Słaby lub BRAK zasięgu sieci Plus.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 7 lip 2020, o 12:35
Słaby lub BRAK zasięgu sieci Plus.
Problem z zasięgiem w całym domu. Brak możliwości wykonania rozmowy telefonicznej. Problem występuję od dawna :(
Miejscowość Jabłonowo Kąty
Miejscowość Jabłonowo Kąty
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Słaby lub BRAK zasięgu sieci Plus.
calineczka88,
Na zewnątrz budynku jest tak samo?calineczka88 pisze:Problem z zasięgiem w całym domu.
Jak wygląda sytuacja po ustawieniu trybu pracy sieci na 2G?calineczka88 pisze:Brak możliwości wykonania rozmowy telefonicznej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 7 lip 2020, o 12:35
Re: Słaby lub BRAK zasięgu sieci Plus.
Na zewnątrz budynku jest to samo. Przełączenie na tryb 2G nie poprawiło jakości połączeń.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Słaby lub BRAK zasięgu sieci Plus.
calineczka88,
niestety w najbliższym czasie nie ma w planach prac modernizacyjnych, które mogłyby poprawić sytuację w Twojej lokalizacji.
niestety w najbliższym czasie nie ma w planach prac modernizacyjnych, które mogłyby poprawić sytuację w Twojej lokalizacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Słaby lub BRAK zasięgu sieci Plus.
Witam. W ostatnim czasie bardzo pogorszył się zasięg. Okolice Rzeszowa kierunek północno-wschodni (Palikówka). Zmiana ustawień trybu pracy sieci nic nie daje.
Re: Słaby lub BRAK zasięgu sieci Plus.
Witaj tomsz,
- od kiedy zauważyłeś utrudnienia? Dotyczą one tylko internetu, czy również połączeń głosowych?
- od kiedy zauważyłeś utrudnienia? Dotyczą one tylko internetu, czy również połączeń głosowych?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Słaby lub BRAK zasięgu sieci Plus.
od jakiś 2-3 tygodni. Utrudnienia dotyczą połączeń głosowych i sms.Ewa_Plus pisze:Witaj tomsz,
- od kiedy zauważyłeś utrudnienia? Dotyczą one tylko internetu, czy również połączeń głosowych?
Re: Słaby lub BRAK zasięgu sieci Plus.
tomsz,
- poprosiłam o diagnostykę stacji.
- poprosiłam o diagnostykę stacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Słaby lub BRAK zasięgu sieci Plus.
Czy coś może już wiadomo?Ewa_Plus pisze:tomsz,
- poprosiłam o diagnostykę stacji.
Re: Słaby lub BRAK zasięgu sieci Plus.
tomsz,
BT22165 - w północnej części zasięgu tej stacji faktycznie obserwujemy zakłócenia. Możliwe, że to jakieś repeatery. Jeśli się to potwierdzi sprawa zostanie zgłoszona do UKE.
BT22165 - w północnej części zasięgu tej stacji faktycznie obserwujemy zakłócenia. Możliwe, że to jakieś repeatery. Jeśli się to potwierdzi sprawa zostanie zgłoszona do UKE.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Słaby lub BRAK zasięgu sieci Plus.
Czyli narazie nie wymieniać karty na nową od plusa?Ewa_Plus pisze:tomsz,
BT22165 - w północnej części zasięgu tej stacji faktycznie obserwujemy zakłócenia. Możliwe, że to jakieś repeatery. Jeśli się to potwierdzi sprawa zostanie zgłoszona do UKE.
A BT26405 -- działa prawidłowo?
Re: Słaby lub BRAK zasięgu sieci Plus.
tomsz,
- wymiana karty raczej nie potrzebna, chyba że gdy sprawdzasz jakąś inną SIM z naszej sieci w tym samym miejscu widzisz znaczącą różnicę.
Na tej stacji BT22165 nie widać żeby coś się złego działo.
- wymiana karty raczej nie potrzebna, chyba że gdy sprawdzasz jakąś inną SIM z naszej sieci w tym samym miejscu widzisz znaczącą różnicę.
Na tej stacji BT22165 nie widać żeby coś się złego działo.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Słaby lub BRAK zasięgu sieci Plus.
Dzień dobry.
Kolega z północnej Polski z okolic Szypliszk a dokładniej Przejma Wielka zauważył drastyczne pogorszenie zasięgu na Plusie na wielu różnych urządzeniach. Czy to jest problem po stronie Plusa? A może inna znana przyczyna?
Kolega z północnej Polski z okolic Szypliszk a dokładniej Przejma Wielka zauważył drastyczne pogorszenie zasięgu na Plusie na wielu różnych urządzeniach. Czy to jest problem po stronie Plusa? A może inna znana przyczyna?
Re: Słaby lub BRAK zasięgu sieci Plus.
Witaj asandrzej,
- nie mamy obecnie zgłoszeń z tej okolicy. A nie wiesz od jak dawna tak się dzieje? Może była tam ostatnio jakaś burza, ulewa i to przejściowe tylko?
- nie mamy obecnie zgłoszeń z tej okolicy. A nie wiesz od jak dawna tak się dzieje? Może była tam ostatnio jakaś burza, ulewa i to przejściowe tylko?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Słaby lub BRAK zasięgu sieci Plus.
Dzień dobry,
wraz z bliskimi jesteśmy wieloletnimi użytkownikami sieci Plus. Jednak od ponad roku zauważyliśmy narastający problem z zasięgiem pomimo, że na urządzeniu są dwie kreski wskazujące na zasięg nikt nie może się do nas dodzwonić. Problemy z zasięgiem uniemożliwiają jakąkolwiek rozmowę ponieważ w trakcie jest przerywana. Mieszkamy w woj. lubelskim w miejscowości Miastkówek. Sieć Plus wybraliśmy kiedyś ze względu na dobry zasięg w naszym regionie, obecnie jesteśmy bardzo rozczarowani. Problem narasta ponieważ jeszcze nie dawno zasięgu nie było tylko w niektórych częściach domu obecnie problemy są w całym budynku mieszkalnym jak i na zewnątrz. Siostra kontaktowała się z Biurem Obsługi jednak poinformowano ją, że zgoszenie zostało zamknięte ponieważ nie stwierdzono żadnej awarii a rozbudowa nie jest planowana. Czy na prawdę nie ma żadnego rozwiązania tego problemu?
Pozdrawiam
wraz z bliskimi jesteśmy wieloletnimi użytkownikami sieci Plus. Jednak od ponad roku zauważyliśmy narastający problem z zasięgiem pomimo, że na urządzeniu są dwie kreski wskazujące na zasięg nikt nie może się do nas dodzwonić. Problemy z zasięgiem uniemożliwiają jakąkolwiek rozmowę ponieważ w trakcie jest przerywana. Mieszkamy w woj. lubelskim w miejscowości Miastkówek. Sieć Plus wybraliśmy kiedyś ze względu na dobry zasięg w naszym regionie, obecnie jesteśmy bardzo rozczarowani. Problem narasta ponieważ jeszcze nie dawno zasięgu nie było tylko w niektórych częściach domu obecnie problemy są w całym budynku mieszkalnym jak i na zewnątrz. Siostra kontaktowała się z Biurem Obsługi jednak poinformowano ją, że zgoszenie zostało zamknięte ponieważ nie stwierdzono żadnej awarii a rozbudowa nie jest planowana. Czy na prawdę nie ma żadnego rozwiązania tego problemu?
Pozdrawiam