doładowania

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: doładowania

Post autor: Joanna_Plus »

Gozdek,
Gozdek pisze:Czy tu chodzi o to jaka opcje zaznaczy operator w dokumencie o przeniesieniu numeru?
Tak, chodzi o to jaki tryb przeniesienia zostanie wybrany.
Gozdek pisze:Czyli jeśli przykładowo umowa kończy się 1.10
Jeżeli zostanie wybrany tryb na koniec okresu promocyjnego, to wówczas przeniesienie odbędzie się dopiero w październiku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Gozdek
Początkujący PlusManiak
Posty: 19
Rejestracja: 9 lis 2018, o 16:00

Re: doładowania

Post autor: Gozdek »

Czyli wszystko zależy od nowego operatora jaka opcje zaznaczy ok. Dziękuję, takiej informacji potrzebowałem :)
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1177
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: doładowania

Post autor: Ron »

Nie do końca od operatora. Ty możesz wskazać przeniesienie. Możesz także przejść do oferty na kartę i przenieść numer w szybkim trybie.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: doładowania

Post autor: Joanna_Plus »

Gozdek,

to może ja doprecyzuję jeszcze. To Ty decydujesz, a operator "zaznacz". Przekaże wniosek, zgodny z Twoimi życzeniami.

Ron,
Ron pisze:Możesz także przejść do oferty na kartę i przenieść numer w szybkim trybie.
Jeżeli na numerze wszystkie kontraktowe zasilenia zostaną zrealizowane, to tutaj również można przenieść numer z trybem n-dni roboczych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pgli
Początkujący PlusManiak
Posty: 20
Rejestracja: 9 sty 2016, o 01:49

Doładowanie 10 PLN znikąd

Post autor: pgli »

Przed chwilą doładowałem telefon za 50 PLN (przez bm.pl). Plus (SMSy i aplikacja) pokazał doładowanie za 50 PLN i za raz po nim doładowanie 10 PLN. Z banku zeszło 50 PLN, bm.pl też pokazuje tylko transakcję 50 PLN. Nie byłoby to problemem gdyby nie to, że równowcześnie przyszedł SMS, że te 10 PLN jest zaliczone jako doładowanie do "5 doładowanie gratis", co jest słabe, bo tracę na tym 40 PLN (zawsze doładowuję 50 PLN).
Ostatnio zmieniony 21 kwie 2020, o 10:09 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: doładowania

Post autor: Joanna_Plus »

pgli,

to doładowanie widnieje w aplikacji Plus online? Jeżeli tak, napisz proszę jak jest oznaczone.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pgli
Początkujący PlusManiak
Posty: 20
Rejestracja: 9 sty 2016, o 01:49

Re: doładowania

Post autor: pgli »

Wygląda jak w załączniku - niczym się nie różni od pozostałych.
Załączniki
doladowanie.jpg
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: doładowania

Post autor: Joanna_Plus »

pgli,

wygląda jak standardowe zasilenie. Na Twoim miejscu, poprosiłabym firmę Blue Media o weryfikację tej transakcji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
iratex
Prawie PlusManiak
Posty: 41
Rejestracja: 4 gru 2013, o 14:31

Proszę o pomoc

Post autor: iratex »

Witam

W dniu wczorajszym doładowano konto telefonu 69XXXXXXX za 50 zł i do chwili obecnej nie zostały odblokowane rozmowy wychodzące. Jak długo będzie trwało uaktywnienie karty.

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 28 kwie 2020, o 11:34 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat. Ukrycie numeru telefonu.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: doładowania

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj iratex,

nie podajemy tutaj numerów telefonów. Ponadto my z poziomu forum, nie mamy wglądu w konta numerów. W jaki sposób dokonane zostało to doładowanie? Jest ono widoczne w aplikacji Plus online?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
misiu-182
Szalony PlusManiak
Posty: 244
Rejestracja: 11 kwie 2016, o 21:45

Błędna kwota doładowania.

Post autor: misiu-182 »

Dobry wieczór,
mam pytanie. Czy istnieje możliwość anulowania błędnego zasilenia numeru. W dniu dzisiejszym miałem doładować konto numeru ojca za 40 zł. Aby skorzystać z promocji "5 doładowanie gratis" postanowiłem zrobić cztery doładowania po 10 zł. Numer doładowywałem przez aplikację IKO, która niedawno otrzymała nową funkcję - asystenta głosowego. Postanowiłem ją wypróbować. Pierwsze doładowanie udało się bez żadnego problemu. Natomiast w czasie drugiego, po pytaniu o akceptację regulaminu zasileń, asystent głosowy zmienił kwotę zasilenia z 10 na 50 zł, a następnie po pytaniu o prawidłowość całego zlecenia, pomimo zaprzeczenia, wykonał doładowanie na kwotę 50 zł. Zaraz po tym złożyłem reklamację w banku. Jednak pracownik poinformował mnie, że jeżeli zasilenie się powiodło to nie będą mieli możliwości jego anulowania (zwrotu pieniędzy od operatora) i poprosił abym złożył reklamację również w Plus-ie. Czy w takim wypadku (jeżeli taka reklamacja jest możliwa) jako reklamujący powinienem wystąpić ja, jako osoba wykonująca doładowanie i właściciel konta, czy ojciec, jako właściciel numeru. Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam.
Edycja:
Oczywiście konto ojca zostało doładowane kwotą 10 i 50 zł.
Ostatnio zmieniony 5 sie 2020, o 10:05 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: doładowania

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj misiu-182,
misiu-182 pisze:Natomiast w czasie drugiego, po pytaniu o akceptację regulaminu zasileń, asystent głosowy zmienił kwotę zasilenia z 10 na 50 zł, a następnie po pytaniu o prawidłowość całego zlecenia, pomimo zaprzeczenia, wykonał doładowanie na kwotę 50 zł.
Z tego co piszesz, wygląda to na jakiś błąd systemu transakcyjnego, więc wszelkie reklamacje powinny być w tym przypadku składane w banku. My nie mamy możliwości cofnięcia operacji na konto bankowe.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
misiu-182
Szalony PlusManiak
Posty: 244
Rejestracja: 11 kwie 2016, o 21:45

Re: doładowania

Post autor: misiu-182 »

Dzięki za pomoc. Też mam podobne zdanie. Zwrot od operatora byłby dla banku najlepszy (bez strat). Chociaż i tak pewnie będą kombinować i zwalać winę na mnie. Najważniejsze, że został doładowany właściwy numer.
Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: doładowania

Post autor: Joanna_Plus »

misiu-182,

gdyby ta kwota tych dodatkowych 40 zł, przydała się bardziej na jakimś innym numerze, to można tutaj skorzystać z usługi Teleprzelewu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Linka96
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 7 lip 2020, o 22:59

Brak możliwości doładowania konta

Post autor: Linka96 »

Witam,

Tak jak w temacie nie mogę doładować konta. Po kilkukrotnym wpisywaniu kodów z dwóch różnych kart otrzymywałam jedną wiadomość "Niepoprawny telekod".

Wreszcie zadzwoniłam do Biura Obsługi Klienta. Tam pan załadował mi konto jedną kartą i stwierdził, że odblokował system i teraz będę mogła spokojnie załadować drugą kartę.

Po jakichś 30 minutach postanowiłam załadować drugą kartę, ale ciągle jest ten sam problem. Ba nawet przy kodzie, który został "wykorzystany" i doładowany przez pana z BOK pisze informacja "Telekod niepoprawny".

Co mam zrobić? Odczekać jeszcze, czy po raz kolejny dzwonić?

PS. Czy istnieje w Plusie blokada po 3 nieudanych próbach? I wtedy tylko osoby z BOK mogą ją odblokować?
Ostatnio zmieniony 28 wrz 2020, o 11:44 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
ODPOWIEDZ