doładowania
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 266
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 20 lis 2011, o 10:23
Re: doładowania.
Doładuj konto i po sprawie ")
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: doładowania
Witaj maciej80rsl,
maciej80rsl pisze:konto ważne do 26-10-2019
Jeżeli numer nie ma zachowanej ważności konta, to nie ma możliwości korzystania z usług, mimo posiadania aktywnych promocji.maciej80rsl pisze:Niestety nie mogę wysyłać SMS-ów.
Dokładnie tak. Jeżeli aktywna jest promocja Rok Ważności Konta, to wówczas po zasileniu termin ważności zostanie nadany na +365 dni.Remislanc pisze:Doładuj konto i po sprawie
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Zamazany telekod, nie da się odczytać kilku liczb
Witam
Mama zakupiła kartę o wartości 50 zł w sieci sklepów delikatesy. Wydruk z terminala się zamazał. Około pięciu liczb nie da się rozpoznać. Numer seryjny, potwierdzenie zapłaty widnieją w całości. Mogę wstawić zdjęcie (ale tylko na PW któremuś z zielonych pracowników, tu się boję, bo ktoś rozpozna i sobie doładuje )
1. Najpierw dzwoniłem na infolinię, tam zostałem niemiło potraktowany, pan zamiast wyrazić chcęć pomocy, proponował mi abonament i odesłał, do punktu plusa.
2. W punkcie plusa pech chciał, że pracownik jest jakiś nowy i powiedział, że 'jeszcze z tym nie robił', odesłał mnie do sklepu, że tam mogą mieć to w komputerze.
3. Niestety w sklepie powiedzieli, że minął zbyt długi okres czasu od kupna - ponad miesiąc, mimo, że telekod ważny jest do 27.12.2029, nie potrafią mi pomóc
Czy tu na forum mogę do kogoś zagadać i wysłać mu zdjęcie tego telekodu?
- jest tam po prostu wszystko do odczytania, oprócz pięciu liczb, może po numerze seryjnym w Waszych bazach danych szło by odczytać brakujące liczby i mi je podać?
Mama zakupiła kartę o wartości 50 zł w sieci sklepów delikatesy. Wydruk z terminala się zamazał. Około pięciu liczb nie da się rozpoznać. Numer seryjny, potwierdzenie zapłaty widnieją w całości. Mogę wstawić zdjęcie (ale tylko na PW któremuś z zielonych pracowników, tu się boję, bo ktoś rozpozna i sobie doładuje )
1. Najpierw dzwoniłem na infolinię, tam zostałem niemiło potraktowany, pan zamiast wyrazić chcęć pomocy, proponował mi abonament i odesłał, do punktu plusa.
2. W punkcie plusa pech chciał, że pracownik jest jakiś nowy i powiedział, że 'jeszcze z tym nie robił', odesłał mnie do sklepu, że tam mogą mieć to w komputerze.
3. Niestety w sklepie powiedzieli, że minął zbyt długi okres czasu od kupna - ponad miesiąc, mimo, że telekod ważny jest do 27.12.2029, nie potrafią mi pomóc
Czy tu na forum mogę do kogoś zagadać i wysłać mu zdjęcie tego telekodu?
- jest tam po prostu wszystko do odczytania, oprócz pięciu liczb, może po numerze seryjnym w Waszych bazach danych szło by odczytać brakujące liczby i mi je podać?
Ostatnio zmieniony 11 lut 2020, o 12:15 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: doładowania
Witaj wirtualny,
pracownik naszego BOK nie mógł dokonać takiego zasilenia. Może to uczynić tylko Departament Reklamacji. Tym samy proszę, aby właściciel numeru, który mam być zasilony, przesłał za pomocą tego formularza:
- krótki opis sytuacji,
- numer telefonu,
- dane (imię i nazwisko, numer PESEL),
- skan lub zdjęcie wydruku wraz z paragonem potwierdzającym zakup.
Następnie podaj mi tutaj numer zagadnienia, poproszę wówczas o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.
pracownik naszego BOK nie mógł dokonać takiego zasilenia. Może to uczynić tylko Departament Reklamacji. Tym samy proszę, aby właściciel numeru, który mam być zasilony, przesłał za pomocą tego formularza:
- krótki opis sytuacji,
- numer telefonu,
- dane (imię i nazwisko, numer PESEL),
- skan lub zdjęcie wydruku wraz z paragonem potwierdzającym zakup.
Następnie podaj mi tutaj numer zagadnienia, poproszę wówczas o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: doładowania
Dziękuję Joanno za odpowiedz, wypełniłem formularz, wysłałem potrzebne dane i załącznik.
Na maila dostałem potwierdzenie przyjęcia [#1287514]
Na maila dostałem potwierdzenie przyjęcia [#1287514]
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: doładowania
wirtualny,
Poprosiłam o realizację .wirtualny pisze:Na maila dostałem potwierdzenie przyjęcia [#1287514]
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: doładowania
thx, przesłałem wszystko, brakowało na zdjęciu paragonu. Zrobiłem zdjęcie całości i odesłałem.
Edit
Zgłoszenie reklamacyjne zostało przekazane do Polkomtel sp. z o.o. - Reklamacje.
Edycja:
Na koncie przybyło 50 zł, serdeczne dziękuję.
Edit
Zgłoszenie reklamacyjne zostało przekazane do Polkomtel sp. z o.o. - Reklamacje.
Edycja:
Na koncie przybyło 50 zł, serdeczne dziękuję.
Ostatnio zmieniony 11 lut 2020, o 15:50 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono posty.
Powód: Połączono posty.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: doładowania
wirtualny,
ja również cieszę się, ze "szczęśliwego" finału sprawy.
ja również cieszę się, ze "szczęśliwego" finału sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: doładowania
Mam nietypowe pytanie, jak zasilić konto kwota typu 24,96 zł? 49,96? Jest to możliwe? Zostały na rachunku jakieś 4 grosze i nie idzie tego wykasować.
Re: doładowania
@ GDA,
zasileń dokonujesz pełną kwotą złotówek; żeby skasować denerwujące Cię grosze o ile nie masz żadnego pakietu możesz wykonać płatne połączenie lub włączyć na chwilę transmisję danych (sekunda, dwie).
zasileń dokonujesz pełną kwotą złotówek; żeby skasować denerwujące Cię grosze o ile nie masz żadnego pakietu możesz wykonać płatne połączenie lub włączyć na chwilę transmisję danych (sekunda, dwie).
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Re: doładowania
dziękuję za odpowiedź. Akurat tak się składa, że mam pakiet internetu i rozmowy no limitsl@w_es pisze:@ GDA,
zasileń dokonujesz pełną kwotą złotówek; żeby skasować denerwujące Cię grosze o ile nie masz żadnego pakietu możesz wykonać płatne połączenie lub włączyć na chwilę transmisję danych (sekunda, dwie).
To na jaki numer mogę zadzwonić, aby wyzerować (0,00zl) konto? żeby tylko nie wpadło tym razem na minus.
Re: doładowania
Witam czy jeśli dokonam wszystkich doładowań przed czasem i jednocześnie zakończę swoją umowę to przeniesienie numeru do innej sieci odbędzie się odrazu , czy będę musiał czekać do momentu kiedy umowa powinna być zakończona wg daty w dokumencie? Jak przenosiłem numer do Was to mimo wcześniejszej spłaty wszystkich doładowań musiałem czekać aż numer przejdzie do Plus z dniem który był podany za koniec umowy u poprzedniego operatora.
Re: doładowania
@Gozdek,
jeśli posiadasz ofertę w Plus MIX, to zgodnie z umową musisz dokonać wszystkich obowiązkowych doładowań. Jeśli dokonasz wszystkich zasileń konta przed datą wskazaną w umowie, to nie musisz już czekać do końca umowy i możesz przenieść numer.
Dodatkowe informacje znajdziesz TUTAJ.
jeśli posiadasz ofertę w Plus MIX, to zgodnie z umową musisz dokonać wszystkich obowiązkowych doładowań. Jeśli dokonasz wszystkich zasileń konta przed datą wskazaną w umowie, to nie musisz już czekać do końca umowy i możesz przenieść numer.
Dodatkowe informacje znajdziesz TUTAJ.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: doładowania
Witaj Gozdek,
Tak, możesz przenieść numer. Jeżeli tylko te zasilenia zostały zrealizowane wcześniej, to nie należy wybierać trybu przeniesienia na koniec okresu promocyjnego, wynikającego z zawartej umowy. Wybierając tę opcję, data migracji zostanie ustawiona na dzień zakontraktowany w umowie (tak jakbyś realizował zasilenia nie szybciej, tylko zgodnie z założeniami oferty - 1 doładowanie raz na 30 dni).Gozdek pisze:czy jeśli dokonam wszystkich doładowań przed czasem i jednocześnie zakończę swoją umowę to przeniesienie numeru do innej sieci odbędzie się odrazu , czy będę musiał czekać do momentu kiedy umowa powinna być zakończona wg daty w dokumencie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: doładowania
Czyli jeśli przykładowo umowa kończy się 1.10 i zdecyduje przenieść numer przed tym miesiącem to wtedy numer się przeniesie odrazu tak? Czy tu chodzi o to jaka opcje zaznaczy operator w dokumencie o przeniesieniu numeru? Bo nie do końca rozumiem co znaczy koniec okresu promocyjnego:)