Zabiera mi pieniadze z konta.

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22374
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj copperhead90,
wlodarek1 pisze:A aktywowałeś pakiet internetowy ?
Dołączam do pytania, jak wygląda ta kwestia na wspomnianym numerze?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Ymir
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 23 lut 2020, o 19:34

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Ymir »

Witam, w zeszłym miesiącu aktywowałam sobie konto ważne na rok. Ostatnio dwukrotnie zdarzyło się, że podczas rozmowy wychodzącej zostałam rozłączona, wówczas wyświetlił się komunikat "Połączenie nie zostało zrealizowane - brak środków lub przekroczony limit PREMIUM RATE.'
Po sprawdzeniu konta jego stan był zerowy, chociaż powinno być na nim ok. 130 zł. Za pierwszym razem po kilkunastu minutach wszystkie środki wróciły na konto. Sytuacja powtórzyła się dwa dni później, lecz wówczas na konto wróciły 53 zł.
Czy ktoś mógłby wytłumaczyć o co tu chodzi i gdzie podziały się moje pieniądze? Nie mam aktywnych żadnych subskrypcji ani nic w tym stylu.
TomPL
Szalony PlusManiak
Posty: 222
Rejestracja: 12 cze 2013, o 09:59
Lokalizacja: Warmia

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: TomPL »

Składaj reklamację. Na forum nikt ci nie pomoże, bo nie ma dostępu do twoich danych...
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22374
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Ymir,

na wspomnianym numerze korzystasz z transmisji danych? Posiadasz wykupiony jakiś pakiet internetowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Ymir
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 23 lut 2020, o 19:34

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Ymir »

Nie mam wykupionego żadnego pakietu. Wczoraj znowu pieniądze wróciły do stanu początkowego. Dzisiaj znowu miałam 0,00, w tej chwili mam 4,88 zł. Podejrzewam, że znowu za jakiś czas cała kwota wróci, tylko pytanie czemu tak się dzieje? Dzisiaj zniknęły gdy próbowałam wysłać kolejnego z rzędu smsa. Wcześniej jak już wspominałam, rozłączyło mnie w trakcie rozmowy.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22374
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Joanna_Plus »

Ymir,
Joanna_Plus pisze: na wspomnianym numerze korzystasz z transmisji danych?
A jak wygląda ta kwestia? Transmisja danych jest włączona?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1184
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Ron »

Ymir,
Tak w ogóle nie piszesz nic o pakietach, a wygląda jakby kwota poszła na połączenia z Cennika + w/w transmisja danych.
tomaszkkk
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 19 kwie 2020, o 08:55

Opłata pobierana co 14dni zamiast 30

Post autor: tomaszkkk »

Witam! Dziś zauważyłem, że opłata w ofercie Plush na kartę jest pobierana od początku roku co 14dni zamiast co 30! Jak może być naprawiony ten błąd i jak mogę odzyskać utracone pieniądze?
Ostatnio zmieniony 20 kwie 2020, o 10:27 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1184
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Opłata pobierana co 14dni zamiast 30

Post autor: Ron »

O jakim pakiecie piszesz ?? Wpisz kody *121# i połączenie, a także *136# i połączenie.
Podaj co wyświetla.
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Opłata pobierana co 14dni zamiast 30

Post autor: sl@w_es »

tomaszkkk,

Może trochę więcej szczegółów jak:
- dokładna nazwa taryfy z jakiej korzystasz
- pakiet/usługa za którą pobierana jest opłata (o czym wspomniał już wcześniej Ron)

Jeśli rzeczywiście jest tak jak napisałeś to Plus Forum Ci tego nie naprawi; konieczne jest zgłoszenie reklamacji (telefon - 601 102 601, e-mail - bok@plus.pl"target="_blank"target="_blank lub formularz kontaktowy - KLIK) z dokładnym opisem. Kasa zwracana jest tylko w drodze reklamacji po jej pozytywnym rozpatrzeniu.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Awatar użytkownika
g-rs
Szalony PlusManiak
Posty: 417
Rejestracja: 5 kwie 2013, o 17:54

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: g-rs »

Ojciec korzysta z taryfy Nowy Plush i pakietu Internet, Rozmowy i SMS/MMS za 25 zł na miesiąc. Kilka dni temu zauważył, że z konta zniknęło więcej środków niż powinno za przedłużenie promocji na następny miesiąc. Sprawdziłem w aplikacji Plus Online wykaz ostatnich połączeń i okazało się, że rzeczywiście w dn. 12.04.2020 oprócz opłaty za pakiet 25 zł zostało potrącone dodatkowo 36,90 zł! Skąd taka opłata mogła się wziąć skoro wszystkie usługi zawarte są w pakiecie a internet powinien jedynie zwolnić bez pobierania dodatkowych opłat w przypadku wyczerpania pakietu. Powyższa opłata widoczna jest wyłącznie w zakładce "Wszystkie" bez podania żadnych szczegółów. Nie ma jej w innych zakładkach (w tym Rozmowy") więc nie mogło to być zagraniczne połączenie do jakiegoś egzotycznego kraju. Proszę o wyjaśnienie tej sytuacji, ewentualnie umożliwienie złożenia reklamacji w imieniu ojca. On ma 83 lata i raczej nie poradzi sobie samodzielnie z reklamacją a ja ze względu na sytuację (epidemia) nie mam z nim teraz bezpośredniego kontaktu.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5495
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Michał_Plus »

g-rs, proszę o złożenie w tej sprawie reklamacji. Podaj nam potem numer zgłoszenia, przyśpieszymy odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
g-rs
Szalony PlusManiak
Posty: 417
Rejestracja: 5 kwie 2013, o 17:54

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: g-rs »

Michał_Plus pisze:g-rs, proszę o złożenie w tej sprawie reklamacji. Podaj nam potem numer zgłoszenia, przyśpieszymy odpowiedź.
W tytule odpowiedzi dotyczącej przyjęcia zgłoszenia jest taki numer: #1429353
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22374
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Joanna_Plus »

g-rs,
g-rs pisze: W tytule odpowiedzi dotyczącej przyjęcia zgłoszenia jest taki numer: #1429353
Poprosiłam o udzielenie odpowiedzi w tej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
g-rs
Szalony PlusManiak
Posty: 417
Rejestracja: 5 kwie 2013, o 17:54

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: g-rs »

Joanna_Plus pisze:g-rs,
g-rs pisze: W tytule odpowiedzi dotyczącej przyjęcia zgłoszenia jest taki numer: #1429353
Poprosiłam o udzielenie odpowiedzi w tej sprawie.
Bardzo dziękuję :-) Odpowiedź udzielona błyskawicznie, pieniądze zostały zwrócone :-) Przyznam, że jestem zaskoczony indywidualnym podejściem do klienta :-)

Przy okazji mam jeszcze takie pytanie. Zgodnie z nowymi przepisami, od jakiegoś czasu każdy użytkownik ma na swoim koncie domyślnie ustawioną blokadę usług premium w wysokości 35 zł o ile samodzielnie tej kwoty nie zmieni. Dlaczego więc z konta zostało potrącone jednorazowo 36,90 skoro blokada nie była na tym numerze zmieniona?
W tym konkretnym przypadku opłata dotyczyła subskrypcji usługi Gameland. Ojciec nawet nie wie kiedy w jaki sposób ją włączył.
Czy blokada usług premium nie dotyczy takich subskrypcji? Jak można ją zablokować na stałe aby taka sytuacja nie powtórzyła się w przyszłości?
ODPOWIEDZ