doładowania

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: doładowania

Post autor: Joanna_Plus »

Sonia3004,

numer, który próbujecie zasilić jest aktywny? Karta normalnie loguje się do sieci?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sonia3004
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 20 paź 2021, o 10:24

Re: doładowania

Post autor: Sonia3004 »

Tak, wszystko jest w porządku. Tylko nie można doładować.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: doładowania

Post autor: Joanna_Plus »

Sonia3004,

aktualnie niestety mogą występować problemy z zasileniem konta.
Sonia3004 pisze:Czy jak kupimy takie papierowe doładowanie to konto zostanie doładowane?
W tym przypadku może być podobnie, dlatego też prośba o dokonanie tej czynności w późniejszym terminie.
Z utrudnienia najmocniej przepraszam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sonia3004
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 20 paź 2021, o 10:24

Re: doładowania

Post autor: Sonia3004 »

Dobrze, dziękuję za informację.
Awatar użytkownika
m-plus
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 25 mar 2022, o 11:26

PROMOCJA: PODWOJONE DOŁADOWANIE. PROBLEM

Post autor: m-plus »

Otrzymałem od Plusa SMS o następującej treści: „Tylko 23-26 marca podwajamy doładowanie i oferujemy sprzęty 100 zł taniej z kodem rabatowym: [TUTAJ POJAWIA SIĘ KOD]. Tylko w Punktach Sprzedaży! Zapraszamy! Dotyczy doładowań do 50 zł i wielu wybranych sprzętów!”. Kiedy udałem się do pobliskiego punktu Plusa, okazało się, że nic na ten temat nie wiadomo. Panie bezowocnie próbowały znaleźć rozwiązanie przez internet (mimo że informacja o promocji widnieje na stronach sprzedawców Plusa, nie dało się nic zrobić). Konsultowały się z innymi punktami – i nic. Powiedziały, żebym zadzwonił na infolinię Plusa. Tak też zrobiłem. Jednak konsultant również nie był w stanie rozwiązać problemu; dowiedziałem się wręcz, że infolinia nie jest od załatwiania takich spraw… Delikatnie mówiąc, zdziwiłem się. Potem zadzwoniłem jeszcze do wybranych losowo punktów Plusa – tam także nikt nic nie wiedział. Zmuszony byłem kupić doładowanie za 50 zł i doładować telefon, bowiem termin doładowania mijał 25-go przed południem, a nie chciałem stracić uzbieranych GB internetu. Może mi ktoś wyjaśnić, jak mam tę sprawę ugryźć? Bo jakoś nie chcę tej kwestii odpuścić, tym bardziej, że doładowanie nie zostało podwojone z winy Plusa, nie z mojej.
Ostatnio zmieniony 25 mar 2022, o 18:25 przez m-plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: doładowania

Post autor: Joanna_Plus »

m-plus,

najmocniej przepraszam za tę sytuację.

Jeżeli zasilenie zostało już zrealizowane, to możesz w tej sprawie złożyć reklamację, korzystając np. z tego formularza. W korespondencji należy zamieścić krótki opis zdarzenia, numer telefonu oraz dane (imię i nazwisko, numer PESEL). Jeśli podasz nam tutaj numer sprawy, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
m-plus
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 25 mar 2022, o 11:26

Nr sprawy

Post autor: m-plus »

CASE/220325/776

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: doładowania

Post autor: Basia_Plus »

m-plus,
m-plus pisze:CASE/220325/776
poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na tę korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
m-plus
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 25 mar 2022, o 11:26

Re: doładowania

Post autor: m-plus »

Wczoraj, tj. 29 marca, po godz. 18 otrzymałem wiadomość SMS, że moja reklamacja została rozpatrzona. O szczegółach miałem być powiadomiony w mailu, który rzekomo do mnie wysłano. Niestety wiadomość do mnie nie dotarła; w SPAMIE również jej nie ma.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: doładowania

Post autor: Joanna_Plus »

m-plus,
m-plus pisze:CASE/220325/776
m-plus pisze:Wczoraj, tj. 29 marca, po godz. 18 otrzymałem wiadomość SMS, że moja reklamacja została rozpatrzona. O szczegółach miałem być powiadomiony w mailu, który rzekomo do mnie wysłano. Niestety wiadomość do mnie nie dotarła; w SPAMIE również jej nie ma.
W odpowiedzi na wcześniejszą korespondencję, prześlij proszę pytanie w tej sprawie. Wówczas nasi pracownicy zweryfikują tę kwestię.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
m-plus
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 25 mar 2022, o 11:26

Re: doładowania

Post autor: m-plus »

Wysłałem informację o braku powiadomienia mailowego na adres Internetowej Obsługi Klienta Plus - bo chyba o to chodziło? Znowu przyznano mi nr sprawy, i znowu czekam. Nie dałoby się tego przyspieszyć?

Od początku. Wykonałem kilka telefonów do różnych punktów Plusa i na infolinię, dwa razy pofatygowałem się do jednego z nich, prowadziłem korespondencję tu na forum, dwa razy pisałem do Internetowej Obsługi Klienta... Strasznie się to wszystko ciągnie i działa doprawdy zniechęcająco. A może właśnie o to chodzi - by zniechęcić? Proszę rozwiać moje wątpliwości.

CASE/220330/417
CASE/220325/776
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: doładowania

Post autor: Joanna_Plus »

m-plus,
m-plus pisze:CASE/220330/417
CASE/220325/776
Poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na tę korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
m-plus
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 25 mar 2022, o 11:26

Re: doładowania

Post autor: m-plus »

Sprawa została załatwiona pozytywnie.

THE END
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: doładowania

Post autor: Basia_Plus »

m-plus,
m-plus pisze:Sprawa została załatwiona pozytywnie.
dziękuję za wiadomość. Cieszę się ze szczęśliwego finału sprawy :-> .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
123uzytkownik123
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 28 cze 2022, o 07:49

Re: doładowania

Post autor: 123uzytkownik123 »

witam

doladowalem konto, zasililo i przedluzylo date waznosci [wg. *100#], ale nie dostalem wcale smsa od plusa, ze byla taka operacja.

mimo srodkow i daty waznosci polaczenia, internet i smsy sa dalej zablokowane.

nie mialem nigdy takiej sytuacji.
ODPOWIEDZ