doładowania

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
raphal
Nowy
Posty: 5
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 16 lut 2013, o 00:08

Re: doładowania

Post autor: raphal »

Probowalem wczoraj poprzez 5555 odp.zasilenie niemozliwe.macie to zamiar naprawic?skoro tyle osob alarmuje problem od paru miesiecy to dlaczego on wciaz wystepuje?trzeba az tak sie gimnastykowac,zeby zasilic nr w ofercie plus na karte?dzis dalej nie moge zasilic,potem sprobuje przes net,ale przyznam szczerze jest to co najmniej dziwne.
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: doładowania

Post autor: sl@w_es »

"raphal", jeśli masz możliwość zasilić konto bezpośrednio ze strony www banku to nie ma lepszej opcji; kasa zasila Twoje konto w momencie zatwierdzenia transakcji - jeszcze nigdy nie miałem żadnej zwłoki.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
raphal
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 16 lut 2013, o 00:08

Re: doładowania

Post autor: raphal »

nie mialem na mysli zasilenia z konta w banku,tylko telekod,zaraz doczytam czy wogole telekodem da sie zasilic online pnk.jeszcze sie nie spotkalem z taka syt,zeby nie dalo sie zasilac konta nr tel.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: doładowania

Post autor: Joanna_Plus »

raphal,

a po wpisaniu *100# saldo konta się nie zwiększyło?

Sprawa poruszana w tym wątku, dotyczy komunikatu, który pojawia się podczas wpisania telekodu, po którym normalnie zasilenie dociera na konto.

Daj proszę znać, czy udało się dokonać tego doładowania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
raphal
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 16 lut 2013, o 00:08

Re: doładowania

Post autor: raphal »

Witam. Saldo się nie zwiększyło, ważność konta nie przedłużona, doładować nadal nie mogę, komunikat ten sam - problem z siecią i to fakt, jest bardzo duży problem z państwa siecią, trwa jak czytamy dłuuuugoooo i zostaje poczucie braku profesjonalizmu, żeby z doładowaniem konta były takie szopki? Jutro ost dzień mam ważnych wych. Od kilku dni nie ma opcji doładować, w środę zostanę bez możliwości inicjowania połączeń? Ciekawe...
Środki na koncie mam, więc proszę mi przedłużyć połączenia wychodzące, żebym mógł z nich korzystać, a doładowywać nie muszę skoro to taka gimnastyka. W formularzu podałem nr tel. Gdzie dalej interweniować?
Ostatnio zmieniony 18 lut 2013, o 16:09 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie postów
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: doładowania

Post autor: Joanna_Plus »

raphal,

czy na numer, który mi przesłałeś, możemy się kontaktować?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
raphal
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 16 lut 2013, o 00:08

Re: doładowania

Post autor: raphal »

tak.oczywiscie.czekam na kontakt.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: doładowania

Post autor: Joanna_Plus »

Komunikat o błędzie podczas zasilenia konta, nie powinien już występować.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Ania0830
PlusManiak
Posty: 111
Rejestracja: 2 sty 2013, o 18:08

Re: doładowania

Post autor: Ania0830 »

a co było przyczyna?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: doładowania

Post autor: Joanna_Plus »

Ania0830,

w najprostszym wytłumaczeniu błąd systemowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Ingritte
Początkujący PlusManiak
Posty: 22
Rejestracja: 21 lut 2013, o 18:11

Re: doładowania

Post autor: Ingritte »

U mnie jest podobnie - za każdym razem gdy doładowywuję konto wyświetla się komunikat o błędzie, jednak za chwilę przychodzi wiadomość, że jednak zostało doładowane.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: doładowania

Post autor: Joanna_Plus »

Ingritte,

a wczoraj zasilałaś konto?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Ingritte
Początkujący PlusManiak
Posty: 22
Rejestracja: 21 lut 2013, o 18:11

Re: doładowania

Post autor: Ingritte »

@ Joanna_Plus
Nie, nie przedwczoraj, wcześniej. Ale jeśli to niedawno naprawili to raczej powinno być już dobrze.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: doładowania

Post autor: Joanna_Plus »

Ingritte,

dlatego dopytywałam ;-).
Jeżeli przy kolejnym doładowaniu sytuacja by się powtórzyła, daj znać proszę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Ania0830
PlusManiak
Posty: 111
Rejestracja: 2 sty 2013, o 18:08

Re: doładowania

Post autor: Ania0830 »

doładowywałam dzis konto i to samo było
ODPOWIEDZ