Usługa "Kto dzwonił"

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
paaula972
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 7 kwie 2016, o 15:37

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: paaula972 »

Witam,
dawno temu włączyłam usługę "Kto dzwonił" ale niestety nic z tego. W po skończonych rozmowach nie przychodzą do mnie sms-y informujące że ktoś mógł dzwonić do mnie w trakcie rozmowy. To że ktoś do mnie dzwonił dowiaduję się po czasie gdy mi ktoś to powie.
Takie sms-y przychodzą do mnie tylko wtedy kiedy wyłączę telefon.
Da się to jakoś naprawić bo trochę to irytujące że takie sms-y nie przychodzą pomimo że mam włączone.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj paaula972,
paaula972 pisze:dawno temu włączyłam usługę "Kto dzwonił" ale niestety nic z tego.
Został włączony również wariant w opcji Gdy zajęty?
Na wspomnianym numerze jest aktywna poczta głosowa i/lub Notka SMS?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
paaula972
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 7 kwie 2016, o 15:37

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: paaula972 »

Joanna_Plus pisze:Witaj paaula972,
paaula972 pisze:dawno temu włączyłam usługę "Kto dzwonił" ale niestety nic z tego.
Został włączony również wariant w opcji Gdy zajęty?
Na wspomnianym numerze jest aktywna poczta głosowa i/lub Notka SMS?
Nie mam poczty głosowej ani notatki sms.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: Joanna_Plus »

paaula972,
Joanna_Plus pisze:Został włączony również wariant w opcji Gdy zajęty?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
paaula972
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 7 kwie 2016, o 15:37

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: paaula972 »

Joanna_Plus pisze:paaula972,
Joanna_Plus pisze:Został włączony również wariant w opcji Gdy zajęty?
A to nie jest to samo co opcja "Kto dzwonił"?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: Joanna_Plus »

paaula972,

przy wysłaniu komendy SZ na bezpłatny numer 8023, jaki dociera komunikat zwrotny?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
paaula972
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 7 kwie 2016, o 15:37

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: paaula972 »

Joanna_Plus pisze:paaula972,

przy wysłaniu komendy SZ na bezpłatny numer 8023, jaki dociera komunikat zwrotny?
Opcja NIE WYSYŁAJ SMS GDY ZAJĘTE usługi Kto Dzwonił jest wyłączona.

Jak to włączyć?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: Joanna_Plus »

paaula972,
Joanna_Plus pisze:
to spróbuj teraz tak (reset funkcjonalności):

• Poczta głosowa – włączenie: *122*11#; wyłączenie: *122*00#.
• Usługa Kto dzwonił: dezaktywacja: SMS o treści N na nr 8023; aktywacja: SMS o treści T na nr 8023.
• Kto dzwonił opcja Gdy zajęte: SMS o treści ZT na numer 8023; następnie ZN numer 8023.

Wszystkie powyższe komendy są bezpłatne. Po realizacji tych czynności, proszę przeloguj telefon (wył./wł.) i zweryfikuj działa nie usługi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
paaula972
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 7 kwie 2016, o 15:37

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: paaula972 »

Joanna_Plus pisze:paaula972,
Joanna_Plus pisze:
to spróbuj teraz tak (reset funkcjonalności):

• Poczta głosowa – włączenie: *122*11#; wyłączenie: *122*00#.
• Usługa Kto dzwonił: dezaktywacja: SMS o treści N na nr 8023; aktywacja: SMS o treści T na nr 8023.
• Kto dzwonił opcja Gdy zajęte: SMS o treści ZT na numer 8023; następnie ZN numer 8023.

Wszystkie powyższe komendy są bezpłatne. Po realizacji tych czynności, proszę przeloguj telefon (wył./wł.) i zweryfikuj działa nie usługi.

Teraz pojawił się sms że NIE WYSYŁAJ SMS GDY ZAJĘTE jest włączone, to co ? Teraz takie smsy będą przychodziły gdy ktoś będzie do mnie dzwonił?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: Joanna_Plus »

paaula972,
Joanna_Plus pisze:następnie ZN numer 8023
Nie wszystko się zapewne jeszcze przetworzyło. Ponów proszę powyższą komendę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dawid1654
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 3 mar 2020, o 19:14

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: dawid1654 »

Witam, nie otrzymuję smsa kto dzwonił gdy mam status "zajęty" mimo wysłania SMS "ZN" i otrzymaniu odpowiedzi Opcja NIE WYSYLAJ SMS GDY ZAJETY uslugi Kto Dzwonil zostala wylaczona to SMS nie przychodzi a status (SZ)jest sprzeczny i pokazuje

Opcja NIE WYSYLAJ SMS GDY ZAJETY uslugi Kto Dzwonil jest wlaczona
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj dawid1654,

jak aktualnie wygląda sytuacja?
dawid1654 pisze:nie otrzymuję smsa kto dzwonił gdy mam status "zajęty"
Wiadomości nadal nie dochodzą? Posiadasz numer w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix? Jest na nim aktywna poczta głosowa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
krzyshu
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 22 kwie 2020, o 18:19

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: krzyshu »

Witam
Mam taki sam Problem jak Pan Roman ze strony nr 2 tego wątku, który napisał, że po napisaniu sms ZN pod 8023:

"Post17 paź 2013, o 10:09

Witam
Dostałem odpowiedź "opcja Nie Wysyłaj Sms Gdy Zajęty usługi Kto Dzwonił już wyłączona""

Mi rowniez nie przychodza powiadomienia ze ktos do mnie dzwonil kiedy mam zajete

@EDIT: po napisaniu SZ: Opcja NIE WYSYLAJ SMSM GDY ZAJETY uslugi Kto Dzwonil jest wylaczona
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj krzyshu,

sprawa dotyczy numeru w ofercie Plush na Kartę?
Jest na nim aktywna Notka SMS?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
krzyshu
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 22 kwie 2020, o 18:19

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: krzyshu »

Joanna_Plus pisze:Witaj krzyshu,

sprawa dotyczy numeru w ofercie Plush na Kartę?
Jest na nim aktywna Notka SMS?
Pani Joanno,
"Aktywna taryfa to Nowy Plush"

Wyslano sms T na 8023 --wiadomosc zwotna--> Usluga kto dzwonil juz wlaczona

Jaka sekwencje wykonac aby uruchomic I wariant uslugi? SMS nie przychodza gdy zajete
ODPOWIEDZ