Strona 44 z 64

Re: Pakiet internetowy problem

: 11 sie 2016, o 18:08
autor: katarzyna0810
Pisalam e-mail. Chciałam to załatwić na biurze obsługi ale nie dało rady.

Re: Pakiet internetowy problem

: 12 sie 2016, o 10:03
autor: Joanna_Plus
katarzyna0810,

podaj proszę numer zagadnienia, który dotarł w wiadomości zwrotnej.

Re: Pakiet internetowy problem

: 12 sie 2016, o 19:20
autor: katarzyna0810
Reklamacja do Departamentu Reklamacji [Zagadnienie: 160807-000295]

Re: Pakiet internetowy problem

: 16 sie 2016, o 10:29
autor: Basia_Plus
katarzyna0810,

uzyskałam informację, że Departament Reklamacji rozpatrzył już złożoną reklamację.
Stanowisko Działu Reklamacji możesz poznać kontaktując się z Działem Obsługi Klienta pod numerem 601102601.

Nie działa internet mimo dostępnych GB...

: 17 sie 2016, o 13:06
autor: t34v2
Jestem w Plush na kartę. Taryfa z nielimitowanymi rozmowami o SMS i 1GB internetu (wykorzystałem 100MB jak narazie). Wczoraj wykorzystałem konto do 0zł, dzwoniac na stacjonarny numer. Dzisiaj nie działa mi internet - każda strona poza facebookiem jest rpzekierowywana na stronę z doładowaniami. Dlaczego tak jest, mimo że opłata za usługę została pobrana parę dni wcześniej?

*100#
Stan konta 0:00
Konto Ważne do dnia 15-10-2015

*136#
Aktywne Promocje: rozmowy i SMSy bez limitu i 1GB (919976) 11-09-2016 13:33

Re: Pakiet internetowy problem

: 17 sie 2016, o 13:33
autor: Krzysiek_Plus
t34v2 pisze:*100#
Stan konta 0:00
Konto Ważne do dnia 15-10-2015
Zgodnie z regulaminem by skorzystać z pakietu internetowego nalezy mieć dodatni stan konta:
9.Abonent może korzystać z Pakietu internetowego, gdy posiada dodatnią wartość swojego konta
(min.1 gr)i jednocześnie znajduje się w Okresie ważności dla Usług wychodzących.

Internet w Plusie Mix 7

: 27 sie 2017, o 22:36
autor: Download
Dzień dobry. Od dłuższego już czasu posiadam kartę w Plusie z taryfa Plus Mix 7. Doładowuje co miesiąc obowiązkowe 60 zł, mam włączony pakiet MIX Internet 2GB/10ZŁ i zawsze po wyczerpaniu odnawiałem go kodem reaktywujacym pakiet za 17 zł, problem w tym, że gdy dzisiaj chciałem to zrobić, to otrzymuje informację Usługa niedostępna itd. Jest to kod *121*11*14# i nigdy wcześniej nie było z nim problemu. Zgłaszam się z prośbą o pomoc, bo Internet w telefonie jest dla mnie bardzo ważnym elementem.
Pozdrawiam.

Re: Pakiet internetowy problem

: 28 sie 2017, o 10:25
autor: Joanna_Plus
Witaj Download,

jak aktualnie wygląda sytuacja? Pakiet udało się dodać?

Re: Pakiet internetowy problem

: 28 sie 2017, o 11:49
autor: Download
Bez zmian, mimo tego, ze spelniam wszystkie warunki potrzebne do tego.

Re: Pakiet internetowy problem

: 28 sie 2017, o 12:39
autor: Joanna_Plus
Download,

rozumiem, że saldo konta pozwala na pokrycie kosztów aktywacji usługi, a termin ważności konta jest zachowany. Proszę przeloguj jeszcze telefon (wył./wł.), a następnie ponów próbę aktywacji usługi. Jeżeli sytuacja się powieli, prześlij proszę numer telefonu, wraz z krótkim opisem sprawy przez ten formularz.

wolny internet po zmianie z pnk do wszystkich na ja plus na

: 18 paź 2017, o 12:52
autor: patryk123
witam mam wielka prosbe czy moglby ktos dowiedziec sie co z moja sprawa nr C00000001430239. Zglaszalem problem z internetem po zmianie taryfy na ja plus na karte 7.10 w bok a dzis jest juz 18.10 i dalej bez odzewu. konsultanci nie potrafia powiedziec jak dlugo potrwa naprawa i czy ktos sie zajmuje moim problemem. Bylbym wdzieczny za sprawdzenie i odpowiedz, poniewarz wykupilem pakiet za 25 zl a nie moge normalnie korzystac z internetu i szkoda pieniadzy Pozdrawiam

Re: wolny internet po zmianie z pnk do wszystkich na ja plus

: 18 paź 2017, o 13:33
autor: Ewa_Plus
Witaj patryk123,
- to zgłoszenie jest jeszcze w trakcie rozwiązywania. Wysłałam interwencję w tej sprawie.


EDIT:
- przeloguj telefon (wył./wł.), powinno być już OK.

Re: Pakiet internetowy problem

: 18 paź 2017, o 20:14
autor: patryk123
dalej bez zmian jak zglaszalem problem konsultant mowil ze po naprawie powinny przyjsc jakies smsy a nic nie przyszlo o ile moze to miec jakis wplyw na sytuacje

Re: Pakiet internetowy problem

: 19 paź 2017, o 10:17
autor: Joanna_Plus
patryk123,

zgłoszenie zostało już zakończone. Jak aktualnie wygląda sytuacja?

Re: Pakiet internetowy problem

: 19 paź 2017, o 15:06
autor: patryk123
wyl. teraz ponownie i nadal bez zmian