Wymiana karty SIM.

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Pablo82
PlusManiak
Posty: 64
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 1 cze 2019, o 17:57

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: Pablo82 »

@Marta_Plus podczas wymienionej w e-mailu korespondencji z BOK Plus wymieniłem płatnie nową kartę sim w salonie Plusa w moim mieście. Problemy z zasięgiem ustały. Jednocześnie uzyskałem zwrot poniesionych przeze mnie kosztów. Także w moim przypadku sprawa została załatwiona pozytywnie. Dziękuję :-)
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3132
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: Marta_Plus »

Pablo82,
Pablo82 pisze:Także w moim przypadku sprawa została załatwiona pozytywnie. Dziękuję :-)
Bardzo się cieszę z tego powodu. :-) ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Krzych_86
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 6 lut 2020, o 22:25

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: Krzych_86 »

Witam serdecznie,

mam problem z wymienioną kartą sim. Najpierw w sobotę przerejestrowałem numer i po tym wymieniłem kartę sim na nano. Nowa karta nie działała, a stara w najlepsze. Polecono mi się udać ponownie do salonu i wymienić kartę raz jeszcze (miało to miejsce w środę). Po wymianie stara karta przestała być aktywna a nowa do tej pory nie została aktywowana i zostałem bez możliwości dzwonienia jak i nikt nie może się do mnie dodzwonić.

Bardzo proszę o pomoc, byłem w punktach, kontaktowałem się z infolinią różnymi drogami a z tego co widzę tu są cudotwórcy którzy są w stanie pomóc.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Krzych_86,

jak aktualnie wygląda sytuacja. Po przelogowaniu urządzenia (wył./wł.) karta SIM nadal nie loguje się do sieci?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Krzych_86
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 6 lut 2020, o 22:25

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: Krzych_86 »

Tak, już nie wiem który raz próbuję wyłączać i włączać niestety dalej karta nie jest aktywna
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: Joanna_Plus »

Krzych_86,

opisz proszę sytuację i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Następnie podaj tutaj numer zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Krzych_86
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 6 lut 2020, o 22:25

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: Krzych_86 »

dobrze, podaję numer zagadnienia: #1280868
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: Joanna_Plus »

Krzych_86,
Krzych_86 pisze:podaję numer zagadnienia: #1280868
Dziękuję za numer zgłoszenia. Poprosiłam o weryfikację i udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Krzych_86
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 6 lut 2020, o 22:25

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: Krzych_86 »

Dziękuję,

W takim razie czekam
Pacia
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 2 lip 2018, o 01:25

Wymiana karty sim z ominieciem salonu?

Post autor: Pacia »

Witam
Czy w zwiazku z epidemia mozna wymienic karte sim online? Musze wymienic duza karte sim na mala ktora pasuje do iphonea.I mam drugie pytanie, czy moge bez wizyty w salonei przeniesc moj numer z Plusa do innej sieci? Niestety to co robi Plus przestalo mi sie podobac. Moje pieniadze w telefonie sa blokowane, mam srodki ale jak uplynie limit czasowy wyznaczony przez Plusa okreslajacy waznosc konta, to nie moge z nich skorzystac. Czy to jest aby na pewno legalne blokownie dostepu do wlasnych pieniedzy? A raz mialam sytuacje ze dlugo nie doladowywalam konta i moje pieniadze po prostu zniknely a byla to wieksza kwota. Czy Plus plaanuje wprowadzic jakies zmiany w tej kwestii? Mam Plus na karte, nie na abonament.
Ostatnio zmieniony 14 kwie 2020, o 10:23 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Wymiana karty sim z ominieciem salonu?

Post autor: sl@w_es »

1. Wymiana karty SIM - raczej bez wizyty w salonie się nie obejdzie chyba, że coś się zmieniło, ale Plus nie zdążył o tym poinformować.

2. Przeniesienie numeru z Plusa do innej sieci - pytaj nowo wybranego operatora. Plus jest w tym przypadku zbędny.
Pacia pisze:(...) to co robi Plus przestało mi się podobać. Moje pieniądze w telefonie są blokowane, mam środki, ale jak upłynie limit czasowy wyznaczony przez Plusa określający ważność konta, to nie mogę z nich skorzystać. Czy to jest aby na pewno legalne blokownie dostępu do własnych pieniędzy?
Blokowany jest dostęp do konta z powodu upływu jego ważności (brak zasilenia konta w regulaminowym terminie), a nie zgromadzone na nim środki. Wszystkie kwestie przez Ciebie poruszone są zapisane w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez POLKOMTEL sp. z o.o. - oferty Na Kartę.
7. Abonent Na Kartę może wykonywać połączenia telefoniczne i korzystać z innych Usług pomniejszających Wartość konta do momentu wyczerpania Wartości konta, lecz nie dłużej niż wynosi Okres ważności dla Usług wychodzących. Po upływie Okresu ważności dla Usług wychodzących, Abonent Na Kartę może korzystać z Usług przychodzących przez okres wskazany w Cenniku, a po upływie tego okresu Abonent Na Kartę może korzystać z Usług przychodzących, jednakże nie dłużej niż do dnia upływu Okresu karencji, o ile POLKOMTEL nie skorzysta z uprawnienia określonego w ust. 8.

8. POLKOMTEL dokonuje blokady Usług przychodzących Abonentowi Na Kartę, który w terminie określonym w Cenniku i liczonym od dnia upływu Okresu ważności dla Usług wychodzących nie dokona Zasilenia konta. W przypadku dokonania przez Abonenta Na Kartę Zasilenia konta blokada Usług wychodzących i przychodzących zostanie automatycznie usunięta, nie później niż w terminie 2 dni po dokonaniu Zasilenia konta przez Abonenta Na Kartę.
Pacia pisze:A raz miałam sytuację, że długo nie doładowywałam konta i moje pieniądze po prostu zniknęły, a była to większa kwota. Czy Plus planuje wprowadzić jakieś zmiany w tej kwestii? Mam Plus na kartę, nie na abonament.
10. W przypadku niedokonania Zasilenia konta w terminie 30 dni od dnia upływu Okresu ważności dla Usług wychodzących, POLKOMTEL anuluje niewykorzystaną Wartość konta po upływie tego 30 dniowego terminu, z zastrzeżeniem ust. 11 poniżej.

11. Zasilenie konta w terminie do 10 dni, licząc od upływu 30 dniowego terminu określonego w ust. 10, skutkować będzie przywróceniem anulowanej Wartości konta.

12. W przypadku braku Zasilenia konta w terminie wskazanym w ust. 11 POLKOMTEL bezpowrotnie anuluje niewykorzystaną Wartość konta.
Zdaję sobie sprawę, że przykre i uciążliwe może być nagłe zablokowanie konta lub zniknięcie z niego środków (sam tego doświadczyłem i reklamacja nic nie wskórała), ale chcąc korzystać z oferty tego czy innego Operatora musisz pogodzić się z tym co zapisano w Regulaminach i stosować się do nich lub... nie korzystać z ich usług.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
bodek510
Szalony PlusManiak
Posty: 318
Rejestracja: 8 sty 2013, o 22:48
Lokalizacja: Europa, raz tu raz tam.
Kontakt:

Re: Wymiana karty sim z ominieciem salonu?

Post autor: bodek510 »

Jeśli ktoś ma pieniądze na koncie, a jest ono zablokowane to chyba wystarczy doładować minimalną kwotą, następnie włączyć rok ważności konta i doładować za 5zł. Jest spokój na rok.
PawelWarszawa
Początkujący PlusManiak
Posty: 23
Rejestracja: 23 maja 2013, o 20:09

Wymiana karty SIM

Post autor: PawelWarszawa »

Dzień dobry. Mam Plusha na kartę i ponad pięcioletnią kartę microSIM. Chciałbym wymienić ją na nanoSIM. Wiem, że wymiany można dokonać w salonie Plusa, jednak czy jest możliwość zrobienia tego kurierem lub jakoś korespondencyjnie? Szukałem informacji na ten temat, jednak nic nie znalazłem.
Pozdrawiam,

PawelWarszawa
Ostatnio zmieniony 15 maja 2020, o 10:01 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj PawelWarszawa,
Wymiana karty SIM w ofercie Na Kartę
Gdzie wymienić?

- Wymiany karty SIM możesz dokonać w dowolnym Punkcie Plusa
Wszystkie informacje na ten temat, znajdują się w naszym FAQ.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
adissey
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 20 maja 2020, o 12:49

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: adissey »

A czy można wymienić kartę w salonie za kogoś?
ODPOWIEDZ