Zabiera mi pieniadze z konta.

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
jasiu568
Nowy
Posty: 4
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 19 lis 2018, o 14:29

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: jasiu568 »

Joanna_Plus pisze:jasiu568,
jasiu568 pisze:Darmowy pakiet skończyl mi się kilka dni temu, więc aktualnie nie mam. Nie ukrywam, że po skończeniu buszowałem trochę po internecie, ale nie korzystałem z youtube'a, ani facebooka
Jeżeli na koncie numeru nie ma aktywnego żadnego pakietu internetowego, to wówczas transmisja danych jest rozliczana z salda konta, zgodnie z cennikiem posiadanej taryfy.

Możliwość weryfikacji rozliczeń, jest dostępna w mobilnej wersji aplikacji Plus online: http://www.plus.pl/uslugi/aplikacja-plus-online. Przy jej pobieraniu należy pamiętać o zabezpieczeniu kosztów (pakiet internetowy/Wi-Fi).

W przypadku numerów w usługach Plus Mix/Plus na Kartę, sprawdzenia stanu salda/pakietu należy dokonać po rozłączeniu transmisji danych.

Minęło 10 dni od mojego pytania. Przez ten czas zdążyłem kupić nowy starter, a stary włożyć do innego telefonu. Gdy dzisiaj z ciekawości sprawdziłem stan konta, to ku mojemu zdziwieniu widniała suma 78 zł z groszami. Jak to jest możliwe że 10 dni temu miałem 0,15 zł, a dzisiaj sprawdziłem i było 78 zł? Jak już pisałem we wcześniejszych postach, nie jest to pierwszy raz, gdy taka sytuacja miała miejsce. Nie można już nawet sprawdzić stanu konta, bo nie wiadomo, czy suma która tam widnieje jest wynikiem błedu po stronie operatora, czy jest faktyczną sumą.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Joanna_Plus »

jasiu568,

tak jak pisałam:
Joanna_Plus pisze:W przypadku numerów w usługach Plus Mix/Plus na Kartę, sprawdzenia stanu salda/pakietu należy dokonać po rozłączeniu transmisji danych.
czyli po zamknięciu sesji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
WPJoker
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 21 mar 2014, o 13:07

Podwójne naliczanie za rozmowy.

Post autor: WPJoker »

Moja taryfa to Twój Profil gdzie za każde doładowanie 50zł otrzymuję pakiet 240 minut na rozmowy w sieci. Problem od jakiegoś czasu (nie wiem ile ale dobrych parę miesięcy) polega na tym że Plus kasuje za rozmowę w sieci i darmowe minuty i kase z konta ! Jestem ciekaw czy tylko mnie czy więcej osób tak robią w .....
Ostatnio zmieniony 18 gru 2018, o 12:30 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Ewa_Plus »

WPJoker,
- w jaki sposób weryfikujesz, że za jedną rozmowę pobierane są zarówno jednostki z pakietu 240 minut jaki środki z konta?
Możliwe, że pieniądze z konta idą na coś innego? Na przykład na transmisję danych, przy aplikacjach działających w tle.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
doktorarca
PlusManiak
Posty: 54
Rejestracja: 17 lip 2014, o 15:50

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: doktorarca »

z dwa dni temu doładowywałem konto i miałem 44 zł. Mam plusha bez limitu za 25zł. Dziś było odnowienie pakietu i mam 10 zł na koncie..gdzie zniknęło 9 zł??
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Joanna_Plus »

doktorarca,

kilka minut po rozłączeniu transmisji danych, stan konta też wygląda tak samo?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
doktorarca
PlusManiak
Posty: 54
Rejestracja: 17 lip 2014, o 15:50

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: doktorarca »

już wszystko jest ok :D
JohnyTasak
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 11 cze 2018, o 14:30

Utrata środków na koncie, mimo aktywnego pakietu internetu.

Post autor: JohnyTasak »

Witam bardzo serdecznie. Tak jak wspomniałem w temacie, środki z mojego konta zostały pobrane, mimo iż posiadam wykupiony pakiet internerowy.

Chwilę przed pobraniem środków otrzymałem SMS'a o tresci: "Pakiet kwotowy 4 zl - starter zostal wyczerpany." Po otrzymaniu SMS'a od razu wpisałem kod *110#, by sprawdzić, czy na pewno mój pakiet jest aktywny. Okazało się, że pozostało mi jeszcze około 2,3 GB danych, stwierdziłem więc, że okej, wszystko spoko. Po obejrzeniu filmu w serwisie YouTube ponownie sprawdziłem stan konta, środki zostały pobrane, a co najlepsze pakiet internetu również. Z 2,3GB pozostało 2,1GB. Proszę o jakąkolwiek pomoc w tej sprawie. Jeżeli popełniłem błąd to proszę chociaż o wyjaśnienie, gdzie dokładnie, bym mógł uniknąć podobnych zdarzeń w przyszłości. Jeżeli jednak zawiniła sieć, byłybym bardzo wdzięczny za jak najszybsze rozwiązanie sprawy. Jeśli będą potrzebne jakieś dodatkowe informacje to proszę pytać.
Pozdrawiam,
Dominik
Ostatnio zmieniony 29 sty 2019, o 15:53 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj JohnyTasak,

posiadana taryfa to ta podana w opisie profilu? Jakie pakiety i promocje aktualnie posiadasz na tym numerze (podaj proszę co dokładnie widnieje pod kodami *136# i *121#)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
JohnyTasak
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 11 cze 2018, o 14:30

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: JohnyTasak »

Proszę, oto informacje:
Kod *136#:
Aktywne promocje: Pakiet 5 GB (Limit 2,27 GB, w tym limit UE 0,42 GB). Pakiet DATA UE - bez dodatkowych oplat z decyzji Prezesa UKE (Limit 0,5 GB) 29-01-2019 22:20, Plush Rok Waznosci Konta - znacznik 07-08-2019 18:55, Plush Internet Promo BS, Rabat Video 30 dni.

Kod *121#:
Aktywne pakiety: 30 bezplatnych wizytowek (30 SMS)

Obecna aktywna taryfa to Nowy Plush.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Joanna_Plus »

JohnyTasak,

prześlij proszę krótki opis sytuacji wraz z numer telefonu oraz danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują sprawę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
JohnyTasak
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 11 cze 2018, o 14:30

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: JohnyTasak »

Zrobione, teraz wystarczy czekać na odpowiedz :) Dziękuję za szybką pomoc.
Pozdrawiam,
Dominik
Waldi77
Początkujący PlusManiak
Posty: 20
Rejestracja: 20 lis 2015, o 10:59
Lokalizacja: Szczecin

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Waldi77 »

Witam
Mam problem z numerem syna - na koncie miał 30 zł z niewielkimi groszami oraz aktywny pakiet za 25 zł (no limit na połączenia, sms oraz pakiet internetu). W momencie, kiedy skończyła się ważność pakietu (wczoraj wieczór) otrzymał sms z informacją, iż stan konta jest za mały aby aktywować pakiet i został on zawieszony. W tym momencie jak się okazało stan konta wynosił lekko ponad 20 zł. Jest to dziwne, że wartość konta została zmniejszona, gdyż teoretycznie nie było za co pobrać opłaty...
Syn jak się okazało wysłał po zakończeniu pakietu kilka sms za które została pobrana opłata (każdy po 19 groszy). W dniu dzisiejszym rano po sprawdzeniu stanu konta okazało się, że jest na nim raptem kilkadziesiąt groszy...
Sprawdziłem konto w aplikacji mobilnej - brak tam informacji aby za coś były pobrane opłaty (poza tymi kilkoma sms)
Sprawdziłem listę subskrypcji premium - brak (zresztą wydaje mi się, że to ma zablokowane).
Proszę o informację co jest przyczyną takiej sytuacji i jak sobie poradzić z problemem, bo na ta chwilę syn został bez telefonu...
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Waldi77,

na numerze syna jest cały czas włączona transmisja danych?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Waldi77
Początkujący PlusManiak
Posty: 20
Rejestracja: 20 lis 2015, o 10:59
Lokalizacja: Szczecin

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Waldi77 »

Joanna_Plus pisze:Witaj Waldi77,

na numerze syna jest cały czas włączona transmisja danych?
Nie, w momencie jak przyszedł sms o brak możliwości uruchomienia pakietu (czyli wczoraj około 22) transmisja została wyłączona. Ostatnie rozliczenie internetu jest w aplikacji z godz. 19:15
ODPOWIEDZ