Teraz jest 25 wrz 2018, o 20:52

Zostaw Kontakt





Usługa "Kto dzwonił"

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19376
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1587 razy

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post1 cze 2018, o 14:55

Olcia.1,

to jeszcze jedno: korzystasz z tej podstawowej funkcjonalności usługi Kto dzwonił: http://www.plus.pl/uslugi/kto-dzwonil?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Olcia.1

Nowy

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): 24 maja 2018, o 07:46
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: JA + NA KARTE

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post1 cze 2018, o 16:28

tak juz ją raz dezaktywowałam i aktywowałam ponownie i nic nie pomogło
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19376
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1587 razy

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post1 cze 2018, o 16:38

Olcia.1,

to spróbuj teraz tak (reset funkcjonalności):

• Poczta głosowa – włączenie: *122*11#; wyłączenie: *122*00#.
• Kto dzwonił opcja Gdy zajęte: wył. SMS o treści ZT na numer 8023; wł. ZN numer 8023.
• Usługa Kto dzwonił: dezaktywacja: SMS o treści N na nr 8023; aktywacja: SMS o treści T na nr 8023.

Wszystkie powyższe komendy są bezpłatne. Po realizacji tych czynności, proszę przeloguj telefon (wył./wł.) i zweryfikuj działa nie usługi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Olcia.1

Nowy

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): 24 maja 2018, o 07:46
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: JA + NA KARTE

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post2 cze 2018, o 00:09

Dziękuję za pomoc ☺ dwa pierwsze punkty i reset tel. Pomógł Pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19376
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1587 razy

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post4 cze 2018, o 09:11

Olcia.1,
Olcia.1 napisał(a):Dziękuję za pomoc ☺ dwa pierwsze punkty i reset tel.

Cudownie :-) to bardzo dobra, poniedziałkowa wiadomość ;-).
Olcia.1 napisał(a):Pozdrawiam

Ja również :-).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Pablo5_lca

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 18 cze 2018, o 20:11
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: k10

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post18 cze 2018, o 20:32

Witam

U mnie to samo. Przestały mnie sms informować a że mam często telefon poza zasięgiem lub zajęty naprawdę zrobił się problem
Co dziwne wysyłanie sms-ow na 8023 nic nie daje Na żaden nie dostaje odpowiedzi. Na pytanie czy mam włączoną pocztę to nie jestem pewny bo wpisanie *122*00# tez fiasko wyskakuje "problemy z połączeniem lub błędny kod MMI"
HELP ME :cry:
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19376
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1587 razy

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post19 cze 2018, o 09:04

Witaj Pablo5_lca,

sprawa dotyczy numeru w usługach Plus na Kartę czy Plus Abonament?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Pablo5_lca

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 18 cze 2018, o 20:11
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: k10

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post19 cze 2018, o 15:59

Witam
Abonament
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3316
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 303 razy

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post19 cze 2018, o 16:35

Witaj Pablo5_lca,

Pablo5_lca napisał(a):Na pytanie czy mam włączoną pocztę to nie jestem pewny

jeśli połączenie jest przekierowywane na pocztę głosową, nie będą wysyłane wiadomości SMS w ramach usługi, „Kto dzwonił". Na numerze abonamentowym usługę wyłączysz za pomocą komendy SMS: DEAKT PS wysłanej pod bezpłatny numer 2601.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Pablo5_lca

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 18 cze 2018, o 20:11
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: k10

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post19 cze 2018, o 19:19

Nie pomogło Zadzwoniłem do obsługi klienta. Zrobiono zgłoszenie Zobaczymy
Dziękuje za pomoc
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19376
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1587 razy

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post20 cze 2018, o 09:02

Pablo5_lca,
Pablo5_lca napisał(a):Przestały mnie sms informować a że mam często telefon poza zasięgiem lub zajęty

Jeżeli posiadasz numer w usługach abonamentowych, to możesz w tym przypadku aktywować również usługę połączeń oczekujących. Informacje na ten temat w naszym FAQ.
Pablo5_lca napisał(a):Zadzwoniłem do obsługi klienta. Zrobiono zgłoszenie

Dysponujesz numerem tego zgłoszenia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Pablo5_lca

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 18 cze 2018, o 20:11
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: k10

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post20 cze 2018, o 20:12

Dziekujemy za zgloszenie problemu dla ............. Zostal on zarejestrowany pod numerem C00000001514160. Plus
Cos sie dzieje bo nagle doszly wszystkie smsy do 8023 i oczywiscie odpowiedzi. Raz wlaczone raz wylaczone
Inne ze na zajete wylaczone i tak i nie.........
Zadzwonilem gdy niemialem zasiegu z drugiego telefonu i spowrotem odzyskalem zasieg i nic nie dostalem powiadomienia
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19376
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1587 razy

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post21 cze 2018, o 09:02

Pablo5_lca,
Pablo5_lca napisał(a):Zadzwonilem gdy niemialem zasiegu z drugiego telefonu i spowrotem odzyskalem zasieg i nic nie dostalem powiadomienia

Po przelogowaniu telefonu (wył./wł.) powiadomienia nadal nie docierają?
Usługa Notki SMS aktywna jest na tym numerze?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Pablo5_lca

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 18 cze 2018, o 20:11
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: k10

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post21 cze 2018, o 11:17

Po przelogowaniu nic nie dociera, Usługa notka chyba jest włączona. Wysłałem sms pod 2601 i dostałem info że od juta bedzie wyłączona. Mam nadzieje że dobrze zrobiłem
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19376
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1587 razy

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post21 cze 2018, o 11:44

Pablo5_lca,
Pablo5_lca napisał(a):Po przelogowaniu nic nie dociera

Dziękuję za weryfikację i informację zwrotną.
Pablo5_lca napisał(a):Wysłałem sms pod 2601 i dostałem info że od juta bedzie wyłączona. Mam nadzieje że dobrze zrobiłem

Aby działała opcja Gdy Zajęty, usługa Notki SMS musi być wyłączona.
Pablo5_lca napisał(a):C00000001514160

Poprosiłam o przyspieszenie realizacji sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Mix/Plus na Kartę - Oficjalny dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości