Zabiera mi pieniadze z konta.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 26 maja 2020, o 18:52
Pakiety Non stop BIG single, Social 30dni
Witam, chciałbym się dowiedzieć jak wyłączyć podane w tytule pakiety, gdyż jeden z tych pakietów pobiera mi miesięcznie 7zł +VAT. Niestety nie znalazłem odpowiedniego kodu na stronie plusa. Do plus online nie mogę się zalogować, gdyż nie posiadam kodu PUK, który jest wymagany do logowania.
Taryfa : Elastyczna na kartę
Aktywne pakiety: GIGA BANK, Non stop BIG single
Aktywne promocje: Pakiet Social 30dni, Rozmawiaj, SMS-uj, MMS-uj bez limitu
Pozdrawiam
Taryfa : Elastyczna na kartę
Aktywne pakiety: GIGA BANK, Non stop BIG single
Aktywne promocje: Pakiet Social 30dni, Rozmawiaj, SMS-uj, MMS-uj bez limitu
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 27 maja 2020, o 09:50 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Witaj DorotaM7,
wyłączyć zgodę na korzystanie z usług doliczenia płatności do rachunku Plusa, można za pośrednictwem aplikacji lub przez wysłanie SMS-a, o którym piszesz.
Witaj klopss09,
za wspomniane promocje nie są pobierane opłaty. Nie można ich też wyłączyć, ponieważ są składową promocji GigaBank.
wyłączyć zgodę na korzystanie z usług doliczenia płatności do rachunku Plusa, można za pośrednictwem aplikacji lub przez wysłanie SMS-a, o którym piszesz.
Zgadza się, należny tego dokonać na każdym z numerów oddzielnie.DorotaM7 pisze:Dotyczy to każdego numeru, tzn. nie wystarczy wysyłać z głównego numeru przypisanego do danej grupy.
Witaj klopss09,
za wspomniane promocje nie są pobierane opłaty. Nie można ich też wyłączyć, ponieważ są składową promocji GigaBank.
Kod PUK możesz uzyskać pisząc do nas przez ten formularz. W wiadomości należy koniecznie podać numer telefonu oraz dane (imię i nazwisko, numer PESEL). Posiadając wspomniany kod, będzie wówczas możliwość skorzystania z mobilnej wersji aplikacji Plus online, gdzie w zakładce Połączenia, będzie można sprawdzić z tytułu jakich usług następują powyższe naliczenia.klopss09 pisze:Do plus online nie mogę się zalogować, gdyż nie posiadam kodu PUK
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Witam.
pobrało mi z konta ok. 10 zł, a wydaje mi się, że nie powinno.
Taryfa *147#: Nowy Plush
Pakiety *136#: Internet, Rozmowy, SMS/MMS bez limitu (limit 0,07 GB, w tym limit UE 0,07 GB) 28-05-2020, Plush Rok Ważności konta - znacznik 30-10-2020, 5te doładowanie gratis, Rabat Video 30 dni
Stan konta *100#: 23,59 PLN, konto ważne do 30-10-2020
Jeszcze dziś rano miałem 33,11 PLN. Pakiet się nie skończył, kończy się dziś po 18.00. Zamierzam doładować zaraz za 50 zł.
33,11 - 23,59 = 9,52 zł
Więc gdzie się podziały te pieniądze?
Pozdrawiam
pobrało mi z konta ok. 10 zł, a wydaje mi się, że nie powinno.
Taryfa *147#: Nowy Plush
Pakiety *136#: Internet, Rozmowy, SMS/MMS bez limitu (limit 0,07 GB, w tym limit UE 0,07 GB) 28-05-2020, Plush Rok Ważności konta - znacznik 30-10-2020, 5te doładowanie gratis, Rabat Video 30 dni
Stan konta *100#: 23,59 PLN, konto ważne do 30-10-2020
Jeszcze dziś rano miałem 33,11 PLN. Pakiet się nie skończył, kończy się dziś po 18.00. Zamierzam doładować zaraz za 50 zł.
33,11 - 23,59 = 9,52 zł
Więc gdzie się podziały te pieniądze?
Pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Witaj conradol,
sprawdzenia rozliczeń konta, można dokonać w mobilnej wersji aplikacji Plus online: http://www.plus.pl/uslugi/aplikacja-plu ... et="_blank. Czy dysponujesz kodem PUK dla tego numeru?
sprawdzenia rozliczeń konta, można dokonać w mobilnej wersji aplikacji Plus online: http://www.plus.pl/uslugi/aplikacja-plu ... et="_blank. Czy dysponujesz kodem PUK dla tego numeru?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Dziękuję za odpowiedź.
Sprawa się wyjaśniła. Po restarcie telefonu pojawiła się prawidłowa kwota 33,11 zł i zostały pobrane środki na pakiet 25 zł. Ciekawi mnie tylko co by było gdybym nie zrestartował telefonu. Pewnie pakiet nie mógłby być aktywowany.
Sprawa się wyjaśniła. Po restarcie telefonu pojawiła się prawidłowa kwota 33,11 zł i zostały pobrane środki na pakiet 25 zł. Ciekawi mnie tylko co by było gdybym nie zrestartował telefonu. Pewnie pakiet nie mógłby być aktywowany.
Pobrane pieniądze z konta
Witam, pobrało mi z konta 19.99, mimo że nie wykupiłam żadnych usług a kwota za internet została już wcześniej pobrana. Co mogę zrobić w takiej sytuacji? Załączam zdjecie
Ostatnio zmieniony 15 cze 2020, o 10:07 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Witaj ameliad,
Napisz proszę czy wspomniany pakiet internetowy, był wcześniej zawieszony?ameliad pisze:kwota za internet została już wcześniej pobrana
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zabiera mi pieniadze z konta
Nie był zawieszony, 10 czerwca kupiłam 20 GB internetu za 10 zł, na koncie pozostało mi około 23 złote, lecz następnego dnia- 11 czerwca, pobrało mi 19.99
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
ameliad,
jeżeli nie zgadzasz się z powyższymi naliczeniami, opisz proszę sytuację i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz.
jeżeli nie zgadzasz się z powyższymi naliczeniami, opisz proszę sytuację i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
U mnie tez niestety zżera pieniadze Na nr jest od maja 2020 taryfa Elastyczna na karte. Dodatkowo wlaczony został pakiet cykliczny Bez limitu do wszystkich sieci za 20 zł. Mimo to za kazda rozmowe pobiera po kilkanaście groszy. Reklamowałam juz 2 razy w Plusie ten problem ale odpowiedź jest taka, że wszystko jest w porządku :(( Już nie mam pomysłu co dalej. Wczesniej na tym nr była taryfa Simplus.
Aktywne promocje poza tym to: Premia za staż, pakiet Social, Giga bank, 5-te doładowanie gratis.
Aktywne promocje poza tym to: Premia za staż, pakiet Social, Giga bank, 5-te doładowanie gratis.
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
@ahygea,
wpisz kod *136# i zadzwoń. Tak samo kod *121#. Podaj co wyświetla w odpowiedzi.
wpisz kod *136# i zadzwoń. Tak samo kod *121#. Podaj co wyświetla w odpowiedzi.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
ahygea,
W jaki sposób to weryfikujesz? Takie naliczenia widoczne są w aplikacji Plus online?ahygea pisze:Mimo to za kazda rozmowe pobiera po kilkanaście groszy.
Posiadasz przy tej promocji jakiś pakiet internetowy?ahygea pisze:Giga bank
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Po każdej rozmowie przychodzi SMS o stanie na karcie i jest mniej zawsze o kilkanaście lub kilkadziesiąt groszy.
Co do internetu na tym telefonie nie korzystam z internetu w ogóle. Ten gigabank był chyba w pakiecie albo w tej promocji.
Co do internetu na tym telefonie nie korzystam z internetu w ogóle. Ten gigabank był chyba w pakiecie albo w tej promocji.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
ahygea,
weryfikacji z tytułu jakich usług są naliczane wspomniane opłaty, możesz dokonać w mobilnej wersji aplikacji Plus online: http://www.plus.pl/uslugi/aplikacja-plu ... et="_blank.
Ważne: przy jej pobieraniu należy pamiętać o zabezpieczeniu kosztów (aktywny pakiet internetowy/połączenie Wi-Fi).
weryfikacji z tytułu jakich usług są naliczane wspomniane opłaty, możesz dokonać w mobilnej wersji aplikacji Plus online: http://www.plus.pl/uslugi/aplikacja-plu ... et="_blank.
Ważne: przy jej pobieraniu należy pamiętać o zabezpieczeniu kosztów (aktywny pakiet internetowy/połączenie Wi-Fi).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Aktywne pakiety GIGA BANK Non stop BIG single. Aktywne promocje napisałam w pierwszym poście.Ron pisze:@ahygea,
wpisz kod *136# i zadzwoń. Tak samo kod *121#. Podaj co wyświetla w odpowiedzi.