Strona 45 z 64

Re: Pakiet internetowy problem

: 19 paź 2017, o 15:24
autor: Joanna_Plus
patryk123,
patryk123 pisze:Zglaszalem problem z internetem po zmianie taryfy na ja plus na karte
Napisz proszę, co konkretnie teraz się dzieje?

Re: Pakiet internetowy problem

: 23 paź 2017, o 14:56
autor: patryk123
internet jest bardzo wolny tak jak po przekroczeniu limitu. Strony jakos sie laduja ale zeby cos ogladnac np. youtub, tvnplayer to nie ma opcji

Re: Pakiet internetowy problem

: 23 paź 2017, o 15:06
autor: Joanna_Plus
patryk123,
patryk123 pisze:internet jest bardzo wolny tak jak po przekroczeniu limitu.
Zrób proszę speedtest i wklej tutaj wyniki pomiaru.

Re: Pakiet internetowy problem

: 2 lis 2017, o 08:11
autor: patryk123
Download: 0.01 Mbps | Upload: 0.01 Mbps | Ping: 324 ms

Re: Pakiet internetowy problem

: 2 lis 2017, o 08:32
autor: patryk123
Poprzednio mialem taryfe pnk do wszystkich oraz wykupiony pakiet int. 1gb ktory wykorzystalem przed koncem terminu co spowodowalo zmniejszenie transferu i zwolnienie predkosci int. Nastepnie zmienilem taryfe na ja plus na karte i wykupilem pakiet nielimitowane rozmowy sms i 6gb internet. okazalo sie ze ten stary wykorzystany pakiet 1gb pozostal dalej aktywny i caly czas dziala niesyety bd wolno (0mb) . Zadz do bok i konsultant wyl. ten pakiet lecz predkosc internetu dalej jest taka sama czyly bd wolna. Jeszcze raz zadz. do bok i sprawa trafila do dzialu technicznego ale nic sie nie zmienilo po naprawie specjalistow. Tak wyglada moja sytuacja od prawie miesiaca jesli da sie cos poradzic w tym temacie bylbym wdzieczny

Re: Pakiet internetowy problem

: 2 lis 2017, o 11:18
autor: Ron
Może stacja jest przeciążona :->

Re: Pakiet internetowy problem

: 2 lis 2017, o 11:41
autor: Marta_Plus
patryk123,

z jakiego obecnie modelu telefonu korzystasz i jaki tryb sieci (technologia 2G/3G/LTE) masz w nim ustawiony? Sprawdzałeś może jak wygląda sytuacja po przełożeniu karty SIM do innego urządzenia?

Re: Pakiet internetowy problem

: 2 lis 2017, o 12:33
autor: patryk123
samsung mini 2 gts6500s tryb( 3g, h) to dosc stary tel. ale na poprzedniej taryfie pnk i pakiecie internetowym 1gb sprawnie chodzil internet. filmy np. na youtube a teraz bez szans.Tak sprawdzalem po zamknieciu sprawy na. samsungu galaxy s5 i bylo tak samo

Re: Pakiet internetowy problem

: 2 lis 2017, o 12:38
autor: Ron
Sprawdź pozostały limit jednostek danych dostępnych w Pakiecie internetowym oraz dzień, w którym upływa okres ważności Pakietu internetowego lub Promocji za pomocą krótkiego kodu: *136#

Re: Pakiet internetowy problem

: 2 lis 2017, o 14:13
autor: patryk123
limit(11579612) do 05.11.2017.

Re: Pakiet internetowy problem

: 2 lis 2017, o 14:26
autor: Ron
Jaki masz zasięg na HSPA+ (3G) ?? Podaj miejscowość ?

Re: Pakiet internetowy problem

: 2 lis 2017, o 15:27
autor: patryk123
tak wlasnie HSPA+ 3G. Grudziadz

Re: Pakiet internetowy problem

: 2 lis 2017, o 15:39
autor: Marta_Plus
patryk123,

prawdopodobnie, jak też przypuszcza Ron, nadajnik, z którego korzystasz jest mocno przeciążony. Czy opisana sytuacja występuje też w innych lokalizacjach i różnych porach dnia?

nowy plush - spowolenienie internetu

: 27 lis 2017, o 16:25
autor: copperhead90
Witam,
Jestem użytkownikiem plus na karte, mam taryfę nowy plush z internetem 10GB miesiecznie..zostało mi około 700mega transferu danych a moja predkosc spadła do 32kB/s dlaczego??

Re: Pakiet internetowy problem

: 27 lis 2017, o 16:29
autor: Joanna_Plus
Witaj copperhead90,

podaj proszę co dokładnie dociera w SMS-ie zwrotnym po wpisaniu kodu *136#.