Wymiana karty SIM.

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
kastar
PlusManiak
Posty: 59
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 21 sty 2013, o 16:44

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: kastar »

Też mi się tak wydaje, dzięki.
zbych_in_flames
V.I.P.
Posty: 1241
Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: zbych_in_flames »

A lecisz na domyślnej apce do obsługi SMS/MMS czy jakaś dodatkową instalowałeś? Jeśli dodatkową to sprawdź standardową, czy tam też jest ten sam problem. Druga rzecz to odszukaj apke "Wiadomości" (może być inna nazwa na twoim tel. ) w ustawienia/aplikacje i wyzeruj (wyczyść dane, usuń podręczne dane itp itd) i sprawdź czy dalej przy nowych wiadomościach masz ten sam problem (to niestety spowoduje usunięcie wszystkich dotychczasowych wiadomości).
kastar
PlusManiak
Posty: 59
Rejestracja: 21 sty 2013, o 16:44

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: kastar »

Wygląda na to, że wyczyszczenie pamięci aplikacji "Wiadomości" pomogło. Dzięki za pomoc.
marzka
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 20 wrz 2021, o 11:02

Nie działa karta SIM po wymianie

Post autor: marzka »

Dzień dobry,
w sobotę wymieniłam kartę SIM w telefonie, nr pozostał ten sam. Nowa karta nie działa, komunikat "Brak usługi". Sprawdzałam w innym smartphonie, tak samo. Zgłosiłam usterkę przez infolinię, dzwoniłam ponownie z interwencją, gdzie konsultant stwierdził, że najprawdopodobniej przy wymianie karty w salonie Plusa został wpisany zły nr nowej karty SIM. Zadzwoniłam dziś po raz trzeci, podałam nr nowej karty, okazało się, że był wpisany poprawnie. Jedyne co słyszę od infolinii, to prośbę o cierpliwość, ale ta niestety już się kończy.
Telefon trzeci dzień nie działa, nie mam kontaktu ze światem, nie ma kontaktu ze mną, a przy pracy zdalnej jest to bardzo uciążliwe.
Bardzo proszę o pomoc. Jak mam przyspieszyć naprawę tej usterki? Mam wrażenie, że dzwonienie na infolinię nie przynosi rezultatów :(
Ostatnio zmieniony 21 wrz 2021, o 09:52 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6154
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Nie działa karta SIM po wymianie

Post autor: mariusz9a »

A co to za oferta (abonament, karta)? To przeniosę temat do odpowiedniego działu, wtedy pracownicy Plusa pomogą :-) Podaj koniecznie numer zgłoszenia.
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
marzka
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 20 wrz 2021, o 11:02

Re: Nie działa karta SIM po wymianie

Post autor: marzka »

Telefon na kartę, nr zgłoszenia: 1775073. Dziękuję :)
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Nie działa karta SIM po wymianie

Post autor: Marta_Plus »

Witaj marzka,
marzka pisze:Telefon na kartę, nr zgłoszenia: 1775073. Dziękuję :)
Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marzka
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 20 wrz 2021, o 11:02

Re: Nie działa karta SIM po wymianie

Post autor: marzka »

Niestety karta w dalszym ciągu nie działa. Zadzwonię dziś ponownie na infolinię, ale to jak walka z wiatrakami... Co jeszcze można zrobić, żeby naprawić tą usterkę?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: Joanna_Plus »

marzka,

sprawa jeszcze w toku. Uprzejma prośba o cierpliwość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Alex123
Prawie PlusManiak
Posty: 45
Rejestracja: 23 cze 2015, o 17:17

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: Alex123 »

Dzień dobry,
ile trwa aktywacja nowej karty sim po wymianie?

W dniu dzisiejszym wymieniałem kartę. Pani w salonie powiedziała, że po 15 min będzie aktywna. Minęło już około 1,5h pierwsza karta jest jeszcze aktywna, a druga nie.

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 20 gru 2021, o 18:22 przez Alex123, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Alex123,
Alex123 pisze:W dniu dzisiejszym wymieniałem kartę. Pani w salonie powiedziała, że po 15 min będzie aktywna. Minęło już około 1,5h pierwsza karta jest jeszcze aktywna, a druga nie.
wymiana karty nastąpi w tym samym dniu. Więcej informacji w naszym FAQ.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Alex123
Prawie PlusManiak
Posty: 45
Rejestracja: 23 cze 2015, o 17:17

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: Alex123 »

Basia_Plus pisze:Witaj Alex123,
Alex123 pisze:W dniu dzisiejszym wymieniałem kartę. Pani w salonie powiedziała, że po 15 min będzie aktywna. Minęło już około 1,5h pierwsza karta jest jeszcze aktywna, a druga nie.
wymiana karty nastąpi w tym samym dniu. Więcej informacji w naszym FAQ.
Chodziło mi o aktywację karty po wymianie.

Druga karta już działa, a pierwsza została dezaktywowana. Problem został rozwiązany.

Dziękuję za odpowiedź.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: Basia_Plus »

Alex123,
Alex123 pisze:Druga karta już działa, a pierwsza została dezaktywowana. Problem został rozwiązany.
super. :-> Dziękuję za informację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
grzesiek9000
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 9 gru 2014, o 01:17

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: grzesiek9000 »

Dzień dobry.Jaki jest obecnie koszt wymiany karty SIM na nanosim w plusie na kartę?
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: sl@w_es »

„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
ODPOWIEDZ