Strona 42 z 43

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

: 11 lut 2019, o 14:41
autor: Joanna_Plus
copperhead90,
Joanna_Plus pisze:jaki komunikat pojawia się przy próbie nawiązania połączenia.

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

: 11 lut 2019, o 14:59
autor: copperhead90
Teraz nie pojawia się żaden komunikat, po prostu nie ładuje strony, aplikacje działajace przez internet równiez nie działaja.
Pare dni temu wyskakiwał komunikat , ktory przekierowywał na strone plusa celem uzupełnienia środków na koncie.

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

: 11 lut 2019, o 15:05
autor: Joanna_Plus
copperhead90,

po przelogowaniu telefonu (wył./wł.) sytuacja nadal występuje? Ile aktualnie wynosi saldo konta?

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

: 11 lut 2019, o 15:07
autor: copperhead90
Oczywiście próbowałem wł/wył.
Saldo 0,03 PLN

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

: 11 lut 2019, o 15:21
autor: Joanna_Plus
copperhead90,

saldo konta jest faktycznie bardzo niskie. Ono może w tym przypadku powodować takie utrudnienia. Prześlij proszę opis sytuacji wraz z numerem telefonu przez ten formularz. Następnie podaj mi tutaj numer zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej.

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

: 11 lut 2019, o 15:25
autor: copperhead90
Mimo wszystko jest dodatnie.

#619218

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

: 11 lut 2019, o 15:48
autor: Joanna_Plus
copperhead90,
copperhead90 pisze:#619218
Poprosiłam o przyśpieszenie realizacji tej sprawy.

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

: 11 lut 2019, o 15:53
autor: copperhead90
dziękuję

EDIT:

Nie wiem co było nie tak, ale już naprawione :)

raz jeszcze dziękuję!

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

: 11 lut 2019, o 16:16
autor: Joanna_Plus
copperhead90,

cieszę się, że już wszystko działa :-).

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

: 18 lut 2019, o 14:13
autor: kokosz84
Witam, nie wiem czy ten problem był poruszany czy nie...
zgłaszałem kilka razy problem mailowo na BOK ale nie został nadal rozwiązany wiec może w końcu ktoś tutaj się tym zajmie.

Na starterach w ofercie na kartę w taryfie Internet na Kartę nie działa internet LTE przy próbie zestawienia połączenia z punktem dostępu APN: internet. Po zmianie na APN:plus działa prawidłowo lub przy wymuszeniu połączenia 3G.
nadmieniam iż w regulaminie usługi par3. pkt 11 jest zapis
11.Bonus obejmuje dostęp do Internetu poprzez Punkt Dostępu (APN): Internet oraz plus

na starterach wcześniejszych z taryfą ja+ internet na kartę problemu nie ma

bardzo proszę aby ktoś w końcu usunął ten problem gdyż wszystkie urządzenia (modemy, routery) są domyślnie skonfigurowane na apn:internet i takowy po włożeniu karty nie łączy się!


pozdrawiam

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

: 18 lut 2019, o 15:00
autor: Joanna_Plus
Witaj kokosz84,

chodzi o taryfę Plus Elastyczna na Kartę?

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

: 18 lut 2019, o 22:49
autor: kokosz84
Joanna_Plus pisze:Witaj kokosz84,

chodzi o taryfę Plus Elastyczna na Kartę?
tak przepraszam nie doprecyzowałem - Plus Elastyczna na Kartę czyli aktualnie obowiązująca taryfa

pozdrawiam

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

: 19 lut 2019, o 11:01
autor: Joanna_Plus
kokosz84,

w przypadku tej taryfy, APN-em dedykowanym do LTE jest plus. Dziękuję za powyższą sugestię. Przekazałam ją dalej.

Aktywny pakiet a brak internetu

: 31 mar 2019, o 18:41
autor: grzegorzf90
Witam co z tym mixem, mam wykupione pakiety, na koncie kase a gdy wchodzę w przeglądarke to wyskakuje mi komunikat że mam doładować konto.

Re: Aktywny pakiet a brak internetu

: 31 mar 2019, o 19:27
autor: sl@w_es
@ grzegorzf90,

pakiety, kasa na koncie - OK, a jak z ważnością konta *100#?