Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja ?

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
pepcia2
Szalony PlusManiak
Posty: 2903
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 21 sty 2013, o 17:54
Lokalizacja: małopolska

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: pepcia2 »

Czyli rozumiem, że tylko w określonych godzinach nie masz?
HEMP
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 28 paź 2013, o 17:28

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: HEMP »

Tak,dziś wstałem rano o 7 i internet ładnie szybko działał :) próbowałem wejść na FB dziś około 16 i już się nie wczytało,żadna strona się nie wczytuję nawet google.
Awatar użytkownika
pepcia2
Szalony PlusManiak
Posty: 2903
Rejestracja: 21 sty 2013, o 17:54
Lokalizacja: małopolska

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: pepcia2 »

Z tego co czytałam tu na forum wiele osób tak ma. Ja próbowałam też w którymś momencie wejść i skończyło się na komunikacie 'ładuję'. Nie połączyło. Wydaje mi się, że to sa problemy sieciowe. W jakiej lokalizacji się znajdujesz? Może są prowadzone jakieś prace ;-)
HEMP
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 28 paź 2013, o 17:28

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: HEMP »

Dzieje mi się tak od piątku,nie wchodzi mi wgl internet z powrotem działa dopiero na drugi dzień rano :( Znajduję się w okolicach Starachowic
Awatar użytkownika
pepcia2
Szalony PlusManiak
Posty: 2903
Rejestracja: 21 sty 2013, o 17:54
Lokalizacja: małopolska

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: pepcia2 »

Od piątku u mnie cyrki wogóle z zasięgiem, przerywa połączenia, jak się wogóle uda połączyć. Najczęściej po jednym sygnale urywa. Coś mi się zdaje, że coś się niedobrego dzieje z siecią w ostatnim czasie. Zaraz sprawdzę jeszcze czy połączę się z netem przez sieć ;-)
HEMP
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 28 paź 2013, o 17:28

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: HEMP »

Ale dziwne jest to że internet nie działa od 16 a przed 16śmiga bez zarzutu ;-)

a może jakieś ustawienia ręczne ?

bo jeśli nic nie podziała pozostaję tylko iść do Plusa
Awatar użytkownika
pepcia2
Szalony PlusManiak
Posty: 2903
Rejestracja: 21 sty 2013, o 17:54
Lokalizacja: małopolska

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: pepcia2 »

Sprawdzałam, tez nie mam ani 2G ani 3G, choć tu na chwilę się pokazały ikonki, ale potem komunikat brak połączenia z internetem :-(
To na pewno odgórny problem.
HEMP
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 28 paź 2013, o 17:28

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: HEMP »

I co tu robić :-( ?
Awatar użytkownika
pepcia2
Szalony PlusManiak
Posty: 2903
Rejestracja: 21 sty 2013, o 17:54
Lokalizacja: małopolska

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: pepcia2 »

Dzwonić do BOK-u ;-)
HEMP
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 28 paź 2013, o 17:28

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: HEMP »

a nie lepiej wybrać się do salonu Plus ?
Awatar użytkownika
pepcia2
Szalony PlusManiak
Posty: 2903
Rejestracja: 21 sty 2013, o 17:54
Lokalizacja: małopolska

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: pepcia2 »

Możesz próbować jak masz blisko. Ja jak kiedyś chciałam zgłosić reklamację z tym zasięgiem, to w jednym salonie Pan mi powiedział, że oni się nie zajmują takimi rzeczami, żebym sobie zadzwoniła do BOK-u.
HEMP
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 28 paź 2013, o 17:28

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: HEMP »

Zobaczymy,pierw wybiorę się do salonu jeśli tam nic nie zdziałają zadzwonię do BOK-u.W każdym bądź razie dziękuję za okazaną mi pomoc :)

I jak zadzwoniłaś do BOK-u to zrobili coś ?
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Krzysiek_Plus »

Wszystkich użytkowników, u których występuje problem w określonych godzinach 16-21 proszę o przesłanie dokładnej lokalizacji oraz numer telefonu przez ten formularz. ( w tytule "16-21 problem").

Pola23, tzn. co dokładnie sprawdzałaś?

MarcinLumia, wykonaj restart telefonu, jeśli problem będzie występował dalej proszę podaj dokładną lokalizacje. Może być na PW. Rozumiem, że twój problem nie występuje tylko w określonych godzinach jak u pozostałych użytkowników?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
nfs141
Starszy Plusmaniak
Posty: 153
Rejestracja: 4 sie 2013, o 15:20

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: nfs141 »

Nadal mam to samo . Pobralem konfiguracje z plus.pl działało przez jeden dzień i znowu to samo naprawcie to .
Napisałem już tam z postaci wyzej .
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Joanna_Plus »

nfs141,

technicy pracują nad tą sprawą. Wiadomość ode mnie na Twojej skrzynce e-mail.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ