Usługa "Kto dzwonił"
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Pablo5_lca,
zatem pozostajemy w kontakcie .
zatem pozostajemy w kontakcie .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 18 cze 2018, o 21:11
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Witam
Usługa wyłączona i teraz działa Bardzo dziekuje za pomoc
Usługa wyłączona i teraz działa Bardzo dziekuje za pomoc
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Witaj Pablo5_lca,
czyli we wszystkich wariantach usługa już działa, tak?
czyli we wszystkich wariantach usługa już działa, tak?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 18 cze 2018, o 21:11
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Czy we wszystkich to az tak nie sprawdzalem ale zobacze. Jak narazie dostaje smsy gdy jestem poza zasiegiem. Jeszcze w trybie zajete musze sprawdzic
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Pablo5_lca,
zatem prośba o weryfikacje i informację zwrotną.
zatem prośba o weryfikacje i informację zwrotną.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 25 wrz 2018, o 15:30
Brak powiadomień kto dzwonił
Witam,
Mam telefon na kartę, taryfa nowy plush, od pewnego czasu, nie dostaje wiadomości że ktoś próbował się ze mną połączyć podczas gdy ja rozmawiam z kimś innym, osoba która do mnie dzwoni słyszy komunikat : abonament chwilowo niedostępny.... Wysłałam wiadomość ZN pod nr 8023 nic nie pomogło. Pocztę mam wyłączoną, Co mam zrobić żeby dostawać powiadomienia ?
Mam telefon na kartę, taryfa nowy plush, od pewnego czasu, nie dostaje wiadomości że ktoś próbował się ze mną połączyć podczas gdy ja rozmawiam z kimś innym, osoba która do mnie dzwoni słyszy komunikat : abonament chwilowo niedostępny.... Wysłałam wiadomość ZN pod nr 8023 nic nie pomogło. Pocztę mam wyłączoną, Co mam zrobić żeby dostawać powiadomienia ?
Ostatnio zmieniony 25 wrz 2018, o 15:49 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Witaj sylwia11155,
to spróbuj teraz tak (reset funkcjonalności):
• Poczta głosowa – włączenie: *122*11#; wyłączenie: *122*00#.
• Usługa Kto dzwonił: dezaktywacja: SMS o treści N na nr 8023; aktywacja: SMS o treści T na nr 8023.
• Kto dzwonił opcja Gdy zajęte: SMS o treści ZT na numer 8023; następnie ZN numer 8023.
Wszystkie powyższe komendy są bezpłatne. Po realizacji tych czynności, proszę przeloguj telefon (wył./wł.) i zweryfikuj działa nie usługi.
to spróbuj teraz tak (reset funkcjonalności):
• Poczta głosowa – włączenie: *122*11#; wyłączenie: *122*00#.
• Usługa Kto dzwonił: dezaktywacja: SMS o treści N na nr 8023; aktywacja: SMS o treści T na nr 8023.
• Kto dzwonił opcja Gdy zajęte: SMS o treści ZT na numer 8023; następnie ZN numer 8023.
Wszystkie powyższe komendy są bezpłatne. Po realizacji tych czynności, proszę przeloguj telefon (wył./wł.) i zweryfikuj działa nie usługi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 25 wrz 2018, o 15:30
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Niestety, zrobiłam to co Pani napisała i nic nie pomogło :/
Co teraz mam zrobić ?
Co teraz mam zrobić ?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił"
sylwia11155,
A na Twoim numerze jest aktywna usługa Notki SMS? Jaka jest dalsza część tego komunikatu? Pojawia się informacja o możliwości wysłania SMS-a?sylwia11155 pisze:osoba która do mnie dzwoni słyszy komunikat : abonament chwilowo niedostępny....
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 25 wrz 2018, o 15:30
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Abonent chwilowo niedostępny, wyślij mu bezpłatną wiadomość 1.oddzwoń do mnie 2 zadzwoń w wolnej chwili ... itp to słyszy osoba która do mnie dzwoni. Nie wiem czy mam włączoną usługę notki. Chciałabym żeby ta osoba słyszała tiut tiut jak to słychać w telefonie że jest zajęty i chce dostawać wiadomość że próbował się ze mną skontaktować.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił"
sylwia11155,
to tę usługę też trzeba będzie dezaktywować. Kod *122*00*03#.
to tę usługę też trzeba będzie dezaktywować. Kod *122*00*03#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 25 wrz 2018, o 15:30
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Niestety nie działa mi ten kod, wysyłam go i pojawia mi się informacja Twoje zlecenie jest przetwarzane. Poczekaj na SMS potwierdzający. Nie dostaje żadnego sms nie wiem czemu
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił"
sylwia11155,
w tym przypadku trzeba poczekać na przetworzenie zlecenia w systemie.
w tym przypadku trzeba poczekać na przetworzenie zlecenia w systemie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 25 wrz 2018, o 15:30
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Usługa Blokada Notki SMS jest już aktywna.
Zadzwoniła do mnie koleżanka i ma że mam zajęte i otrzymałam wiadomość po rozłączeniu.
Bardzo Pani dziękuje :)
Ps. Czy da się zrobić jeszcze żebym to powiadomienie dostawała podczas kiedy będę z kimś rozmawiała czy tylko mogę dostawać wiadomość po rozłączeniu ?
Zadzwoniła do mnie koleżanka i ma że mam zajęte i otrzymałam wiadomość po rozłączeniu.
Bardzo Pani dziękuje :)
Ps. Czy da się zrobić jeszcze żebym to powiadomienie dostawała podczas kiedy będę z kimś rozmawiała czy tylko mogę dostawać wiadomość po rozłączeniu ?
Ostatnio zmieniony 26 wrz 2018, o 14:29 przez sylwia11155, łącznie zmieniany 1 raz.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił"
sylwia11155,
Zatem przeloguj proszę urządzenie i zweryfikuj sytuację.sylwia11155 pisze:Usługa Blokada Notki SMS jest już aktywna.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ