Dołączam do pytania, jak wygląda ta kwestia na wspomnianym numerze?wlodarek1 pisze:A aktywowałeś pakiet internetowy ?
Zabiera mi pieniadze z konta.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Witaj copperhead90,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Witam, w zeszłym miesiącu aktywowałam sobie konto ważne na rok. Ostatnio dwukrotnie zdarzyło się, że podczas rozmowy wychodzącej zostałam rozłączona, wówczas wyświetlił się komunikat "Połączenie nie zostało zrealizowane - brak środków lub przekroczony limit PREMIUM RATE.'
Po sprawdzeniu konta jego stan był zerowy, chociaż powinno być na nim ok. 130 zł. Za pierwszym razem po kilkunastu minutach wszystkie środki wróciły na konto. Sytuacja powtórzyła się dwa dni później, lecz wówczas na konto wróciły 53 zł.
Czy ktoś mógłby wytłumaczyć o co tu chodzi i gdzie podziały się moje pieniądze? Nie mam aktywnych żadnych subskrypcji ani nic w tym stylu.
Po sprawdzeniu konta jego stan był zerowy, chociaż powinno być na nim ok. 130 zł. Za pierwszym razem po kilkunastu minutach wszystkie środki wróciły na konto. Sytuacja powtórzyła się dwa dni później, lecz wówczas na konto wróciły 53 zł.
Czy ktoś mógłby wytłumaczyć o co tu chodzi i gdzie podziały się moje pieniądze? Nie mam aktywnych żadnych subskrypcji ani nic w tym stylu.
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Składaj reklamację. Na forum nikt ci nie pomoże, bo nie ma dostępu do twoich danych...
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Witaj Ymir,
na wspomnianym numerze korzystasz z transmisji danych? Posiadasz wykupiony jakiś pakiet internetowy?
na wspomnianym numerze korzystasz z transmisji danych? Posiadasz wykupiony jakiś pakiet internetowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Nie mam wykupionego żadnego pakietu. Wczoraj znowu pieniądze wróciły do stanu początkowego. Dzisiaj znowu miałam 0,00, w tej chwili mam 4,88 zł. Podejrzewam, że znowu za jakiś czas cała kwota wróci, tylko pytanie czemu tak się dzieje? Dzisiaj zniknęły gdy próbowałam wysłać kolejnego z rzędu smsa. Wcześniej jak już wspominałam, rozłączyło mnie w trakcie rozmowy.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Ymir,
A jak wygląda ta kwestia? Transmisja danych jest włączona?Joanna_Plus pisze: na wspomnianym numerze korzystasz z transmisji danych?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Ymir,
Tak w ogóle nie piszesz nic o pakietach, a wygląda jakby kwota poszła na połączenia z Cennika + w/w transmisja danych.
Tak w ogóle nie piszesz nic o pakietach, a wygląda jakby kwota poszła na połączenia z Cennika + w/w transmisja danych.
Opłata pobierana co 14dni zamiast 30
Witam! Dziś zauważyłem, że opłata w ofercie Plush na kartę jest pobierana od początku roku co 14dni zamiast co 30! Jak może być naprawiony ten błąd i jak mogę odzyskać utracone pieniądze?
Ostatnio zmieniony 20 kwie 2020, o 10:27 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Re: Opłata pobierana co 14dni zamiast 30
O jakim pakiecie piszesz ?? Wpisz kody *121# i połączenie, a także *136# i połączenie.
Podaj co wyświetla.
Podaj co wyświetla.
Re: Opłata pobierana co 14dni zamiast 30
tomaszkkk,
Może trochę więcej szczegółów jak:
- dokładna nazwa taryfy z jakiej korzystasz
- pakiet/usługa za którą pobierana jest opłata (o czym wspomniał już wcześniej Ron)
Jeśli rzeczywiście jest tak jak napisałeś to Plus Forum Ci tego nie naprawi; konieczne jest zgłoszenie reklamacji (telefon - 601 102 601, e-mail - bok@plus.pl"target="_blank"target="_blank lub formularz kontaktowy - KLIK) z dokładnym opisem. Kasa zwracana jest tylko w drodze reklamacji po jej pozytywnym rozpatrzeniu.
Może trochę więcej szczegółów jak:
- dokładna nazwa taryfy z jakiej korzystasz
- pakiet/usługa za którą pobierana jest opłata (o czym wspomniał już wcześniej Ron)
Jeśli rzeczywiście jest tak jak napisałeś to Plus Forum Ci tego nie naprawi; konieczne jest zgłoszenie reklamacji (telefon - 601 102 601, e-mail - bok@plus.pl"target="_blank"target="_blank lub formularz kontaktowy - KLIK) z dokładnym opisem. Kasa zwracana jest tylko w drodze reklamacji po jej pozytywnym rozpatrzeniu.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Ojciec korzysta z taryfy Nowy Plush i pakietu Internet, Rozmowy i SMS/MMS za 25 zł na miesiąc. Kilka dni temu zauważył, że z konta zniknęło więcej środków niż powinno za przedłużenie promocji na następny miesiąc. Sprawdziłem w aplikacji Plus Online wykaz ostatnich połączeń i okazało się, że rzeczywiście w dn. 12.04.2020 oprócz opłaty za pakiet 25 zł zostało potrącone dodatkowo 36,90 zł! Skąd taka opłata mogła się wziąć skoro wszystkie usługi zawarte są w pakiecie a internet powinien jedynie zwolnić bez pobierania dodatkowych opłat w przypadku wyczerpania pakietu. Powyższa opłata widoczna jest wyłącznie w zakładce "Wszystkie" bez podania żadnych szczegółów. Nie ma jej w innych zakładkach (w tym Rozmowy") więc nie mogło to być zagraniczne połączenie do jakiegoś egzotycznego kraju. Proszę o wyjaśnienie tej sytuacji, ewentualnie umożliwienie złożenia reklamacji w imieniu ojca. On ma 83 lata i raczej nie poradzi sobie samodzielnie z reklamacją a ja ze względu na sytuację (epidemia) nie mam z nim teraz bezpośredniego kontaktu.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5501
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
g-rs, proszę o złożenie w tej sprawie reklamacji. Podaj nam potem numer zgłoszenia, przyśpieszymy odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
W tytule odpowiedzi dotyczącej przyjęcia zgłoszenia jest taki numer: #1429353Michał_Plus pisze:g-rs, proszę o złożenie w tej sprawie reklamacji. Podaj nam potem numer zgłoszenia, przyśpieszymy odpowiedź.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
g-rs,
Poprosiłam o udzielenie odpowiedzi w tej sprawie.g-rs pisze: W tytule odpowiedzi dotyczącej przyjęcia zgłoszenia jest taki numer: #1429353
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Bardzo dziękuję Odpowiedź udzielona błyskawicznie, pieniądze zostały zwrócone Przyznam, że jestem zaskoczony indywidualnym podejściem do klientaJoanna_Plus pisze:g-rs,Poprosiłam o udzielenie odpowiedzi w tej sprawie.g-rs pisze: W tytule odpowiedzi dotyczącej przyjęcia zgłoszenia jest taki numer: #1429353
Przy okazji mam jeszcze takie pytanie. Zgodnie z nowymi przepisami, od jakiegoś czasu każdy użytkownik ma na swoim koncie domyślnie ustawioną blokadę usług premium w wysokości 35 zł o ile samodzielnie tej kwoty nie zmieni. Dlaczego więc z konta zostało potrącone jednorazowo 36,90 skoro blokada nie była na tym numerze zmieniona?
W tym konkretnym przypadku opłata dotyczyła subskrypcji usługi Gameland. Ojciec nawet nie wie kiedy w jaki sposób ją włączył.
Czy blokada usług premium nie dotyczy takich subskrypcji? Jak można ją zablokować na stałe aby taka sytuacja nie powtórzyła się w przyszłości?