Teraz jest 26 wrz 2018, o 13:55

Zostaw Kontakt





MMS - foto.plus.pl

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19382
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1588 razy

Re: MMS - foto.plus.pl

Post25 sie 2017, o 09:42

mmm123,

prześlij mi proszę przez ten formularz:

- numer swojego telefonu;
- numer nadawcy wiadomości;
- datę i godzinę otrzymania MMS-a;
- hasło podane w SMS-ie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

aerinka

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 27 gru 2017, o 19:02
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush
  • Model telefonu: IPhone 5s

Re: MMS - foto.plus.pl

Post27 gru 2017, o 19:09

Witam, ja rownież mam ten sam problem- nie mogę odczytać Mms, który został wysłany dwa dni temu, brak w haśle o, 0 lub i oraz l. Problem pojawił się drugi raz w ciągu dwóch tygodni od tego samego nadawcy.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19382
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1588 razy

Re: MMS - foto.plus.pl

Post28 gru 2017, o 10:05

Witaj aerinka,

jeżeli hasło i numer są wpisywane prawidłowo, to zapewne upłynął okres ważności wiadomości ustawiony po stronie nadawcy. Więcej na ten temat pisaliśmy tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

aerinka

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 27 gru 2017, o 19:02
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush
  • Model telefonu: IPhone 5s

Re: MMS - foto.plus.pl

Post28 gru 2017, o 10:32

Pierwsza próba logowania była po 4 godzinach od momentu wysłania MMSa. Dziś mija 3 dzień. Czy wiadomość nie powinna być ważna do 7 dni?
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19382
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1588 razy

Re: MMS - foto.plus.pl

Post28 gru 2017, o 10:50

aerinka,
Basia_Plus napisał(a):aktualnie platforma ma możliwość przechowania wiadomości MMS maksymalnie 7 dni. Jednakże okres, w którym jest możliwość podejrzenia jej na stronie, zależy od ustawień urządzenia nadawcy MMS-a. Tym samym wiadomość będzie można obejrzeć w terminie od kilku godzin do kilku dni (maksymalnie tygodnia), od momentu nadania, w zależności od opcji ustawionych w telefonie po stronie osoby wysyłającej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Joanna_Plus otrzymał podziękowanie od
aerinka(28 gru 2017, o 11:08)
Offline
Avatar użytkownika

aerinka

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 27 gru 2017, o 19:02
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush
  • Model telefonu: IPhone 5s

Re: MMS - foto.plus.pl

Post28 gru 2017, o 11:00

Przepraszam za moją dociekliwość, ale wychodzi na to, że nadawca wiadomości ma ustawiony czas ważności wiadomości MMS mniej niż 4 godziny i nie będzie możliwe odczytanie wiadomości? To przez to ustawienie mam problem z tym nadawcą, od innych osób MMS dochodzą normalnie, mam cały czas włączona transmisję danych.
Dziwi mnie to ponieważ ja nie mam takich ustawień w telefonie.

Bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi na moje posty.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19382
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1588 razy

Re: MMS - foto.plus.pl

Post28 gru 2017, o 11:17

aerinka,

tak, teraz w przypadku platformy foto.plus.pl istotny jest czas ważności wiadomości ustawiony po stronie nadawcy. W przypadku mojego telefonu wygląda to tak:

Ważność_wiadomości.png

Ustawienia mogą się różnić w zależności od modelu, wersji oprogramowania etc.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

fidem

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 1 sty 2018, o 16:40
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: iphone 5

Re: MMS - foto.plus.pl

Post1 sty 2018, o 17:16

Witam
Mam ten sam problem co wszyscy, uwzględniłam wcześniejsze odpowiedzi, we wpisywanym haśle na pewno nie ma błedu, a mimo to nadal nie działa i pokazuje niepoprawny numer lub hasło. Co mam zrobić żeby zobaczyć tego MMS? Proszę o pomoc ;)
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19382
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1588 razy

Re: MMS - foto.plus.pl

Post2 sty 2018, o 10:21

Witam fidem,

w sytuacji gdy hasło i numer są wpisywane prawidłowo, a strona uniemożliwia logowanie na te dane, to zapewne upłynął okres ważności wiadomości, ustawiony po stronie nadawcy. Więcej informacji na ten temat tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

kasiarzyna007

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 18 sty 2018, o 12:03
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: abonament
  • Model telefonu: iphone6

Re: MMS - foto.plus.pl

Post18 sty 2018, o 12:34

Mam problem z foto plusem. Od pewnego czasu nie jestem w stanie odebrać wiadomości MMS przez stronę fotoplusa. Podaję właściwy numer telefonu, hasło wpisuje na każdy możliwy sposób, żeby mieć pewność, że nie używam np capslocka albo, że kopiując coś poszło nie tak, loguję się z różnych sprzętów, jednak ciągle dostaję informację, że podany numer jest nieprawidłowy ewentualnie hasło, ostatnio nawet pojawił się komunikat, że wiadomość wygasła, pomimo że minęła dopiero godzina od przyjścia powiadomienia o MMSie. Dzwoniłam na infolinię, pani z call center usiłowała pomóc, zgłosiła mój problem, otrzymałam smsa, że dział techniczny zajmuje się problemem - minęło 5 dni - problem jak był, tak jest. A w międzyczasie przyszedł kolejny MMS i również nie mogę go otworzyć poprzez Waszą stronę. Problem nigdy wcześniej nie występował. Posiadam iphone'a, od początku nie jestem w stanie odbierać MMSów zwyczajnie na telefonie. Zmieniałam ustawienia (wiem, że wpisywałam poprawnie, bo pomagał mi człowiek z Waszego call center), problem nie znika. Znalazłam informacje na forach, że obecnie nowe oprogramowanie iphone'a ma problemy z MMSami, więc nie liczę nawet, że jak normalny użytkownik telefonu, będę mogła je odbierać. Tylko co ma problem oprogramowania do błędów na Waszej stronie? Proszę o pomoc i zlikwidowanie problemu.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19382
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1588 razy

Re: MMS - foto.plus.pl

Post18 sty 2018, o 13:01

kasiarzyna007,

kwestę wiadomości na foto.plus.pl, wyjaśnialiśmy we wcześniejszych postach: viewtopic.php?f=99&t=8419&start=135#p225446.
kasiarzyna007 napisał(a):od początku nie jestem w stanie odbierać MMSów zwyczajnie na telefonie

Internet w tym telefonie działa? Posiadasz taką konfigurację: viewtopic.php?f=99&t=7419&p=68589#p68589?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia strona

Powrót do Plus Mix/Plus na Kartę - Oficjalny dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: sylwia11155, TomPL i 21 gości