Może opisz sprawę, dokładnie z jakiej taryfy korzystasz, jakich usług itd.rusa1ka pisze:Z mojego konta również magicznie zniknęły pieniadze.
Proponuję użyć kodów *147# *121# i *136#
Może opisz sprawę, dokładnie z jakiej taryfy korzystasz, jakich usług itd.rusa1ka pisze:Z mojego konta również magicznie zniknęły pieniadze.
Pobrałam, zainstalowałam, zalogowałam się:Joanna_Plus pisze:rusa1ka,
dane, o których piszesz, mają zweryfikować czy korespondencja prowadzona jest z właścicielem numeru.
Sprawdzenia rozliczeń konta, można dokonać w mobilnej wersji aplikacji Plus online: http://www.plus.pl/uslugi/aplikacja-plus-online. Przy jej pobieraniu należy pamiętać o zabezpieczeniu kosztów (pakiet internetowy/Wi-Fi).
Było to automatyczne logowanie czy za pomocą hasła (4 ostatnie cyfry kodu PUK)?rusa1ka pisze:zalogowałam się
Poprosiłam o przyśpieszenie realizacji sprawy.szyzag123 pisze:Reklamację już napisałem, a jej numer to : 808029.
W przypadku taryfy Plus na Kartę bez limitu, powyższy pakiet aktywuje promocję Rozmowy i SMS bez limitu ze wszystkimi sieciami komórkowymi + pakiet 0,5 GB.Waniss pisze:*136*11*05#
Ewentualnego zwrotu środków może dokonać jedynie Departament Reklamacji. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz w naszym FAQ.Waniss pisze:Moje pytanie to czy da się odzyskać w krótkim czasie 35 złotych, jeśli nie wykorzystałem tego pakietu w ogóle?
Pakiet Facebook sprawdza się wówczas, kiedy mamy aktywny jakiś inny pakiet internetowy, a chcemy aby ten konkretny serwis nie pomniejszał jego limitu. Włączenie samego pakietu FB, może generować dodatkowe koszty z tytułu innych aplikacji działających w tle.Waniss pisze:"Facebook" za 0zł
Chyba nie do końca rozumiem. Poszczególne kody, mogą aktywować różne pakiety/promocje w różnych taryfach. Zestawienie usług dostępnych w naszych planach cenowych, znajdziesz tutaj.Waniss pisze:Dodatkowo, czy jest gdzieś napisane, że w innej taryfie występuje inna opłata?