Strona 47 z 50

Re: Pakiet internetowy problem

PostNapisane: 19 gru 2017, o 15:17
przez Michał_Plus
baksik28, podaj swoją dokładna lokalizację. Ulica, numer domu, lub skrzyżowanie.

Re: Pakiet internetowy problem

PostNapisane: 21 gru 2017, o 09:38
przez baksik28
No to już chyba informacje niezbyt potrzebne do uzyskania informacji. Sądziłem, że gdy podałem miasto, dosyć duże, wojewódzkie, to dostanę odpowiedź typu prace konserwacyjne lub coś podobnego. Wychodzi na to, że ten internet u państwa tak działa, moje szczęście, że nie zgodziłem się na abonament który państwa przedstawiciel tak usilnie mnie namawiał, teraz już wiem, że był by to błąd.
Czas więc przenieść numery do innej sieci.
Mimo wszystko dziękuję za pomoc i pozdrawiam.

Re: Pakiet internetowy problem

PostNapisane: 21 gru 2017, o 12:11
przez Michał_Plus
baksik28, miasto jest duże i jest w zasięgu kilku stacji. Chciałbym sprawdzić dokładną topografię miejsca w którym się znajdujesz. Również wtedy będzie możliwe ustalenie z jakiego masztu otrzymujesz sygnał,
baksik28 napisał(a):prace konserwacyjne lub coś podobnego.
Żadne prace nie są wykonywane.

odnowiony pakiet - internet nie działa

PostNapisane: 4 sty 2018, o 09:35
przez kasia4567
Witam, jestem od roku w Plus MIX (ja+mix) i mam problem, 31.12 doładowałam konto za 50 zł jak zawsze wszystkie pakiety odnowiły się na kolejny okres. 1.01 dostałam powiadomienie iż pakiet internetu 6gb/15zł został odnowiony - i niestety gdy wchodzę na stronę internetową wyświetla mi się strona Plusa Brak Środków na koncie doładuj konto i żadne aplikację wymagające internetu nie mogą się z nim połączyć, dlaczego tak się dzieję i co powinnam zrobić???

Re: Pakiet internetowy problem

PostNapisane: 4 sty 2018, o 10:05
przez Joanna_Plus
Witaj kasia4567,

ile aktualnie wynosi saldo konta? Podaj proszę co dokładnie dociera w wiadomości zwrotnej po wpisaniu kodu *136#?

Re: Pakiet internetowy problem

PostNapisane: 4 sty 2018, o 10:15
przez kasia4567
stan konta mam 0,00zł ale nigdy nie było z tym problemu - cała reszta pakietów działa bez problemów.
po wpisaniu *136# dostaje sms : Aktywne promocje : Ja+internet 6gb/15zl (Limit 5,99GB, w tym limit UE 3,3GB) 31-01-2018 10:24, MIX SMSY bez limitu do wszytskich 30-01-2018 12:28, Prom. zpak. kwot. 10zl/24/50 zl SD3 18-02-2019 11:43.

Re: Pakiet internetowy problem

PostNapisane: 4 sty 2018, o 10:23
przez Joanna_Plus
kasia4567,
kasia4567 napisał(a):stan konta mam 0,00zł

Pakiet internetowy nie działa przy zerowym saldzie. Wartość konta musi wynosić minimum 1 gr i oczywiście posiadać zachowany termin ważności.

Re: Pakiet internetowy problem

PostNapisane: 4 sty 2018, o 10:26
przez kasia4567
doładowałam konto - internet działa. :) nie sądziłam, że stan konta ma wpływ na wykupione i opłacone pakiety - dziwne.

Re: Pakiet internetowy problem

PostNapisane: 4 sty 2018, o 10:34
przez Joanna_Plus
kasia4567,
kasia4567 napisał(a):doładowałam konto - internet działa.

:-)
Stan konta ma znaczenie. Taki zapis znajduje się w regulaminie danej promocji. Tutaj znajdziesz przykładowy regulamin i informację:
10. Abonent Mix może korzystać z Pakietu internetowego, gdy posiada dodatnią wartość swojego konta (min. 1 grosz) i jednocześnie znajduje się w Okresie ważności konta dla Usług wychodzących.

Problem z internetem

PostNapisane: 11 sty 2018, o 18:00
przez Brzozq
Mam taki problem, ponieważ kupiłem telefon na doładowania. Miałem pakiety, które zmieniłem i było wszystko dobrze, ale kiedy zmieniłem jeszcze raz na ( internet 20 zł i rozmowy darmowe rozmowy 10 zł ) to nagle internet sie popsuł http://ifotos.pl/z/qxaqhxw <---- Włączam transmisje danych i nie ważne na jaką strone wejde cały czas jest to samo. Nawet zmiana położenia miejsca nie pomaga, nie ważne gdzie bym był to i tak nic sie nie zmienia.A kiedy przytrzymuje na transmisji danych widać takie coś http://ifotos.pl/z/qxaqhxs mam 2GB, które i tak nie działa? postanowiłem do pakietu włożyć internet jeszcze za 10 zł, który i tak nie działa a pieniądze co miesiąc mi pobiera.. Kiedy próbuje wyłączyć jakiś pakiet pisze ''Promocja jest już nie aktywna lub nie była aktywowana'' http://ifotos.pl/z/qxaqhxa a co miesiąc i tak magicznie jest i zabiera mi pieniadze .. Nie wiem co zrobić, jak wyłączyć te pakiety i naprawić internet.. Prosze o pomoc

Re: Pakiet internetowy problem

PostNapisane: 12 sty 2018, o 11:35
przez Joanna_Plus
Brzozq,

model telefonu to ten podany w opisie profilu? Usługa GPRS jest włączona i widoczna pod kodem *101#? Przeprowadzałeś ponowną konfigurację urządzenia?

Re: Pakiet internetowy problem

PostNapisane: 12 sty 2018, o 18:31
przez Brzozq
Joanna_Plus napisał(a):Brzozq,

model telefonu to ten podany w opisie profilu? Usługa GPRS jest włączona i widoczna pod kodem *101#? Przeprowadzałeś ponowną konfigurację urządzenia?



Tak, dostałem J3, ale wymieniłem na s7, ponieważ dostałem go w prezencie :) przełożyłem karte sim. Nie jest widoczna. Nie przeprowadzałem ponownej konfiguracji urządzenia.

Re: Pakiet internetowy problem

PostNapisane: 14 sty 2018, o 02:36
przez krzyss79
Nie jest widoczna. Nie przeprowadzałem ponownej konfiguracji urządzenia.

Pasowało by włączyć GPRS tu link
No i zrobić konfiguracje
http://ustaw.plus.pl/konfiguruj-telefon

Re: Pakiet internetowy problem

PostNapisane: 14 sty 2018, o 21:23
przez Brzozq
krzyss79 napisał(a):
Nie jest widoczna. Nie przeprowadzałem ponownej konfiguracji urządzenia.

Pasowało by włączyć GPRS tu link
No i zrobić konfiguracje
http://ustaw.plus.pl/konfiguruj-telefon



Włączenie GPRS kosztuje?

Re: Pakiet internetowy problem

PostNapisane: 14 sty 2018, o 22:55
przez krzyss79
Kliknął linka? Przecież tam jak byk pisze, że free.