Promocja GIGABANK oraz promocja bez limitu były aktywna, przecież miałem na koncie po doładowaniu - ok. 86 zł i jak przed doładowaniem było ok. 50 GB tyle samo zostało po doładowaniu.
W sumie nieaktywna promocja GIGABANK, wiąże się ze stratą całej ilości internetu (raz mi się zdarzyło), ale i tak wtedy powinno dodać 10 GB.
piok pisze:W sumie nieaktywna promocja GIGABANK, wiąże się ze stratą całej ilości internetu (raz mi się zdarzyło), ale i tak wtedy powinno dodać 10 GB.
Całkowity brak promocji (tej widocznej pod kodem *136#), skutkuje brakiem dodania pakietu. Strata dotychczasowych jednostek (tych widocznych pod *121#) następuje wówczas, kiedy zasilimy konto po okresie ważności dotychczasowego pakietu.
Jeżeli tak jak piszesz nie nastąpiło żadne wyłączenie usługi, to historię tego doładowania zbada Departament Reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
piok pisze:Witam
28.12.2020 wpadłem na genialny pomysł aby doładować za 60 zł, ważność konta do 28.03.2021, dostałem dodatkowo 25 GB internetu - do tego momentu wszystko prawidłowo
Miesiąc później (tj. 27.01.2021) doładowałem konto kwotą 25 zł aby dostać 10 GB.
A ja mam tylko jedno pytanie: po co ? Zbierasz gigsy na wakacje, jak w skarbonce ? Oczywiście nie neguję faktu, że 10g się należy, ale jednak w kącie umysłu pojawia się takie pytanko... Bo wiesz, że w tym momencie miałeś jeszcze zapasy na koncie i doładowanie było zbyteczne...
Witam, w dniu dzisiejszym chciałem doładować telefon w plus na karte. Brat kupił mi doładowanie bo akurat był w sklepie i zrobił zdjęcie z telekodem potem doładowanie wywalił. Po około 1h dopiero zobaczyłem wiadomość od niego na fb ze zdjęciem telekodu który odrazu wpisałem. Lecz był błędny... wpisałem tak kilka razy ale dalej nic ;/ Możliwe że ostatnia cyferka to jednak nie ta którą wpisywałem i teraz nie mogę doładować. Miałem 2 zł na koncie więc zadzwoniłem do konsultanta ale zanim odebrał to 2 zł zjadło i rozłączyło !!! Teraz nie mam jak zadzwonić do konsultanta i nie mam jak odblokować możliwości doładowania konta ! Co robić?
Ostatnio zmieniony 16 lut 2021, o 10:48 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Połączono wątki - ten sam temat.
Zadzwoń od kogoś do BOK i powiedz jaki masz problem,a jeśli nie możesz email do nich napisz na
ten adres:bok@plus.pl i napisz w nim swój nr tel i dane do weryfikacji.
prześlij proszę opis sytuacji wraz z numerem telefonu przez ten formularz. Następnie podaj nam tutaj numer sprawy, który dotrze na podany adres e-mail.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Dzień dobry,
co się dziś dzieje z Plusem na kartę?
Mam dwa telefony w Plusie na kartę i żadego nie mogę doładować z PKOBP przez internet, ponieważ wyskakuje informacja : operator nie może doładowac tego telefonu.
Dziś ma być pobrana opłata za kolejny pakiet, nie mam całej kwoty środków na koncie telefonu, a doładować nie mogę.
Zaznaczam, że w banku wszystko ok, są środki i strona internetowa banku działa bez ograniczeń.
Ostatnio zmieniony 8 lip 2021, o 10:08 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:połączono wątki - podobny temat.
sytuacja związana z krótkimi kodami jest nam znana. Technicy pracują już nad przywróceniem pełnej funkcjonalności sieci. Przepraszam najmocniej za te niedogodności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Rozumiem, czyli moge sie dziś spodziewać naprawy? Wyjeżdżam i chce doładowac telefon.
Pakiet , który mam włączony pobiera 30 złotych a na koncie telefonu mam środków tylko 25 zł. Co się stanie gdy dziś system zechce pobrac opłatę?
vvvv pisze:Rozumiem, czyli moge sie dziś spodziewać naprawy? Wyjeżdżam i chce doładowac telefon.
W najszybszym możliwym czasie sytuacja wróci do normy.
vvvv pisze:Pakiet , który mam włączony pobiera 30 złotych a na koncie telefonu mam środków tylko 25 zł. Co się stanie gdy dziś system zechce pobrac opłatę?
Promocja się zawiesi i odnowi z chwilą, gdy stan konta umożliwi pobranie opłaty za dany pakiet. Szczegółowe informacje na ten temat zawarte są w regulaminie danej usługi/taryfy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Dzień dobry, jak zawsze na koniec miesiąca doładowałem swoje konto (na kartę), 7 sierpnia zostały pobrane środki na pakiet, dzisiaj potrzebowałem zadzwonić i otrzymuję komunikat, że połączenia wychodzące są zablokowane. Następnie wyskakuje komunikat "brak środków na koncie lub przekroczony limit Premium". Ponadto, z numerami z tej samej sieci nadal mogę się normalnie łączyć.
Ostatnio zmieniony 18 sie 2021, o 09:41 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Połączono wątki - ten sam temat.
Ejdrien. pisze:Dzień dobry, jak zawsze na koniec miesiąca doładowałem swoje konto (na kartę), 7 sierpnia zostały pobrane środki na pakiet, dzisiaj potrzebowałem zadzwonić i otrzymuję komunikat, że połączenia wychodzące są zablokowane. Następnie wyskakuje komunikat "brak środków na koncie lub przekroczony limit Premium". Ponadto, z numerami z tej samej sieci nadal mogę się normalnie łączyć.
Sprawdź stan konta *100# oraz jakie masz aktywne pakiety *121# oraz *136#