Strona 56 z 75

Re: Wymiana karty SIM.

: 4 sty 2017, o 09:51
autor: sasek6
u mnie problem jest podobny tez wymieniłem kartę na nano sim stara karta nie działa a na nowej nie ma jeszcze aktywacji choć w salonie powiedzieli ze jak stara przestanie działać będzie działać nowa

Re: Wymiana karty SIM.

: 4 sty 2017, o 11:32
autor: Joanna_Plus
sasek6,

po przelogowaniu telefonu (wył./wł.) nowa karta SIM nadal nie loguje się do sieci?

Re: Wymiana karty SIM.

: 4 sty 2017, o 12:12
autor: sasek6
niestety nie przed chwila sprawdzone i dalej nic pisze ze tylko połączenia alarmowe

Re: Wymiana karty SIM.

: 4 sty 2017, o 12:51
autor: Joanna_Plus
sasek6,

prześlij mi proszę przez ten formularz:

- numer telefonu;
- numer seryjny dotychczasowej i nowej karty SIM;
- adres placówki, w którym karta była wymieniana.

Niedziałająca karta sim

: 13 sty 2017, o 08:37
autor: rzuf4
Dzień dobry,

Mam problem z niedziałającą kartą sim. Dokładnie sytuacja wygląda następująco.

Posiadam dwa telefony jeden starszy, który obecnie jest moim telefonem podstawowym oraz drugi Samsung Galaxy S4, który wymaga karty microSim. Do tej pory Samsunga używałem tylko do internetu oraz nawigacji, sporadycznie do rozmów. Siedzi w nim karta „starter plus LTE”.

Parę dni temu wybrałem się do salonu zarejestrować numer od tego telefonu podstawowego i tak sobie pomyślałem, żeby w końcu wysłać zasłużonego staruszka na emeryturę i zacząć używać na co dzień Samsunga, w tym celu wymieniałem także starą kartę sim na microSim. Po powrocie do domu okazało się, że Samsung w ogóle nie widzi mi nowej karty. Telefon wyświetla informację „brak karty sim ...”

Owszem na starszym telefonie wymieniona karta działa. Samsung też jest w pełni sprawny, ponieważ na tej karcie „starter plus LTE” działa bez zarzutu. Nigdy nie miałem żadnych problemów z zasięgiem, czy samą obsługą sieci. Samsung został także sprawdzony z jeszcze 4 innymi kartami sim działającymi w różnych sieciach i wszystko bez problemu.

W takiej sytuacji poszedłem do punktu zareklamować kartę, po czym dostałem odpowiedź, że niestety w takim przypadku Pani nic nie może mi poradzić. Mam sobie zakupić nowy telefon. Może mi wymieniać kartę do bólu, ale wszystkie karty ma takie same i każda wymiana to koszt 12,30.
Zaproponowałem, aby przypisać mi ten stary numer do karty od "startera LTE" bo i tak już nie będzie w użyciu i dostałem odpowiedź negatywną.

Troszkę szokuje mnie ta sytuacja, żeby tak wielki operator nie potrafił dostarczyć działającej karty sim klientowi. Pozostało mi zmienić operatora!? Bo dla mnie wymiana sprawnego telefonu nie wchodzi w grę, zresztą ta propozycja Państwa pracowniczki uważam, że była nie na miejscu. Chyba że miała na celu odstraszyć klienta.

Mam nadzieję, że tutaj otrzymam rozwiązanie mojego problemu, więc proszę o pomoc, jakąś poradę. Co poczynić z tym fantem?

Re: Wymiana karty SIM.

: 13 sty 2017, o 12:12
autor: Joanna_Plus
Witaj rzuf4,
rzuf4 pisze:Po powrocie do domu okazało się, że Samsung w ogóle nie widzi mi nowej karty. Telefon wyświetla informację „brak karty sim ...”

Owszem na starszym telefonie wymieniona karta działa.
Jeżeli wymieniona karta działa na innym telefonie, podejrzewam, że nie jest kompatybilna z tym jednym konkretnym aparatem.
rzuf4 pisze:Zaproponowałem, aby przypisać mi ten stary numer do karty od "startera LTE" bo i tak już nie będzie w użyciu i dostałem odpowiedź negatywną.
Zgadza się - nie ma możliwości dokonania takiej operacji.
W jakiej miejscowości ta wymiana karty była realizowana?

Re: Wymiana karty SIM.

: 13 sty 2017, o 15:54
autor: rzuf4
Karta była wymieniana w Gnieźnie, w salonie HIFI exclusive na ul. Moniuszki 2.

Re: Wymiana karty SIM.

: 13 sty 2017, o 16:19
autor: Joanna_Plus
rzuf4,
Joanna_Plus pisze:W jakiej miejscowości ta wymiana karty była realizowana?
rzuf4 pisze:Karta była wymieniana w Gnieźnie, w salonie HIFI exclusive na ul. Moniuszki 2.
Pytam, ponieważ jeżeli chodzi o tę lokalizację to mamy jeszcze placówki na ulicy Jana III Sobieskiego 17 i Pałucka 2.

Po wymianie karty prześlij mi proszę przez ten formularz:

- imię i nazwisko,
- numer telefonu,
- dokładny adres zamieszkania.

Skierujemy wówczas sprawę do Departamentu Reklamacji z prośbą o zwrot opłaty za ponowną wymianę karty.

Re: Wymiana karty SIM.

: 2 lut 2017, o 17:50
autor: Artur1410
Witam, mam problem ponieważ zagniła mi karta Plush i chciałem wyrobić jej duplikat. Udałem się więc do punktu i w odpowiedzi usłyszałem iż jest to niemożliwe. Co mam zrobić w takiej sytuacji?

Re: Wymiana karty SIM.

: 2 lut 2017, o 18:08
autor: Basia_Plus
Witaj Artur1410,
Artur1410 pisze: w odpowiedzi usłyszałem iż jest to niemożliwe.
z jakiego powodu odmówiono Ci wymiany karty SIM?

Re: Rejestracja Numeru

: 7 lut 2017, o 20:56
autor: agnieszka71311
Witam

Wczoraj o godz 9,00 dokonałam przerejstrowania numeru z taty na mamę oraz kupiłam kartę micro sim. Pan w salonie mowil że w ciagu pol godz nowa karta w tel powinna byc aktywna, a ta stara wylaczona. Nic takiego sie nie stalo. Dzwonilam na BOK i uslyszalam ze 48h trzeba czekac. To jak w koncu z tym jest? Karta nadal nie zostala aktywowana ta micro.

Re: Wymiana karty SIM.

: 8 lut 2017, o 11:11
autor: Joanna_Plus
Witaj agnieszka71311,

jak aktualnie wygląda sytuacja? Po przelogowaniu telefonu (wył./wł.) nowa karta SIM loguje się do sieci? Co się dzieje z dotychczasową kartą - ona nadal działa?

Re: Wymiana karty SIM.

: 8 lut 2017, o 11:13
autor: agnieszka71311
Aktualnie mama nadal dzwoni ze starej karty a nowa karta w innym tel nadal pisze że brak sieci. Nadal trzeba czekać ?a może to wina pracownika plusa ?może nie zarejestrowal nowej karty bo sprawiał wrażenie mało rozeznanego w temacie

Re: Wymiana karty SIM.

: 8 lut 2017, o 11:38
autor: Joanna_Plus
agnieszka71311,
Joanna_Plus pisze:
prześlij mi proszę przez ten formularz:

- numer telefonu;
- numer seryjny dotychczasowej i nowej karty SIM;
- adres placówki, w którym karta była wymieniana.

Re: Wymiana karty SIM.

: 8 lut 2017, o 13:32
autor: agnieszka71311
Joanna_Plus pisze:agnieszka71311,
Joanna_Plus pisze:
prześlij mi proszę przez ten formularz:

- numer telefonu;
- numer seryjny dotychczasowej i nowej karty SIM;
- adres placówki, w którym karta była wymieniana.

Wysłane.