Przed chwilą doładowałem telefon za 50 PLN (przez bm.pl). Plus (SMSy i aplikacja) pokazał doładowanie za 50 PLN i za raz po nim doładowanie 10 PLN. Z banku zeszło 50 PLN, bm.pl też pokazuje tylko transakcję 50 PLN. Nie byłoby to problemem gdyby nie to, że równowcześnie przyszedł SMS, że te 10 PLN jest zaliczone jako doładowanie do "5 doładowanie gratis", co jest słabe, bo tracę na tym 40 PLN (zawsze doładowuję 50 PLN).
Ostatnio zmieniony 21 kwie 2020, o 10:09 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Połączono wątki - ten sam temat.
W dniu wczorajszym doładowano konto telefonu 69XXXXXXX za 50 zł i do chwili obecnej nie zostały odblokowane rozmowy wychodzące. Jak długo będzie trwało uaktywnienie karty.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 28 kwie 2020, o 11:34 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Połączono wątki - ten sam temat. Ukrycie numeru telefonu.
nie podajemy tutaj numerów telefonów. Ponadto my z poziomu forum, nie mamy wglądu w konta numerów. W jaki sposób dokonane zostało to doładowanie? Jest ono widoczne w aplikacji Plus online?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Dobry wieczór,
mam pytanie. Czy istnieje możliwość anulowania błędnego zasilenia numeru. W dniu dzisiejszym miałem doładować konto numeru ojca za 40 zł. Aby skorzystać z promocji "5 doładowanie gratis" postanowiłem zrobić cztery doładowania po 10 zł. Numer doładowywałem przez aplikację IKO, która niedawno otrzymała nową funkcję - asystenta głosowego. Postanowiłem ją wypróbować. Pierwsze doładowanie udało się bez żadnego problemu. Natomiast w czasie drugiego, po pytaniu o akceptację regulaminu zasileń, asystent głosowy zmienił kwotę zasilenia z 10 na 50 zł, a następnie po pytaniu o prawidłowość całego zlecenia, pomimo zaprzeczenia, wykonał doładowanie na kwotę 50 zł. Zaraz po tym złożyłem reklamację w banku. Jednak pracownik poinformował mnie, że jeżeli zasilenie się powiodło to nie będą mieli możliwości jego anulowania (zwrotu pieniędzy od operatora) i poprosił abym złożył reklamację również w Plus-ie. Czy w takim wypadku (jeżeli taka reklamacja jest możliwa) jako reklamujący powinienem wystąpić ja, jako osoba wykonująca doładowanie i właściciel konta, czy ojciec, jako właściciel numeru. Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam.
Edycja:
Oczywiście konto ojca zostało doładowane kwotą 10 i 50 zł.
Ostatnio zmieniony 5 sie 2020, o 10:05 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Połączono wątki - ten sam temat.
misiu-182 pisze:Natomiast w czasie drugiego, po pytaniu o akceptację regulaminu zasileń, asystent głosowy zmienił kwotę zasilenia z 10 na 50 zł, a następnie po pytaniu o prawidłowość całego zlecenia, pomimo zaprzeczenia, wykonał doładowanie na kwotę 50 zł.
Z tego co piszesz, wygląda to na jakiś błąd systemu transakcyjnego, więc wszelkie reklamacje powinny być w tym przypadku składane w banku. My nie mamy możliwości cofnięcia operacji na konto bankowe.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Dzięki za pomoc. Też mam podobne zdanie. Zwrot od operatora byłby dla banku najlepszy (bez strat). Chociaż i tak pewnie będą kombinować i zwalać winę na mnie. Najważniejsze, że został doładowany właściwy numer.
Pozdrawiam.
Tak jak w temacie nie mogę doładować konta. Po kilkukrotnym wpisywaniu kodów z dwóch różnych kart otrzymywałam jedną wiadomość "Niepoprawny telekod".
Wreszcie zadzwoniłam do Biura Obsługi Klienta. Tam pan załadował mi konto jedną kartą i stwierdził, że odblokował system i teraz będę mogła spokojnie załadować drugą kartę.
Po jakichś 30 minutach postanowiłam załadować drugą kartę, ale ciągle jest ten sam problem. Ba nawet przy kodzie, który został "wykorzystany" i doładowany przez pana z BOK pisze informacja "Telekod niepoprawny".
Co mam zrobić? Odczekać jeszcze, czy po raz kolejny dzwonić?
PS. Czy istnieje w Plusie blokada po 3 nieudanych próbach? I wtedy tylko osoby z BOK mogą ją odblokować?
Ostatnio zmieniony 28 wrz 2020, o 11:44 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Połączono wątki - ten sam temat.