Wymiana karty SIM.

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3125
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: aktywacja wymienionej karty sim

Post autor: Marta_Plus »

klodin,

w tej sytuacji opisz sprawę przez ten formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us. W zgłoszeniu dodaj proszę następujące informacje:
- imię i nazwisko,
- numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
- numer PESEL (NIP i nazwa firmy w przypadku, gdy numer zarejestrowany jest na firmę),
- numer starej i nowej karty SIM,
- adres punktu, w którym dokonywałaś zmiany.
Podaj mi tutaj numer zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej. Przyśpieszę wówczas rozwiązanie sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
klodin
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 3 gru 2018, o 21:20

Re: aktywacja wymienionej karty sim

Post autor: klodin »

Moj nr to #401943
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3125
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: aktywacja wymienionej karty sim

Post autor: Marta_Plus »

klodin,

dziękuję - powinnaś już otrzymać odpowiedź na podany numer zagadnienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Mil
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 17 gru 2018, o 15:19

Re: aktywacja wymienionej karty sim

Post autor: Mil »

Mam ten sam problem. Wymieniłem kartę sim sprzedawca zapewniał że będzie aktywowana w ciągu 15minut. Cierpliwie po upłynieciu 4 godzin zglosiłam sprawę telefonicznie do bok . Konsultantka zgłosiła sprawę do weryfikacji i kazała czekać. Następnego dnia rano dalej karta nie aktywna zglosiłam więc problem emailem oni też każdą czekać . Jak długo tak można i ile trzeba jeszcze czekać. Tak dbamy właśnie o swoich klientów a Ty spoźnij się z zasileniem konta blokada gotowa od razu. Czy sieć wynagrodzi dlugi czas oczekiwania swoim użytkownikom?
Ostatnio zmieniony 17 gru 2018, o 15:58 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesiono do właściwego działu.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: Joanna_Plus »

Mil,

dotychczasowa karta SIM nadal działa? Nowa, po przelogowaniu urządzenia nie loguje się do sieci?
Mil pisze:Konsultantka zgłosiła sprawę do weryfikacji
Podaj proszę numer tego zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Mil
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 17 gru 2018, o 15:19

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: Mil »

Dotychczasowa karta również nie działa ciągle przelogowuje telefon w nadzieji aktywacji i nic nr zoszenia:Wymiana karty [#422415]

Edycja:

Nie obsługiwana karta sim taki oto komunikat po uruchomieniu starej oraz nowej karty. Nr zgłoszenia C00000001563393
Ostatnio zmieniony 17 gru 2018, o 16:51 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono posty.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: Joanna_Plus »

Mil,

dziękuję za numery zgłoszeń. Sprawę przekazałam dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Mil
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 17 gru 2018, o 15:19

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: Mil »

Sprawa wyjaśniona w punkcie sieci. Pan który wymieniał mi kartę wprowadził do systemu inny nr karty imei niż tą ktòrą otrzymałam. Koszta poniesione za kolejny duplikat
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: Ewa_Plus »

Mil,
- cieszę się, że sprawa już się wyjaśniła. W celu zwrotu opłaty za kolejny duplikat karty, wyślij proszę maila z reklamacją na adres: bok@plus.pl Pamiętaj, żeby w treści wiadomości, poza numerem telefony, podać też swoje dane (imię i nazwisko, nr PESEL). Jak otrzymasz nr zgłoszenia, to podeślij nam go tutaj. Przyśpieszymy realizację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mail90
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 6 sty 2019, o 19:36

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: mail90 »

Dzień dobry,

mam pytanie - ostatnio byłam w salonie celem przepisania numeru na mnie oraz wymiany starej karty SIM na nano SIM, ponieważ kupiłam nowy telefon i stara karta nie pasowała. Zapłaciłam za to 21,30 zł - i tu moje pytanie dlaczego w ogóle zapłaciłam za wymianę tej karty i dlaczego akurat taką kwotę?
Według informacji na Waszej stronie wymiana karty powinna być darmowa, jeśli karta jest starsza niż z 2013 r. i jeśli np. nie obsługuje usługi LTE?
Ja posiadam telefon na kartę, moja karta była z 2006r. i nie obsługiwała LTE.
Nawet jeśli usługa miałaby być płatna to z informacji, które wyczytałam to powinno to kosztować 12,30 zł lub 25 zł...Więc tym bardziej nie rozumiem...
Gdzie można w ogóle znaleźć coś takiego jak Regulamin wymiany karty sim w Plusie na Kartę?
Bardzo proszę o odpowiedź.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj mail90,
mail90 pisze:Według informacji na Waszej stronie wymiana karty powinna być darmowa, jeśli karta jest starsza niż z 2013 r. i jeśli np. nie obsługuje usługi LTE?
Powyższe dotyczy numerów w ofercie Plus Abonament i Plus Mix.
mail90 pisze:Zapłaciłam za to 21,30 zł
Koszt wymiany karty SIM na numerach Plus na Kartę, to 12,30 zł. Jeżeli pobrana została większa kwota, to należny tę kwestię zareklamować. Informacje jak tego dokonać znajdziesz tutaj.
mail90 pisze:Gdzie można w ogóle znaleźć coś takiego jak Regulamin wymiany karty sim w Plusie na Kartę?
Koszt wymiany znajdziesz w cenniku posiadanej taryfy. Dodatkowe informacje zaś w naszym FAQ.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
atoss86
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 27 sty 2019, o 17:39

Długi czas oczekiwania na aktywację nowej karty SIM

Post autor: atoss86 »

Witam,
Wczoraj udałem się do jednej z Państwa placówki w celu wymiany karty SIM Standart na kartę Nano SIM z uwagi na zakup nowego telefonu. Do tej pory nowa karta nie została aktywowana. Pan w placówce powiedział że ma to nastąpić do 3 godz. ale nowa karta dalej jest nie aktywna i nie mogę korzystać z nowego urządzenia. Co mam teraz zrobić ? W najbliższym czasie nie mogę udać się ponownie do placówki. Co mogę zrobić aby nowa karta zaczęła działać. Już kilkakrotnie włączałem i wyłączałem telefon.
Ostatnio zmieniony 28 sty 2019, o 10:14 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj atoss86,

jak aktualnie wygląda sytuacja? Dotychczasowa karta SIM nadal działa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
atoss86
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 27 sty 2019, o 17:39

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: atoss86 »

Bez zmian nowa karta dalej nie działa. A stara dalej jest aktywna.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: Joanna_Plus »

atoss86,

prześlij mi proszę na adres specjalista_plus@plus.pl:

- numer telefonu,
- numer seryjny dotychczasowej i nowej karty SIM,
- adres placówki, w której wymiana była realizowana.

W temacie wiadomości należy wpisać słowo FORUM oraz podać swój nick. Przekażę wówczas sprawę do weryfikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ