Pakiet internetowy problem
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Pakiet internetowy problem
bodek510,
czy prędkość transmisji danych została ograniczona po otrzymaniu wiadomości SMS?
Dokonaj jeszcze rozłączenia sesji przez wyłączenie transmisji danych w telefonie lub przelogowanie urządzenia i zweryfikuj wykorzystanie pakietu w mobilnej aplikacji Plus online.
czy prędkość transmisji danych została ograniczona po otrzymaniu wiadomości SMS?
Dokonaj jeszcze rozłączenia sesji przez wyłączenie transmisji danych w telefonie lub przelogowanie urządzenia i zweryfikuj wykorzystanie pakietu w mobilnej aplikacji Plus online.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 318
- Rejestracja: 8 sty 2013, o 22:48
- Lokalizacja: Europa, raz tu raz tam.
- Kontakt:
Re: Pakiet internetowy problem
Wczoraj szybkość spadła do 20/12, a teraz jest już normalna jak na Susiec, czyli 90/ 50. Na plus online jest tak samo jak w smsie, tz teraz już zostało 2,73 GB.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Pakiet internetowy problem
bodek510,
dziękuję za informację. Najprawdopodobniej wczorajsza wiadomość była spowodowana błędem systemowym.
dziękuję za informację. Najprawdopodobniej wczorajsza wiadomość była spowodowana błędem systemowym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy problem
Witam. Mam taki problem. Miałem na koncie 11zł. Doładowałem za 50. Miałem 61.Zmieniłem taryfę na plus elastyczna na kartę. Cena tej zmiany to 5zł. Włączyłem Pakiet cykliczny kodem *136*11*02# za 20zł z tej strony: https://www.plus.pl/10gb-bez-limitu#10gb
Jak rozumiem ten pakiet obejmuje darmowe rozmowy i internet 4GB na miesiąc za te 20zł. Więc na koncie powinno mi zostać 61-5-20=36zł.
A jak korzystałem z danych komórkowych to mi całą kasę z konta zjadło i mi 2zł zostało.
Czy ja coś źle zrobiłem czy o co tutaj chodzi? Ten pakiet za 20zł obejmuje darmowe rozmowy i internet 4GB czy jak? Przed chwilą włączyłem dane komórkowe i przeglądarkę na chwilę i znowu kasę zjadło z karty.
Jak rozumiem ten pakiet obejmuje darmowe rozmowy i internet 4GB na miesiąc za te 20zł. Więc na koncie powinno mi zostać 61-5-20=36zł.
A jak korzystałem z danych komórkowych to mi całą kasę z konta zjadło i mi 2zł zostało.
Czy ja coś źle zrobiłem czy o co tutaj chodzi? Ten pakiet za 20zł obejmuje darmowe rozmowy i internet 4GB czy jak? Przed chwilą włączyłem dane komórkowe i przeglądarkę na chwilę i znowu kasę zjadło z karty.
Re: Pakiet internetowy problem
Pakiet obejmuje tylko rozmowy do wszystkich bez limitu. 8GB otrzymujesz po doładowaniu za 20 zł jako Bonus. Doładowałeś za 50 więc Twój Bonus w postaci pakietu, to 50GB. Czy Bonus został przyznany sprawdzisz kodami *121# i *136#atizylak pisze:Ten pakiet za 20zł obejmuje darmowe rozmowy i internet 4GB czy jak?.
Zapis z Regulaminu„GigaBank w Taryfie Plus Elastyczna na Kartę”atizylak pisze:A jak korzystałem z danych komórkowych to mi całą kasę z konta zjadło i mi 2zł zostało.
Czy ja coś źle zrobiłem czy o co tutaj chodzi?
"3. W przypadku włączenia Bonusu podczas trwania sesji (połączenia z internetem), należy najpierw dokonać rozłączenia transmisji danych, a następnie po otrzymaniu Bonusu ponownie nawiązać połączenie."
Najlepiej przed dokonaniem doładowania wyłączyć transmisję danych i to może być powód utraty środków.
Oczywiście dodatkowo po zmianie taryfy zawsze należy poczekać na wiadomość SMS potwierdzającą zmianę taryfy.
Re: Pakiet internetowy problem
Dzięki za odpowiedź. Może ja nie ostałem tego internetu bo najpierw doładowałem konto a dopiero potem włączyłem ta promocję darmowe rozmowy za 20zł. Jak wpisałem *136# to dostaję smsa: Aktywne promocje: Rozmawiaj bez limitu (w tym 100:00 min. lacznie na pol. wych. i przych. w roamingu UE bez dodatkowych oplat z decyzji Prezesa UKE) 25-10-2019 15:55, GIGA BANK w Plus.
I o internecie nic nie piszą.
To teraz jak doładuję za 50zł to dostanę te 50GB neta na 3 miesiące i z nich sobie potem ściągną te 20zł na ta promocję darmowe rozmowy za miesiąc?
I o internecie nic nie piszą.
To teraz jak doładuję za 50zł to dostanę te 50GB neta na 3 miesiące i z nich sobie potem ściągną te 20zł na ta promocję darmowe rozmowy za miesiąc?
Re: Pakiet internetowy problem
Ok już wiem w czym problem u Ciebie. Doładowałeś konto przed zmianą taryfy, dlatego nie dostałeś Bonusu z Promocji „GigaBank w Taryfie Plus Elastyczna na Kartę”, która zostaje automatycznie aktywowana po zmianie taryfy na Plus Elastyczna na Kartę
Tak powinno się stać, że po doładowaniu dostaniesz Bonus 50GB (promocja 2x więcej trwa do 30.09), a środki w postaci 50zł powinny zostać na koncie i z tych środków odnowi się automatycznie pakiet rozmów za 20zł.atizylak pisze:To teraz jak doładuję za 50zł to dostanę te 50GB neta na 3 miesiące i z nich sobie potem ściągną te 20zł na ta promocję darmowe rozmowy za miesiąc?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy problem
Witaj atizylak,
atizylak pisze:Doładowałem za 50. Miałem 61.Zmieniłem taryfę na plus elastyczna na kartę.
Kod *136*11*02# aktywuje promocję Rozmawiaj bez limitu, w której nie ma internetu. Gigabajty można otrzymać w ramach usługi GigaBank, które dodawana są za zasilenie konta. Jeżeli wspomniane doładowanie odbyło się przed zmianą taryfy, to paczka danych nie została wówczas dodana.atizylak pisze:Włączyłem Pakiet cykliczny kodem *136*11*02# za 20zł z tej strony: https://www.plus.pl/10gb-bez-limitu#10gb
Jak rozumiem ten pakiet obejmuje darmowe rozmowy i internet 4GB na miesiąc za te 20zł.
atizylak pisze:GIGA BANK w Plus
Z tego co podajesz GigaBank jest aktualnie włączony, tym samym zasilenie numeru aktywuje pakiet internetowy. Promocja 2 x więcej GB w Taryfie Plus Elastyczna na Kartę trwa do dziś.atizylak pisze:To teraz jak doładuję za 50zł to dostanę te 50GB neta na 3 miesiące i z nich sobie potem ściągną te 20zł na ta promocję darmowe rozmowy za miesiąc?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy problem
Ok dzięki Ron i Joanna.
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 318
- Rejestracja: 8 sty 2013, o 22:48
- Lokalizacja: Europa, raz tu raz tam.
- Kontakt:
Re: Pakiet internetowy problem
Znowu powtórka z rozrywki. "Wykorzystano caly dostepny krajowy pakiet internetowy. Predkosc transmisji danych w Polsce zostala obnizona." Szybkość spadła do 10/3 Mbps. "Aktywne promocje: Pakiet kompletny 50_kon (Limit 3,91 GB, w tym limit UE 3,91 GB" "Bonus Internet 24GB_kon(25130087KBYTES)" Ktoś sobie w kulki leci?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy problem
bodek510,
a jak wygląda sytuacja po restarcie telefonu?
a jak wygląda sytuacja po restarcie telefonu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 318
- Rejestracja: 8 sty 2013, o 22:48
- Lokalizacja: Europa, raz tu raz tam.
- Kontakt:
Re: Pakiet internetowy problem
Teraz jest jeszcze gorzej, szybkość spadła do 4,7/6,8. Pakiet neta zmniejszył się o 200 MB.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy problem
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 318
- Rejestracja: 8 sty 2013, o 22:48
- Lokalizacja: Europa, raz tu raz tam.
- Kontakt:
Re: Pakiet internetowy problem
Mam w pakiecie 6 GB neta, w tym 5,29 dostępne w roamingu. Dzisiaj po wykorzystaniu 1 GB dostałem znowu SMS z119119 o wykorzystaniu całego dostępnego limitu krajowego i oczywiście szybkość neta spadła do 10Mb/s. Ostatnim razem dostałem odpowiedź z działu reklamacji, że u nich nie stwierdzono żadnych uchybień i reklamacje odrzucono. Czy wasi technicy nie potrafią ogarnąć prostego tematu i zmienić w programie ustawień, że spadek prędkości następuje po wykorzystaniu CAŁEGO dostępnego limitu?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy problem
bodek510,
najmocniej przepraszam za powyższe utrudnienia.
najmocniej przepraszam za powyższe utrudnienia.
Joanna_Plus pisze:bodek510,
prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ