MMS problem
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 88
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 29 gru 2013, o 14:14
Re: MMS problem
Nie wiem co było przyczyną ,ale problem rozwiązałem. Pomógł tylko reset telefonu- przywrócenie do ustawień fabrycznych ,bez kopi zapasowej. Wszystko wróciło do normy. Czy to możliwe ,że Plus rozesłał błędne konfiguracje i stąd te problemy?
Nikt nie mógł lub nie chciał mi odpowiedzieć na to pytanie w BOK.
Nikt nie mógł lub nie chciał mi odpowiedzieć na to pytanie w BOK.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: MMS problem
Pinocino,
Na ten model dostałeś zdalne ustawienia?
Nic mi nie wiadomo o takim zdarzeniu.Pinocino pisze:Czy to możliwe ,że Plus rozesłał błędne konfiguracje i stąd te problemy?
Na ten model dostałeś zdalne ustawienia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: MMS problem
Wygląda na to że Plus ma awarię w platformie MMS.
Występują problemy z wysyłaniem jak i odbiorem, sam mogę wysłać tylko jednego MMSa, kolejnego się już nie da, należy wyłączyć i włączyć telefon.
Mało tego, wysłane MMSy nie dochodzą wcale lub... dochodzą z innego numeru.
Początkowo myślałem że to problem na moim koncie abonenta, od rana mam lejek 0,5 Mbps ale wygląda na to że problem jest globalny: http://gsm.biz.pl/2017/03/02/awaria-mms-w-plusie/
Występują problemy z wysyłaniem jak i odbiorem, sam mogę wysłać tylko jednego MMSa, kolejnego się już nie da, należy wyłączyć i włączyć telefon.
Mało tego, wysłane MMSy nie dochodzą wcale lub... dochodzą z innego numeru.
Początkowo myślałem że to problem na moim koncie abonenta, od rana mam lejek 0,5 Mbps ale wygląda na to że problem jest globalny: http://gsm.biz.pl/2017/03/02/awaria-mms-w-plusie/
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: MMS problem
patryk7588,
technicy pracują już nad rozwiązaniem tej sprawy. Najmocniej przepraszam za wszelkie utrudnienia.
Edycja:
sytuacja nie powinna już występować.
technicy pracują już nad rozwiązaniem tej sprawy. Najmocniej przepraszam za wszelkie utrudnienia.
Edycja:
sytuacja nie powinna już występować.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: MMS problem
To i ja pozwolę napisać sobie w tym wątku bo również mam problem z mmsami. Zmieniłam telefon na iPhone 4s (iOS 9.3.5) i nie mogę wysyłać mmsów. Próbowałam konfiguracji ręcznej ze strony plusa, opcji wyzerowania ustawień również i nic. Nie mam pomysłu już co zrobić.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: MMS problem
Asiaa,
A odbierać je możesz?Asiaa pisze:nie mogę wysyłać mmsów.
W innym telefonie ta funkcja działa prawidłowo?Asiaa pisze:Zmieniłam telefon na iPhone 4s (iOS 9.3.5)
Odnośnie konfiguracji zajrzyj proszę do tego wątku: http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... ONE#p68589.Asiaa pisze:Próbowałam konfiguracji ręcznej ze strony plusa
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: MMS problem
Wątek pomógł, choć właściwie miałam prawie to samo wpisane ale wystarczyło zmienić APN z mms na mms.plusgsm.pl oraz dać takie Proxy:212.002.096.016:8080 i naprawiło się Także dziękuję za pokazanie pomocnego wątku bo dalej żyłabym w niewiedzy
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: MMS problem
Asiaa,
Super , dzięki za informację.Asiaa pisze:Wątek pomógł
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 12 mar 2017, o 18:39
Ustawienia MMS Prestigio5517
Witam.
Mam telefon Prestigio MultiPhone PSP5517DOU. Po przywróceniu ustawień fabrycznych nie działa wysyłanie i odbieranie MMS! Nie pomogło włączenie danych mobilnych (pakiet internetowy), konfiguracja ustawień mms, odbieranie wiadomości automatycznie w roamingu! I NIC!!! Brak odczytywania mms ani wysyłania! Czy ktoś miał taki sam problem a może ktoś wie jak zmienić ustawienia?
Mam telefon Prestigio MultiPhone PSP5517DOU. Po przywróceniu ustawień fabrycznych nie działa wysyłanie i odbieranie MMS! Nie pomogło włączenie danych mobilnych (pakiet internetowy), konfiguracja ustawień mms, odbieranie wiadomości automatycznie w roamingu! I NIC!!! Brak odczytywania mms ani wysyłania! Czy ktoś miał taki sam problem a może ktoś wie jak zmienić ustawienia?
Ostatnio zmieniony 13 mar 2017, o 11:31 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: MMS problem
Witaj Adalbert8183,
Jak była realizowana ta konfiguracja? Została przeprowadzona przez naszą stronę WWW? Na koncie numeru aktywna jest usługa GPRS? Kod na sprawdzenie: *101#.Adalbert8183 pisze:konfiguracja ustawień mms
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: MMS problem
witam . Bardzo prosze o pomoc. Moj problem polega na tym ze nie moge ani wyslac ani odbierac mmsow. Przywrocenie ustawien fabrycznych ani pobranie konfiguracji ze strony Plusa nie pomoglo. Ustawienia mam podobno dobre ( raczej jestem laikiem w takich sprawach ) ale obsluga w salonie Plusa sprawdzila. Mam telefon Mulitphone PAP 3540 Duo. Do tej pory wszystko dzialalo sprawnie a teraz jak twierdzi obsluga w Plusie trzeba sobie wlaczyc jakis pakiet internetu zeby miec mozliwosc wyslac lub odebrac mmsa. Nigdy zadnych pakietow nie mialam i dlaczego teraz mialabym kupowac? Pani w salonie powiedziala mi ze trzeba miec wlaczona transmisje danych, ale to zżera ogromne pieniadze z konta. Z tym ze nigdy zadnej transmisji nie wlaczalam i jakos mmsy dochodzily i moglam wysylac, a transfer wlaczal sie sam w chwili gdy zaczynalam wysylac lub gdy mms mi przychodzil
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: MMS problem
Witaj momisiak,
Jaki komunikat pojawia się przy próbie wysłania bądź pobrania wiadomości?momisiak pisze:Moj problem polega na tym ze nie moge ani wyslac ani odbierac mmsow.
Funkcja ta przestała działać ot tak po prostu? Usługa GPRS jest aktywna na tym numerze (sprawdzenie: *101#)? Konto aktualnie jest aktywne (posiada dodatnie saldo i zachowany termin wazności)?momisiak pisze:Do tej pory wszystko dzialalo sprawnie
Większość telefonów do wysłania czy też odebrania wiadomości, potrzebuje włączonej funkcji transmisji danych. Dlatego też, aby nie nastąpiło pobranie środków np. z tytułu aplikacji działających w tle, preferowana jest aktywacja pakietu internetowego.momisiak pisze:teraz jak twierdzi obsluga w Plusie trzeba sobie wlaczyc jakis pakiet internetu zeby miec mozliwosc wyslac lub odebrac mmsa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: MMS problem
funkcja przestala dzialac tak po prostu, caly czas wszystko chodzilo sprawnie az kiedys dostalam mmsa i ciagle status jego to bylo pobieranie. W koncu dostalam wiadomosc ze tego mmsa mam odebrac sobie poprzez strone internetowa. I tak samo z kolejnymi. A kiedy probuje wyslac ciagle status jest "wysylanie". A komunikat pojawia sie "transmission failure". Saldo konta jest dodatnie i termin waznosci wazny jeszcze kilka miesiecy. Zastanawia mnie tylko to czemu majac telefon juz ponad 3 lata nie musialam zadnych pakietow internetu dodatkowo kupowac i nie bylo problemow z mmsami a teraz okazuje sie ze potrzebny jest pakiet? Wczesniej tarnsmisja danych sama sie wlaczala jak mms mi przychodzil lub zaczelam wysylac
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: MMS problem
momisiak,
Rozumiem, że nie podejmowałaś próby weryfikacji działania tych wiadomości przy włączonej transmisji danych?
A w ostatnim czasie nie nastąpiła aktualizacja oprogramowania systemu?momisiak pisze:funkcja przestala dzialac tak po prostu
Rozumiem, że nie podejmowałaś próby weryfikacji działania tych wiadomości przy włączonej transmisji danych?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: MMS problem
Witam.
na telefonie s7 edge nie działa wysyłanie MMS! konfiguracja pobrana ze strony plusa, gprs aktywny itp itp. wysyła się raz na 20, mmsy do mnie odebrać mogę bez problemu....
na telefonie s7 edge nie działa wysyłanie MMS! konfiguracja pobrana ze strony plusa, gprs aktywny itp itp. wysyła się raz na 20, mmsy do mnie odebrać mogę bez problemu....