1. Stan konta wynosi 22 grosze
2. Promocja wg. aplikacji jest nadal zawieszona
3. W aplikacji nie ma informacji aby coś pobrało środki w ostatnich dniach - jest tylko 7 sms wysłanych wczoraj po zakończeniu działania pakietu. Żadnego innego odliczenia nie ma.
Wszystkie te informacje podaję teraz na podstawie aplikacji, gdyż telefon fizycznie syn ma ze sobą.
skontaktuj się zatem proszę w powyższej sprawie telefonicznie bądź mailowo z naszym BOK. W przypadku formularza konieczne będzie podanie numeru telefonu i danych (imię, nazwisko, numer PESEL). Pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują sytuację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Ale macie bajzel w firmie. Mojemu wujkowi tak samo znikają pieniądze z konta. Miał 50zł na koncie, doładowałem za 50, przez chwilę było 100, by po chwili te pieniądze z doładowania wyparowały i znowu jest 50zł. Ważność konta została przedłużona o miesiąc, ale stan wrócił do wartości sprzed doładowania. Czytałem umowę i nic tam nie ma, że jakiś pakiet pobiera kasę z konta. Chciałem wyłączyć transmisję danych, ale to jakiś maxcom, który takiej opcji nie posiada. gprs wyłączyłem, roaming wyłączyłem, pocztę głosową też tak dla pewności. Jeszcze tylko nie wiem jak wyłączyć to lte, bo wujek i tak z tego nie korzysta. Mix X taryfa jak coś.
Lebron pisze:Miał 50zł na koncie, doładowałem za 50, przez chwilę było 100, by po chwili te pieniądze z doładowania wyparowały i znowu jest 50zł. Ważność konta została przedłużona o miesiąc, ale stan wrócił do wartości sprzed doładowania.
Zapewne środki zostały pobrane na Pakiet Kontraktowy.
Przeczytaj Regulamin promocji do Umowy.
Wpisz kody *121# (Ważność i stan pakietów) i *136# (Ważność i stan promocji) napisz co wyświetla.
Jeżeli wujek posiada taryfę Mix X, to tak jak wspomina Ron, ofert ta posiada pakiety kompletne, które odnawiają się po każdym zasileniu kontraktową kwotą lub wyższą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Zauważyłam, że od wczoraj do dzisiaj, czyli od 20.02.do 21.02 zgineło mi z konta ok.12 zł.Nigdzie nie dzwoniłam tak długo.
Co stało się z tymi pieniędzmi?
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 21 lut 2019, o 17:44 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Połączono wątki - ten sam temat.
pytam, ponieważ transmisja danych to najczęstsza przyczyna pomniejszenia salda konta (np. brak pakietu, korzystanie z internetu przy zawieszonej promocji itp.).
W tym przypadku proponuję restart transmisji danych (wył./wł.), a następnie weryfikację pobranych opłat w naszej mobilnej aplikacji Plus online.
Ważne: zawsze przy jej pobieraniu należy pamiętać o zabezpieczeniu kosztów (pakiet internetowy/Wi-Fi).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Transmisję danych mam wyłaczoną. Właczam ją tylko wtedy, jak korzystam z internetu.Nawet, gdybym chciała korzystać z internetu bez właczenia transmisji danych, to sie nie uda, ponieważ jest wtedy komunikat, że jest brak połączenia z internetem.
Obecne wykorzystanie pakietu 3GB/5 zł miesięcznie wynosi u mnie niecały 1GB, więc nie ma mowy o przekroczeniu limitu.
Pakiet został uruchomiony i nie uruchomiony przed miesiącem. Wprawdzie pakiet się nie uruchomił, ale zeszło mi z konta 20 zł, nie wiadomo za co.Dopiero po 10 dniach okazało się, że pakiet nie jest uruchomiony.
Szkoda. Jestem juz w Plusie chyba 10 lat ale w związku z tym, co się dzieje, będę musiała zmienić operatora
Misio pisze:Pakiet został uruchomiony i nie uruchomiony przed miesiącem.
Dobrze rozumiem, że pakiet nie został odnowiony, tylko po 30 dniach uległ zawieszeniu? Konto numeru było wtedy aktywne, a saldo pozwalało na pokrycie kosztów usługi?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Na koncie były pieniadze, więc chyba pakiet powinien odnowić sie automatycznie ale jeszcze nie teraz, bo został wgrany ok.1 lutego. Chyba, że odnowił się po miesiącu od daty pobrania 20 zł. Nie moge sie zalogowac na Plus online,żeby zobaczyć, jak to wyglada.
jeżeli posiadasz taryfę Prosto na Kartę i aktywny pakiet 3 GB, to wówczas odnawia się on co 30 dni.
W dniu, w którym w wiadomości SMS pisaliśmy, że nastąpi odnowienie pakietu, były na koncie środki pozwalające na jego aktywację?
Misio pisze:Nie moge sie zalogowac na Plus online,żeby zobaczyć, jak to wyglada.
Nie posiadasz do tego numeru kodu PUK?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Tak.Były na koncie pieniadze 19 zł.wyparowało 13 zł.
Wpisuję PUK - 4 ostatnie cyfry - jest komunikat, że nie należy w numerze telefonu wpisywac zera na pczatku. Przecież wcale tego nie wpisuje.