Usługa "Kto dzwonił"

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: Joanna_Plus »

krzyshu,

to spróbujmy zresetować wszystkie funkcjonalności w następujący sposób:

• Poczta głosowa – włączenie: *122*11#; wyłączenie: *122*00#.
• Ewentualne wyłączenie usługi Notka SMS: *122*00*03#.
• Usługa Kto dzwonił: dezaktywacja: SMS o treści N na nr 8023; aktywacja: SMS o treści T na nr 8023.
• Kto dzwonił opcja Gdy zajęte: SMS o treści ZT na numer 8023; następnie ZN numer 8023.

Wszystkie powyższe komendy są bezpłatne. Po realizacji tych czynności, proszę przeloguj telefon (wył./wł.) i zweryfikuj działanie usługi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
krzyshu
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 22 kwie 2020, o 18:19

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: krzyshu »

Dziekuje, wyglada na to ze chyba bedzie juz dzialac. pierwsza proba wypadla pomyslnie. pozdrawiam
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: Joanna_Plus »

krzyshu,

cieszę się, że wszystko już działa :-).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kacper778
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 3 lip 2015, o 21:46

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: Kacper778 »

Czy usługa ta działa w Plushu?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: Joanna_Plus »

Kacper778,

tak.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
feniks1986
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 13 lip 2016, o 13:37
Lokalizacja: Sanok

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: feniks1986 »

Witam od kilku miesięcy mam problem z tą usługą przez lata działała sprawnie a od jakiegoś czasy nie dostaje żadnych sosów gdy rozmawiam z kimś innym oraz gdy jestem poza zasięgiem. Próbowałem resetować usługę oraz włączyć i wyłączyć pocztę ale nie przyniosło to żadnego efektu. Możecie jakoś pomóc?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: Marta_Plus »

Witaj feniks1986,

jaka informacja pojawia się po wysłaniu SMS o treści SZ pod numer 8023?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
feniks1986
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 13 lip 2016, o 13:37
Lokalizacja: Sanok

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: feniks1986 »

Marta_Plus pisze:Witaj feniks1986,

jaka informacja pojawia się po wysłaniu SMS o treści SZ pod numer 8023?
Opcja Nie wysyłaj SMS gdy zajęty usługi Kto Dzwonił jest Włączona
A po wysłaniu SMS o treści ZN wyskakuje :
Opcja Nie wysyłaj SMS gdy zajęty usługi Kto Dzwonił już wyłączona
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: Marta_Plus »

feniks1986,

możesz jeszcze zastosować kod na ewentualne wyłączenie usługi Notka SMS: *122*00*03#. Następnie przeloguj proszę telefon (wył./wł.) i zweryfikuj działanie usługi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
feniks1986
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 13 lip 2016, o 13:37
Lokalizacja: Sanok

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: feniks1986 »

Już to robiłem odpowiedz zwrotnie to: Usluga Blokada Notki SMS jest juz aktywna.
W dalszym ciągu nie przychodzi powiadomienie ani jak telefon jest wyłączony ani jak rozmawiam z kimś.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: Basia_Plus »

feniks1986,

prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Następnie podaj tutaj numer zagadnienia, a postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
feniks1986
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 13 lip 2016, o 13:37
Lokalizacja: Sanok

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: feniks1986 »

Numer sprawy to CASE/220609/1424
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: Marta_Plus »

feniks1986,

dziękuję - poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ