Pakiet internetowy problem

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Basia_Plus »

bodek510,

czy prędkość transmisji danych została ograniczona po otrzymaniu wiadomości SMS?
Dokonaj jeszcze rozłączenia sesji przez wyłączenie transmisji danych w telefonie lub przelogowanie urządzenia i zweryfikuj wykorzystanie pakietu w mobilnej aplikacji Plus online.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bodek510
Szalony PlusManiak
Posty: 318
Rejestracja: 8 sty 2013, o 22:48
Lokalizacja: Europa, raz tu raz tam.
Kontakt:

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: bodek510 »

Wczoraj szybkość spadła do 20/12, a teraz jest już normalna jak na Susiec, czyli 90/ 50. Na plus online jest tak samo jak w smsie, tz teraz już zostało 2,73 GB.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3126
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Marta_Plus »

bodek510,

dziękuję za informację. Najprawdopodobniej wczorajsza wiadomość była spowodowana błędem systemowym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
atizylak
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 27 wrz 2019, o 20:44

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: atizylak »

Witam. Mam taki problem. Miałem na koncie 11zł. Doładowałem za 50. Miałem 61.Zmieniłem taryfę na plus elastyczna na kartę. Cena tej zmiany to 5zł. Włączyłem Pakiet cykliczny kodem *136*11*02# za 20zł z tej strony: https://www.plus.pl/10gb-bez-limitu#10gb
Jak rozumiem ten pakiet obejmuje darmowe rozmowy i internet 4GB na miesiąc za te 20zł. Więc na koncie powinno mi zostać 61-5-20=36zł.

A jak korzystałem z danych komórkowych to mi całą kasę z konta zjadło i mi 2zł zostało.

Czy ja coś źle zrobiłem czy o co tutaj chodzi? Ten pakiet za 20zł obejmuje darmowe rozmowy i internet 4GB czy jak? Przed chwilą włączyłem dane komórkowe i przeglądarkę na chwilę i znowu kasę zjadło z karty.
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1189
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Ron »

atizylak pisze:Ten pakiet za 20zł obejmuje darmowe rozmowy i internet 4GB czy jak?.
Pakiet obejmuje tylko rozmowy do wszystkich bez limitu. 8GB otrzymujesz po doładowaniu za 20 zł jako Bonus. Doładowałeś za 50 więc Twój Bonus w postaci pakietu, to 50GB. Czy Bonus został przyznany sprawdzisz kodami *121# i *136#
atizylak pisze:A jak korzystałem z danych komórkowych to mi całą kasę z konta zjadło i mi 2zł zostało.
Czy ja coś źle zrobiłem czy o co tutaj chodzi?
Zapis z Regulaminu„GigaBank w Taryfie Plus Elastyczna na Kartę”

"3. W przypadku włączenia Bonusu podczas trwania sesji (połączenia z internetem), należy najpierw dokonać rozłączenia transmisji danych, a następnie po otrzymaniu Bonusu ponownie nawiązać połączenie."

Najlepiej przed dokonaniem doładowania wyłączyć transmisję danych i to może być powód utraty środków. :-(

Oczywiście dodatkowo po zmianie taryfy zawsze należy poczekać na wiadomość SMS potwierdzającą zmianę taryfy.
atizylak
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 27 wrz 2019, o 20:44

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: atizylak »

Dzięki za odpowiedź. Może ja nie ostałem tego internetu bo najpierw doładowałem konto a dopiero potem włączyłem ta promocję darmowe rozmowy za 20zł. Jak wpisałem *136# to dostaję smsa: Aktywne promocje: Rozmawiaj bez limitu (w tym 100:00 min. lacznie na pol. wych. i przych. w roamingu UE bez dodatkowych oplat z decyzji Prezesa UKE) 25-10-2019 15:55, GIGA BANK w Plus.

I o internecie nic nie piszą.
To teraz jak doładuję za 50zł to dostanę te 50GB neta na 3 miesiące i z nich sobie potem ściągną te 20zł na ta promocję darmowe rozmowy za miesiąc?
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1189
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Ron »

Ok już wiem w czym problem u Ciebie. Doładowałeś konto przed zmianą taryfy, dlatego nie dostałeś Bonusu z Promocji „GigaBank w Taryfie Plus Elastyczna na Kartę”, która zostaje automatycznie aktywowana po zmianie taryfy na Plus Elastyczna na Kartę :-(
atizylak pisze:To teraz jak doładuję za 50zł to dostanę te 50GB neta na 3 miesiące i z nich sobie potem ściągną te 20zł na ta promocję darmowe rozmowy za miesiąc?
Tak powinno się stać, że po doładowaniu dostaniesz Bonus 50GB (promocja 2x więcej trwa do 30.09), a środki w postaci 50zł powinny zostać na koncie i z tych środków odnowi się automatycznie pakiet rozmów za 20zł. ;-)
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj atizylak,
atizylak pisze:Doładowałem za 50. Miałem 61.Zmieniłem taryfę na plus elastyczna na kartę.
atizylak pisze:Włączyłem Pakiet cykliczny kodem *136*11*02# za 20zł z tej strony: https://www.plus.pl/10gb-bez-limitu#10gb
Jak rozumiem ten pakiet obejmuje darmowe rozmowy i internet 4GB na miesiąc za te 20zł.
Kod *136*11*02# aktywuje promocję Rozmawiaj bez limitu, w której nie ma internetu. Gigabajty można otrzymać w ramach usługi GigaBank, które dodawana są za zasilenie konta. Jeżeli wspomniane doładowanie odbyło się przed zmianą taryfy, to paczka danych nie została wówczas dodana.
atizylak pisze:GIGA BANK w Plus
atizylak pisze:To teraz jak doładuję za 50zł to dostanę te 50GB neta na 3 miesiące i z nich sobie potem ściągną te 20zł na ta promocję darmowe rozmowy za miesiąc?
Z tego co podajesz GigaBank jest aktualnie włączony, tym samym zasilenie numeru aktywuje pakiet internetowy. Promocja 2 x więcej GB w Taryfie Plus Elastyczna na Kartę trwa do dziś.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
atizylak
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 27 wrz 2019, o 20:44

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: atizylak »

Ok dzięki Ron i Joanna.
bodek510
Szalony PlusManiak
Posty: 318
Rejestracja: 8 sty 2013, o 22:48
Lokalizacja: Europa, raz tu raz tam.
Kontakt:

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: bodek510 »

Znowu powtórka z rozrywki. "Wykorzystano caly dostepny krajowy pakiet internetowy. Predkosc transmisji danych w Polsce zostala obnizona." Szybkość spadła do 10/3 Mbps. "Aktywne promocje: Pakiet kompletny 50_kon (Limit 3,91 GB, w tym limit UE 3,91 GB" "Bonus Internet 24GB_kon(25130087KBYTES)" Ktoś sobie w kulki leci?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

bodek510,

a jak wygląda sytuacja po restarcie telefonu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bodek510
Szalony PlusManiak
Posty: 318
Rejestracja: 8 sty 2013, o 22:48
Lokalizacja: Europa, raz tu raz tam.
Kontakt:

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: bodek510 »

Teraz jest jeszcze gorzej, szybkość spadła do 4,7/6,8. Pakiet neta zmniejszył się o 200 MB.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

bodek510,

prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bodek510
Szalony PlusManiak
Posty: 318
Rejestracja: 8 sty 2013, o 22:48
Lokalizacja: Europa, raz tu raz tam.
Kontakt:

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: bodek510 »

Mam w pakiecie 6 GB neta, w tym 5,29 dostępne w roamingu. Dzisiaj po wykorzystaniu 1 GB dostałem znowu SMS z119119 o wykorzystaniu całego dostępnego limitu krajowego i oczywiście szybkość neta spadła do 10Mb/s. Ostatnim razem dostałem odpowiedź z działu reklamacji, że u nich nie stwierdzono żadnych uchybień i reklamacje odrzucono. Czy wasi technicy nie potrafią ogarnąć prostego tematu i zmienić w programie ustawień, że spadek prędkości następuje po wykorzystaniu CAŁEGO dostępnego limitu?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

bodek510,

najmocniej przepraszam za powyższe utrudnienia.
Joanna_Plus pisze:bodek510,

prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ