Pakiet internetowy problem
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 244
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 kwie 2016, o 21:45
Re: Pakiet internetowy problem
Dzień dobry.
Mam pytanie dlaczego po wyczerpaniu pakietu internetu w "Nowym Plush-u", promocja "No limit" za 25 zł, zaczęły być naliczane opłaty? Do tej pory tak się nie działo gdyż zawsze działał "lejek".
Proszę o odpowiedź.
Pozdrawiam.
Mam pytanie dlaczego po wyczerpaniu pakietu internetu w "Nowym Plush-u", promocja "No limit" za 25 zł, zaczęły być naliczane opłaty? Do tej pory tak się nie działo gdyż zawsze działał "lejek".
Proszę o odpowiedź.
Pozdrawiam.
Re: Pakiet internetowy problem
Z jakiego dokładnie pakietu korzystasz ?? Sprawdź kodami *121# i połączenie, tak samo kod *136# i połączeniemisiu-182 pisze:Dzień dobry.
Mam pytanie dlaczego po wyczerpaniu pakietu internetu w "Nowym Plush-u", promocja "No limit" za 25 zł, zaczęły być naliczane opłaty? Do tej pory tak się nie działo gdyż zawsze działał "lejek".
Proszę o odpowiedź.
Pozdrawiam.
Re: Pakiet internetowy problem
To telefon syna szwagierki. Korzysta z promocji rozmowy, SMS/MMS, i 10 GB za 25 zł. Ale już przed chwilą sprawę wyjaśniłem. Szwagierka zapomniała powiedzieć mi, że wysłała syna z ojcem do Holandii w ramach ferii. Także te naliczenia są prawidłowe, bo młody jeszcze przed wyjazdem z Polski miał wykorzystane całe 10 GB i korzystał z lejka. Jak wjechał do Niemiec to zaczęło naliczać opłaty roamingowe a potem skończyły się pieniądze. Tak więc przepraszam za zamieszanie. Wszystko jasne.
Pozdrawiam.
P.S. Opiekuję się kilkunastoma telefonami w sieci bo tylko ja w rodzinie coś kumam. Nawet mój 27 letni syn "spuszcza" się w tym względzie na mnie. Nie zawsze o wszystko rozpytam i dlatego takie kwiatki.
Pozdrawiam.
P.S. Opiekuję się kilkunastoma telefonami w sieci bo tylko ja w rodzinie coś kumam. Nawet mój 27 letni syn "spuszcza" się w tym względzie na mnie. Nie zawsze o wszystko rozpytam i dlatego takie kwiatki.
Co jest z tym LTE
Dzień dobry. Od około miesiąca moje LTE zwolniło do 0,80Mbps. Żadne pakiety jednorazowe nie pomagają, zrobiłem już kilka razy uzupełnienie i dostaję sms-a z wiadomością "Pakiet internetowy został uzupełniony, masz teraz 78675346kB. Prędkość transferu została przywrócona" Niby fajne ale jak sprawdzam ilość pozostałego pakietu internetowego *121# Dostaję wiadomość Aktywne pakiety: Bonus Internet 12GB_kon (0KBYTES) O co chodzi ???? Zaczynam żałować że przedłużyłem umowę, nigdy nie było problemów, pierwszy raz piszę z prośbą o pomoc .. a jestem w plusie od 2004 roku..
W aplikacji PLUS ONLINE mam https://i.imgur.com/aQQmj2g.jpg"target= ... et="_blank
W aplikacji PLUS ONLINE mam https://i.imgur.com/aQQmj2g.jpg"target= ... et="_blank
Ostatnio zmieniony 12 lut 2020, o 16:45 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy problem
Witaj MarcinPB,
kiedy ten pakiet został wykupiony? Nie jest widoczny pod kodem *136#?
kiedy ten pakiet został wykupiony? Nie jest widoczny pod kodem *136#?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy problem
wczoraj wysłałem kod i dzisiaj 2x, *121*11*12# i dalej internet leci przez tkz. lejek jest przycięty, straciłem już 60 złkiedy ten pakiet został wykupiony?
dostaję taka wiadomość "Aktywne promocje: Pakiet kompletny 80_kon 29.03.2020"Nie jest widoczny pod kodem *136#?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy problem
MarcinPB,
opisz proszę sytuację i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Nasi pracownicy zweryfikują wówczas sytuację bezpośrednio na koncie numeru.
opisz proszę sytuację i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Nasi pracownicy zweryfikują wówczas sytuację bezpośrednio na koncie numeru.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy problem
Wysłane :)
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy problem
MarcinPB,
podaj proszę numer zagadnienia, poproszę wówczas o przyśpieszenie realizacji.
podaj proszę numer zagadnienia, poproszę wówczas o przyśpieszenie realizacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Internet 25 mb oraz ważność konta
Witam,
Taryfa: JA +NA KARTE I
Numer tel na karte
Dłuższy czas temu korzystałem z internetu 25 mb, cośnie wiem już co aktywowałem. Potem chciałem zdezaktywować internet 25 mb i wyskakuje komunikat: "Usługa chwilowo niedostępna. Skontaktuj się z BOK."
A druga sprawa. Jak dałem jakie mam promocje to przyszedł sms: "Aktywne promocje: Ja+ Rok ważności konta - znacznik 18-04-2021 21:49, Ja+ rok ważności konta 17-05-2020 10:34"
Mam rozumieć, że mam dwie takie same promocje czy o co chodzi?
Taryfa: JA +NA KARTE I
Numer tel na karte
Dłuższy czas temu korzystałem z internetu 25 mb, cośnie wiem już co aktywowałem. Potem chciałem zdezaktywować internet 25 mb i wyskakuje komunikat: "Usługa chwilowo niedostępna. Skontaktuj się z BOK."
A druga sprawa. Jak dałem jakie mam promocje to przyszedł sms: "Aktywne promocje: Ja+ Rok ważności konta - znacznik 18-04-2021 21:49, Ja+ rok ważności konta 17-05-2020 10:34"
Mam rozumieć, że mam dwie takie same promocje czy o co chodzi?
Ostatnio zmieniony 6 maja 2020, o 10:22 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy problem
Witaj Zbigniew,
Zbigniew pisze:Taryfa: JA +NA KARTE I
Taki pakiet w tej taryfie nie jest dostępny. Pakiety i promocje, które można aktywować w tym planie cenowym, znajdziesz w naszym FAQ.Zbigniew pisze:Dłuższy czas temu korzystałem z internetu 25 mb, cośnie wiem już co aktywowałem. Potem chciałem zdezaktywować internet 25 mb i wyskakuje komunikat: "Usługa chwilowo niedostępna. Skontaktuj się z BOK."
Pierwsza usługa jest to promocja techniczna. Druga zaś informuje do kiedy należny zasilić konto, aby ważność numeru została nadana na +365 dni. Więcej informacji znajdziesz w regulaminie.Zbigniew pisze:Ja+ Rok ważności konta - znacznik 18-04-2021 21:49, Ja+ rok ważności konta 17-05-2020 10:34"
Mam rozumieć, że mam dwie takie same promocje czy o co chodzi?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy problem
Chcę zdaktywowac 25mb bo pobiera mi kasę za przedłużenie.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy problem
Zbigniew,
jeżeli chcesz dokonać dezaktywacji tego pakietu, to opisz proszę sprawę i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, dokonają wówczas jego wyłączenia.
jeżeli chcesz dokonać dezaktywacji tego pakietu, to opisz proszę sprawę i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, dokonają wówczas jego wyłączenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy problem
Wypełniony i wysłany formularz.
Wracając do tego rok ważności konta. Jeśli dobrze orientuje, gdzieś czytałem to powinnem mieć darmowe sms i rozmowy a opłaty są pobierane normalnie.
Wracając do tego rok ważności konta. Jeśli dobrze orientuje, gdzieś czytałem to powinnem mieć darmowe sms i rozmowy a opłaty są pobierane normalnie.
Re: Pakiet internetowy problem
Chcąc korzystać z darmowych rozmów i SMS-ów należy aktywować wybraną promocję, a z tego co napisałeś wcześniej nie masz promocji, które umożliwiałyby wysyłkę SMS-ów i rozmowy za free; korzystanie z RWK nie daje takiej możliwości.Zbigniew pisze:(...) Wracając do tego rok ważności konta. Jeśli dobrze orientuje, gdzieś czytałem to powinienem mieć darmowe sms i rozmowy a opłaty są pobierane normalnie.
Promocje dla Twojej taryfy opisane są w poście:
Taryfa: JA + NA KARTĘ I
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec