Zabiera mi pieniadze z konta.

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1189
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Ron »

rusa1ka pisze:Z mojego konta również magicznie zniknęły pieniadze.
Może opisz sprawę, dokładnie z jakiej taryfy korzystasz, jakich usług itd.

Proponuję użyć kodów *147# *121# i *136#
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Joanna_Plus »

rusa1ka,

dane, o których piszesz, mają zweryfikować czy korespondencja prowadzona jest z właścicielem numeru.

Sprawdzenia rozliczeń konta, można dokonać w mobilnej wersji aplikacji Plus online: http://www.plus.pl/uslugi/aplikacja-plus-online. Przy jej pobieraniu należy pamiętać o zabezpieczeniu kosztów (pakiet internetowy/Wi-Fi).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
rusa1ka
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 12 kwie 2019, o 19:51

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: rusa1ka »

Joanna_Plus pisze:rusa1ka,

dane, o których piszesz, mają zweryfikować czy korespondencja prowadzona jest z właścicielem numeru.

Sprawdzenia rozliczeń konta, można dokonać w mobilnej wersji aplikacji Plus online: http://www.plus.pl/uslugi/aplikacja-plus-online. Przy jej pobieraniu należy pamiętać o zabezpieczeniu kosztów (pakiet internetowy/Wi-Fi).
Pobrałam, zainstalowałam, zalogowałam się:
- wchodzę w połączenia i wybram 'internet' > 'Nieoczekiwany błąd serwera'
- wchodzę w połączenia i wybieram 'wszystkie' > 'Błąd. Nieoczekiwany błąd serwera'
- wchodzę w 'centrum informcji '> 'Wystąpił nieoczekiwany błąd'

No żenada... :shock: :lol:
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Joanna_Plus »

rusa1ka,
rusa1ka pisze:zalogowałam się
Było to automatyczne logowanie czy za pomocą hasła (4 ostatnie cyfry kodu PUK)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bodek510
Szalony PlusManiak
Posty: 318
Rejestracja: 8 sty 2013, o 22:48
Lokalizacja: Europa, raz tu raz tam.
Kontakt:

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: bodek510 »

Jestem w roamingu, posiadam aktywny pakiet internetowy( 2 giga do 22 maja i cały następny 4,17giga do 21 czerwca) co parę dni znikała mi z konta kwota 2,35zł, ale po restarcie fona kwota ta pojawiała się z powrotem. Niestety wczoraj 13 maja( :?: ) ta kwota pojawiła się jako opłata za neta i niestety pomimo kilku restartów fona dalej widnieje jako opłata za neta. Miły, ale niezbyt kumaty pan z infolinii, stwierdził że jeśli mi teraz nie pobiera opłaty to chyba jest już dobrze, a tamtej kwoty to on nie może mi zwrócić :mrgreen: . Napisałem reklamację do Plusa, może coś pomoże. Ja wiem, że 2,35 zł to śmieszna kwota, ale jak to ktoś powiedział" grosz do grosz a będzie kokosza".
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Joanna_Plus »

bodek510,

dysponujesz numerem tej reklamacji?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bodek510
Szalony PlusManiak
Posty: 318
Rejestracja: 8 sty 2013, o 22:48
Lokalizacja: Europa, raz tu raz tam.
Kontakt:

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: bodek510 »

Niestety, ale w sms-ie który dostałem nie ma numeru zgłoszenia,"Witamy, potwierdzamy otrzymanie zgloszenia z dnia 2019 -05-14. Zgloszenie zostanie rozpatrzone w mozliwie najkrotszym terminie. Pozdrawiamy Plus Reklamacje".
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Joanna_Plus »

bodek510,

prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy sprawa na adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj również swoją nazwę użytkownika. Poproszę wówczas o przyśpieszenie rozpatrzenia tego zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bodek510
Szalony PlusManiak
Posty: 318
Rejestracja: 8 sty 2013, o 22:48
Lokalizacja: Europa, raz tu raz tam.
Kontakt:

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: bodek510 »

Stan konta wrócił do normy. Dzięki Joanna_Plus.
szyzag123
PlusManiak
Posty: 140
Rejestracja: 24 kwie 2013, o 20:22

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: szyzag123 »

Witam

No ja na dobrą sprawę od wczoraj na numerze telefonu, który mama używa mam podobną sytuację. Stan konta zmieniał się co chwilę : raz znikały pieniądze, raz wracały. Wczoraj po zasileniu konta było prawe 74zł, a teraz spojrzałem i były 33zł. Reklamację już napisałem, a jej numer to : 808029.

Poprosiłbym o przyspieszenie tej sprawy.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj szyzag123,
szyzag123 pisze:Reklamację już napisałem, a jej numer to : 808029.
Poprosiłam o przyśpieszenie realizacji sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Waniss
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 7 lut 2018, o 10:21

Niestety... POMOCY!

Post autor: Waniss »

Witam, posiadam numer na kartę i taryfę Pnk bez limitu, chciałem kupić sobie pakiet internetowy 2 GB lecz zobaczyłem na stronie Plusa, że jest coś takiego jak pakiet "Facebook" za 0zł po wpisaniu kodu *136*11*05#, wpisałem ten kod po czym patrzę i co? 35 zł znikło mi z konta, później dowiedziałem się, że to kod (nie wiem czy tylko w mojej taryfie,) ale do tego, aby włączyć internet 0,5 GB i SMS/rozmowy bez limitu. Moje pytanie to czy da się odzyskać w krótkim czasie 35 złotych, jeśli nie wykorzystałem tego pakietu w ogóle? Dodatkowo, czy jest gdzieś napisane, że w innej taryfie występuje inna opłata? Bardzo proszę o pomoc! Dziękuję.
Ostatnio zmieniony 24 cze 2019, o 10:18 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Waniss,
Waniss pisze:*136*11*05#
W przypadku taryfy Plus na Kartę bez limitu, powyższy pakiet aktywuje promocję Rozmowy i SMS bez limitu ze wszystkimi sieciami komórkowymi + pakiet 0,5 GB.
Waniss pisze:Moje pytanie to czy da się odzyskać w krótkim czasie 35 złotych, jeśli nie wykorzystałem tego pakietu w ogóle?
Ewentualnego zwrotu środków może dokonać jedynie Departament Reklamacji. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz w naszym FAQ.
Waniss pisze:"Facebook" za 0zł
Pakiet Facebook sprawdza się wówczas, kiedy mamy aktywny jakiś inny pakiet internetowy, a chcemy aby ten konkretny serwis nie pomniejszał jego limitu. Włączenie samego pakietu FB, może generować dodatkowe koszty z tytułu innych aplikacji działających w tle.
Waniss pisze:Dodatkowo, czy jest gdzieś napisane, że w innej taryfie występuje inna opłata?
Chyba nie do końca rozumiem. Poszczególne kody, mogą aktywować różne pakiety/promocje w różnych taryfach. Zestawienie usług dostępnych w naszych planach cenowych, znajdziesz tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
copperhead90
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 20 kwie 2017, o 18:58

Ujemne saldo mimo pakietu

Post autor: copperhead90 »

Witam, do dzisiaj do godziny 16:00 z groszami miałem pakiet w nowym plushu za 25zł

wchodze na stan konta a tam -7zł....

dlaczego?!
Ostatnio zmieniony 8 lip 2019, o 10:00 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
wlodarek1
PlusManiak
Posty: 78
Rejestracja: 9 gru 2013, o 18:54

Re: Ujemne saldo mimo pakietu

Post autor: wlodarek1 »

A aktywowałeś pakiet internetowy ?

Wysłane z mojego TA-1021 przy użyciu Tapatalka
ODPOWIEDZ