Zabiera mi pieniadze z konta.

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5184
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Basia_Plus »

ahygea,

czy zgodnie z sugestią Joanna_Plus weryfikowałaś w mobilnym Plus online za co zostały naliczone opłaty?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ahygea
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 3 lip 2020, o 21:07

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: ahygea »

Nie mogę znaleźć PUK do tej karty. Inaczej nie sprawdzę. To jest stary model aparatu wiec z internetu nie korzystam z niego.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22374
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Joanna_Plus »

ahygea,

kod PUK można uzyskać kontaktując się z naszym BOK: http://www.plus.pl/kontakt"target="_blank
Można również do nas napisać, korzystając z tego formularza. W korespondencji należny podać numer telefonu oraz dane (imię i nazwisko, numer PESEL).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ahygea
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 3 lip 2020, o 21:07

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: ahygea »

Okazuje się, że z tego numeru codziennie wysyłane są chyba automatycznie jakieś dziwne SMSy za 19 groszy , codziennie tej samej godzinie. A tak naprawdę nikt nie wysyła SMSów z tego numeru. Ponadto w wykazie jest SMS premium za 11 zł, a takiego też nikt nie wysyłał. Czy to jakieś włamanie na konto? Przejęcie numeru? Jak to sprawdzić i gdzie zgłosić???? Wykluczam wirus z internetu bo na tym aparacie nigdy nie korzystano z sieci.
Proszę o pilną poradę
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22374
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Joanna_Plus »

ahygea,
ahygea pisze:dziwne SMSy
Co tutaj rozumiesz przez słowo "dziwne"?
ahygea pisze:codziennie wysyłane są chyba automatycznie jakieś dziwne SMSy za 19 groszy , codziennie tej samej godzinie.
Po przełożeniu karty do innego telefonu, sytuacja się powiela?
Na usługi typu Premium możesz założyć blokadę. Więcej informacji tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ahygea
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 3 lip 2020, o 21:07

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: ahygea »

Niby Smsy pod zagraniczne numery kierunkowy +488 na przykład.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22374
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Joanna_Plus »

ahygea,
ahygea pisze:dziwne SMSy za 19 groszy
SMS międzynarodowy byłby droższy. Dalsza część numeru przypomina, któregoś z adresatów z Twojej książki telefonicznej?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ahygea
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 3 lip 2020, o 21:07

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: ahygea »

Nie. Jest to na przykład numer +48880023XXXX albo +48880021XXXX
Ostatnio zmieniony 17 lip 2020, o 13:36 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Ukrycie numerów telefonów.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22374
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Joanna_Plus »

ahygea,

pozostaje kwestia sprawdzenia karty SIM w innym urządzeniu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Pdimon
Początkujący PlusManiak
Posty: 15
Rejestracja: 18 paź 2020, o 21:30

Brak środków na koncie .

Post autor: Pdimon »

Witam,chciałbym poruszyć pewną kwestie,związaną z aktywowaniem taryfy Plus Elastyczna na Karte. Otóż po aktywowaniu taryfy w bardzo szybkim tempie zniknęły mi środki na koncie (143 zł) ,w niecałe 3 godziny . Nie posiadam aktywnych pakietów ,nie wysyłałem żadnych kodów na internet , smsy ,czy rozmowy ,(brak pakietów) ,nigdzie nawet nie dzwoniłem ,nie esemesowałem , więc nie mogło obciążyć mi konta . Internet miałem uruchomiony ale to przez krótki czas ,nie mogło mi obciążyć aż tak środków na koncie , nie miałem dużo danych zużytych .Jak sprawdziłem stan konta to w krótkim czasie miałem najpierw ponad dwa złote ,potem osiem ,potem kilkanaście ,taka dziwna sytuacja ,aż w krótkim czasie saldo zerowe.Pisałem w tej sprawie reklamację na IBOK PLUS ,żeby wyjaśnić sprawę , podawałem nawet dane osobowe ,pesel nr telefonu ,żeby mnie zweryfikować ,serdecznie przepraszamy za długi czas oczekiwania na odpowiedź w sprawie. Odpowiemy w możliwie najbliższym terminie. ,więc mam nadzieję ,że nadejdzie odpowiedż w tej sprawie.I tutaj też założyłem posta ,abym mógł więcej się dowiedzieć .Chodzi mnie abym miał wgląd ,np. wydruk(biling) ,ile tak naprawdę mogło mnie obciążyć konto ,za co tyle zapłaciłem, być może została popełniona jakaś pomyłka w naliczaniu i obciążyło mi za dużo środków i uda się częśc środków odzyskać,bo sama ta sytuacja z przeskokiem środków ,że raz miałem mniej za chwilę więcej już mnie zaniepokoiło. Prosiłbym o pomoc w tej sprawie będę wdzięczny.
Ostatnio zmieniony 19 paź 2020, o 12:22 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22374
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Pdimon,
Pdimon pisze:Chodzi mnie abym miał wgląd ,np. wydruk(biling)
Podgląd bieżącego użycia dostępny jest w mobilnej wersji aplikacji Plus online: http://www.plus.pl/uslugi/aplikacja-plu ... et="_blank.
Ważne: przy jej pobieraniu należy pamiętać o zabezpieczeniu kosztów (aktywny pakiet internetowy/połączenie Wi-Fi).
Informacje na temat uzyskania bilingu w ofercie Plus na Kartę znajdziesz tutaj.
Pdimon pisze:Pisałem w tej sprawie reklamację na IBOK PLUS ,żeby wyjaśnić sprawę , podawałem nawet dane osobowe ,pesel nr telefonu ,żeby mnie zweryfikować ,serdecznie przepraszamy za długi czas oczekiwania na odpowiedź w sprawie. Odpowiemy w możliwie najbliższym terminie. ,więc mam nadzieję ,że nadejdzie odpowiedż w tej sprawie.
Podaj proszę numer tego zagadnienia, poproszę wówczas o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Pdimon
Początkujący PlusManiak
Posty: 15
Rejestracja: 18 paź 2020, o 21:30

Brak środków na koncie .

Post autor: Pdimon »

-1790644
- 1790964
- 1791438(ostatni email od ibok) to są emaile od IBOK

Proszę o podpowiedż w sprawie wykazów połączeń plus na karte

TAK, jeśli zarejestrowałeś swój numer w rejestracji uzupełniającej.(Mam zarejestrowany numer na swoje dane)

Podstawowy wykaz usług - koszt jednego bilingu 6,15 zł z VAT.(mnie chodzi o 16.10.20-tylko ten dzień od godz.16 jak uruchomiłem do 17.56 jak miałem saldo zerowe) czyli to jest podstawowy wykaz ,biling jednorazowy i ten powinnem zamówic.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22374
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Joanna_Plus »

Pdimon,
Pdimon pisze:- 1791438(ostatni email od ibok) to są emaile od IBOK
Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na tę korespondencję.
Pdimon pisze: TAK, jeśli zarejestrowałeś swój numer w rejestracji uzupełniającej.(Mam zarejestrowany numer na swoje dane)
Przy rejestracji podany był adres?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Pdimon
Początkujący PlusManiak
Posty: 15
Rejestracja: 18 paź 2020, o 21:30

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Pdimon »

Teraz powinnem w dobrym miejscu napisać ,tylko czemu wcześniej jak wpisałem nazwe tematu brak środków na koncie to jest tu pod inną nazwą tutaj ,dlatego się przez to pogubiłem ,jestem nowy więc proszę o wyrozumiałość na nowym dowodzie nie mam adresu a na starym był ,to co mam jeszcze raz napisać di iboka podając adres???
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22374
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Joanna_Plus »

Pdimon,

aby uzyskać biling, o którym piszemy tutaj, numer musi być zarejestrowany rejestracją uzupełniającą, czyli oprócz imienia, nazwiska, numeru PESEL/numeru dowodu osobistego, musi być podany adres. Więcej informacji tutaj. Jeżeli Twój numer jest zarejestrowany rejestracją podstawową, to nie ma możliwości zamówienia bilingu za wspomniany okres.
Pdimon pisze:Pisałem w tej sprawie reklamację na IBOK PLUS
Proponuję poczekać na odpowiedź w tej sprawie.
Ponadto tak jak pisałam:
Joanna_Plus pisze: Podgląd bieżącego użycia dostępny jest w mobilnej wersji aplikacji Plus online: http://www.plus.pl/uslugi/aplikacja-plu ... et="_blank.
Ważne: przy jej pobieraniu należy pamiętać o zabezpieczeniu kosztów (aktywny pakiet internetowy/połączenie Wi-Fi).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ