Ewa_Plus pisze:Witaj Kaska,
- jeśli chodzi o Ruchocice - to tutaj nie widać nic w bieżących planach.
Natomiast stacja obsługująca Adolfowo - BT32959 - będzie modernizowana latem. Zostaną dołożone sektory L1800 i L2600.
Hej, również podepnę się pod temat. Od jakiegoś czasu zauważyłem spore problemy z zasięgiem w miejscowości Trzeciewiec(86-022) dotychczas miałem full zasięg(minimum 3 kreski z 4) teraz mam 1 kreskę cały czas i często problem jest z dodzwonieniem się do mnie przez inne osoby. Czy wystąpiła na tym terenie jakas awaria?
Dzień dobry,
Mam ogromny problem z zasięgiem w miejscowości Ostrołęka. Ze względu na home-office w wielu sytuacjach uniemożliwia mi to wykonywanie swojej pracy. Czy jest możliwość zgłoszenia gdzieś adresu, w którym występuje owy problem?
Witam. Również borykam się z problemem słabego zasięgu w telefonie. Ustawienia na 2G. Mam 1 kreskę czasem wskoczy na 2, ale przy połączeniu często spada do 0 i zrywa połączenie, albo są jakieś zakłócenia. Nie wspomnę już i internecie na 3G. Tak działa, że messenger nie jest wstanie odświeżyć wiadomości. Kilka budynków dalej jest już zasięg maksymalny. Kilkukrotnie zgłaszałem do biura obsługi na kazano mi od nowa uruchomić telefon. Nawet nie pytano mnie czy mam 2G czy 3G czy sprawdzano na innym telefonie itd.
Rypin, woj. kujawsko-pomorskie.
Rypin. ul. Spokojna 65. Sprawdzałem kartę na różnych urządzeniach, ustawione wszystko na 2G. Telefony sprawne, bo 300 m dalej zasięg na maksa. Z informacji z biura obsługi klienta jest informacja, że brak awarii. Zgłaszałem kilka razy u operatora. Nie ma tu żadnych usterek tylko poporstu czarne pole zasięgu. Czy jest możliwość jakoś inaczej ustawiania nadajników by ten obszar jednak był w lepszym "polu"?
polkij, poprosiłem techników o analizę. Jak tylko się czegoś dowiem, wrócę z odpowiedzią.
EDYCJA: Stacja pracuje prawidłowo. Anteny pokrywają cały ten teren. Nie ma żadnych powodów by usługa działała nieprawidłowo. Jeśli problem leży dokładnie i tylko w tej lokalizacji, prawdopodobnie jest to związane miejscową zabudową. Być może jakieś urządzania, lub elementy konstrukcji, tłumią i rozpraszają tam sygnał.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ