Teraz jest 19 wrz 2018, o 06:11

Zostaw Kontakt





MMS problem

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Opti19

PlusManiak

  • Posty: 95
  • Dołączył(a): 2 sty 2013, o 15:12
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 2 razy
  • Moja taryfa: MIX/Abonament

MMS problem

Post17 lut 2013, o 18:13

Witam mam problem z odbieraniem MMS, apn mam ustawione poprawnie, a w dalszym ciągu nie mogę odbierać mms, a wysyłać mogę, gdy daję pobierz wiadomość piszę "nie można pobrać wiadomości" już nie wiem w czym może być problem.

Druga sprawa to mms w telefonie brata on w ogóle nie może wysyłać mms jak i odbierać apn ma tak samo ustawione jak ja. Mój fon to xperia sola jego samsung galaxy ch@t gt-b5330. Proszę o pomoc.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19369
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1587 razy

Re: MMS problem

Post18 lut 2013, o 10:22

Witaj Opti19,

a żadnej przesłanej wiadomości nie możesz odebrać?

Sprawdź proszę ustawienia:

1. Menu - Ustawienia - Sieci zwykłe i bezprzewodowe - Sieci komórkowe - Punkty dostępowe - Menu - Nowa nazwa APN.
2. Nazwa APN: Plus MMS, APN: mms, Nazwa użytkownika: zostawiamy puste, Hasło: zostawiamy puste, MMSC: http://mms.plusgsm.pl:8002, Proxy dla wiadomości MMS: 212.2.96.16, Port MMS: 8080, MCC: 260, MNC: 01, Typ APN: MMS.
3. Naciskamy Menu - Zapisz.

W przypadku telefonu brata, to zweryfikujcie czy na pewno aktywna jest usługa GPRS. Kod na sprawdzenie *101# i ewentualne włączenie *101*11*02#.

Ustawienia poniżej:

1. Menu - Ustawienia - Sieć - Profil trans. danych - Opcje - Utwórz.
2. Ustaw nazwę: Plus MMS, Adres strony domowej: http://mms.plusgsm.pl:8002, Proxy: Wł, Adres servera proxy: 212.2.96.16, Port: 8080, DNS: Wył, Nazwa punktu dostępu: mms, Identyfikator użytkownika pozostawiamy puste, Hasło pozostawiamy puste,
3. Naciskamy Zapisz - Wychodzimy do Menu - Wiadomości - Ustawienia - MMS - Profil trans. danych - Wybieramy z listy Plus MMS.

Po ich wpisaniu, pamiętajcie proszę o wyłączeniu i włączeniu telefonu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Opti19

PlusManiak

  • Posty: 95
  • Dołączył(a): 2 sty 2013, o 15:12
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 2 razy
  • Moja taryfa: MIX/Abonament

Re: MMS problem

Post19 lut 2013, o 13:01

Jak będę miał możliwość odebrania mms od kogoś to dam znać czy działa. Mam jeszcze jeden problem, ale już związany z samym telefonem mianowicie w recenzjach jest mówione, że moja xperia sola ma odporny wyświetlacz na zarysowania, a okazuje się, że chyba nie ma mam mnóstwo małych rysek niektóre wyglądają na głębokie nigdy nie rysowałem po ekranie niczym tak samo paznokciami unikam tego, w kieszeniach zasady nic nie noszę tak samo nie kładę go ekranem do powierzchni, ale rysy się pojawiają co mam z tym zrobić?
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19369
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1587 razy

Re: MMS problem

Post20 lut 2013, o 12:31

Opti19,

jeżeli chodzi o ten telefon, to szkło jest wzmocnione i bardziej odporne, aczkolwiek nie oznacza to, że nie da się go zarysować :-/. Nie myślałeś o zakupie folii ochronnej?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Sayuri

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 6 kwi 2013, o 22:07
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Mix6
  • Model telefonu: Samsung Galaxy Ch@t gt-b3550

Re: MMS problem

Post6 kwi 2013, o 22:34

Witam,

również posiadam Samusng Galaxy Ch@t gt-B5330 i mam problem z mms, pomimo podanych wyżej instrukcji nadal nie mogę obierać ani wysyłać mms, wszystko mam ustawione i włączone jak podano powyżej...
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19369
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1587 razy

Re: MMS problem

Post8 kwi 2013, o 08:27

Witaj Sayuri,

była próba zresetowania ustawień i wpisania ich na nowo? Jaki komunikat pojawia się przy wysłaniu wiadomości?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Sayuri

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 6 kwi 2013, o 22:07
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Mix6
  • Model telefonu: Samsung Galaxy Ch@t gt-b3550

Re: MMS problem

Post8 kwi 2013, o 18:42

Witam, przy wysyłaniu mms kręci się kółko i pisze że wysyła w nieskończoność, potem po prostu wygasa, podobnie z pobieraniem mms, pobiera, pobiera i nic po jakimś czasie przychodzi sms z centrum mms z hasłem i linkiem do strony z której mogę pobrać mms.
Offline
Avatar użytkownika

Sayuri

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 6 kwi 2013, o 22:07
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Mix6
  • Model telefonu: Samsung Galaxy Ch@t gt-b3550

Re: MMS problem

Post8 kwi 2013, o 18:54

P.S oczywiście zresetowałam ustawienia i wpisałam na nowo i nadal nic.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19369
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1587 razy

Re: MMS problem

Post9 kwi 2013, o 08:31

Sayuri,

a była próba przywrócenia ustawień fabrycznych?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Sayuri

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 6 kwi 2013, o 22:07
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Mix6
  • Model telefonu: Samsung Galaxy Ch@t gt-b3550

Re: MMS problem

Post10 kwi 2013, o 15:18

Nie przywracałam ustawień fabrycznych , ponieważ telefon posiadam od niedawna i nic nie było zmieniane w ustawieniach...
Offline
Avatar użytkownika

Krzysiek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 17730
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 16:58
  • Podziękował : 39 razy
    Otrzymał podziękowań: 1672 razy

Re: MMS problem

Post10 kwi 2013, o 17:02

Sayuri napisał(a):Nie przywracałam ustawień fabrycznych , ponieważ telefon posiadam od niedawna i nic nie było zmieniane w ustawieniach...


Mimo to możesz spróbować, ewentualnie zwykły reset aparatu ( z jednoczesnym wyjęciem baterii z aparatu)

Sayuri usługa GPRS/MMS na pewno jest aktywna? Sprawdź kodem *101#
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Sayuri

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 6 kwi 2013, o 22:07
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Mix6
  • Model telefonu: Samsung Galaxy Ch@t gt-b3550

Re: MMS problem

Post11 kwi 2013, o 19:16

tak usługa jest aktywna, przywróciłam ustawienia fabryczne, restetować również restetowałam (od tego właściwie zaczęłam) i nadal nic - mój telefon jest oporny...
Offline
Avatar użytkownika

krzyss79

Szalony PlusManiak

  • Posty: 227
  • Dołączył(a): 3 lut 2013, o 22:15
  • Lokalizacja: Małopolskie
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 18 razy
  • Moja taryfa: Ja+...
  • Model telefonu: Xiaomi Redmi Note 4

Re: MMS problem

Post11 kwi 2013, o 22:33

wyjmij kartę pamieci, mi pomogło wysłać mmsa.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19369
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1587 razy

Re: MMS problem

Post12 kwi 2013, o 08:54

Sayuri,

i jak wygląda sprawa? Nadal nic? Czy udało się wysłać wiadomość?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Sayuri

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 6 kwi 2013, o 22:07
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Mix6
  • Model telefonu: Samsung Galaxy Ch@t gt-b3550

Re: MMS problem

Post12 kwi 2013, o 21:31

nadal nic- byłam dziś w salonie- pan posprawdzał, wszystko software-owo ok, przyznał mi rację że mam oporny telefon i polecił mi serwis :D
Następna strona

Powrót do Plus Mix/Plus na Kartę - Oficjalny dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości


cron