobilnej.
Dziękuję wszystkim. Pozdrawiam.
Margolb
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 26 lut 2018, o 17:41

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Margolb »

Witam, mam problem z pakietem internetu. Mam taryfę ja + na kartę i od kilku miesięcy korzystałam z pakietu ja + 1gb na 30 dni za 10 zł. Ostatnio zdarzyło się że moje konto straciło ważność i internet przestał działać. Po doładowania konta nadal jednak nie działa. Po wpisywaniu kodu *136# pojawiała się informacja że pakiet internetu jest aktywny do 8 marca (dziś 26 luty). Bardzo mi zależy na tym internecie więc wyłączyłam pakiet kodem *136*00*15# po czym aktywowałam raz jeszcze kodem *136*11*15#. Mimo to internet nadal nie działa.
Środki na koncie posiadam i konto jest aktywne.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Margolb,
Margolb pisze:Po doładowania konta nadal jednak nie działa.
Jaki komunikat pojawia się przy próbie połączenia? Model posiadanego telefonu, to ten podany w opisie profilu? Podaj proszę co aktualnie dociera w wiadomości zwrotnej po wpisaniu kod *136#? W jakiej technologii następuje połączenie (3G, LTE)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ogrod87
Prawie PlusManiak
Posty: 38
Rejestracja: 8 sty 2013, o 17:38

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: ogrod87 »

Podepnę się pod ten temat, bo nie mogę nic znaleźć.
Mam włączony cykliczny pakiet Ja + Internet 6GB (15 zł/miesiąc).
Kończy mi się pakiet, zostanie odnowiony pojutrze (04.03.2018).
Czy mogę jakoś go szybciej "zresetować", aby pobrało mi te 15 zł i był odnowiony pakiet?

Ewentualnie jakiś pakiet dokupić na te dwa dni? Potrzebuję pilnie internetu w telefonie i nie mogę pozwolić, by nie mieć.
Moja taryfa to JA + MIX
ODPOWIEDZ