Zatem musimy poczekać na zakończenie wszystkich prac przez techników.misiu-182 pisze:Działa chyba tylko w 2G.
Nie mogę wykonywać połączeń/nie można się do mnie dodzwonic.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nie mogę wykonywać połączeń/nie można się do mnie dodzwo
misiu-182,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Problem z połączeniami z sieci Play
Witam,
Od jakiegoś czasu numery z sieci Play nie mogą się połączyć z moim numerem. Po wybraniu numeru na telefonie z PLAY, automat podaje informacje, że taki numer nie istnieje.
Dodam, że numer jest dość stary, bo został zakupiony w planie "36 i 6". Następnie przeniesiono go na abonament, na kartę i spowrotem na abonament.
Serwis w pierwszej kolejności zalecił wymianę karty SIM na nową, co też uczynilem. Niestety nie rozwiązało to problemu.
Telefon w jakim wykorzystywana jest karta SIM to Huawei P40 Lite. Problem występuje jednak na innych urządzeniach po przełożeniu karty.
Serwis sugeruje teraz zmianę numeru, jednak nie chcę tego robić.
Przeglądałem forum i znalazłem podobne tematy, gdzie Support rozwiązał ten problem. Proszę zatem o pomoc w powyższym temacie.
Dziękuję.
Od jakiegoś czasu numery z sieci Play nie mogą się połączyć z moim numerem. Po wybraniu numeru na telefonie z PLAY, automat podaje informacje, że taki numer nie istnieje.
Dodam, że numer jest dość stary, bo został zakupiony w planie "36 i 6". Następnie przeniesiono go na abonament, na kartę i spowrotem na abonament.
Serwis w pierwszej kolejności zalecił wymianę karty SIM na nową, co też uczynilem. Niestety nie rozwiązało to problemu.
Telefon w jakim wykorzystywana jest karta SIM to Huawei P40 Lite. Problem występuje jednak na innych urządzeniach po przełożeniu karty.
Serwis sugeruje teraz zmianę numeru, jednak nie chcę tego robić.
Przeglądałem forum i znalazłem podobne tematy, gdzie Support rozwiązał ten problem. Proszę zatem o pomoc w powyższym temacie.
Dziękuję.
Ostatnio zmieniony 28 gru 2020, o 10:28 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nie mogę wykonywać połączeń/nie można się do mnie dodzwo
Witaj roblec,
Ile jest takich numerów? Czy one w ostatnim czasie nie były przenoszone?roblec pisze:Od jakiegoś czasu numery z sieci Play nie mogą się połączyć z moim numerem. Po wybraniu numeru na telefonie z PLAY, automat podaje informacje, że taki numer nie istnieje.
Kiedy nastąpiła ta wspomniana migracja na abonament?roblec pisze:Następnie przeniesiono go na abonament, na kartę i spowrotem na abonament.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nie mogę wykonywać połączeń/nie można się do mnie dodzwo
Witam,
1. Problem dotyczy wszystkich numerów z sieci Play.
2. Zmiana na abonament miała miejsce w sierpniu 2020.
Sprawa toczy się już jakiś czas, gdzie zgłoszenia serwisowe były już zamykane bez podania rozwiązania (C00000001717260).
Z góry dziękuję za pomoc.
1. Problem dotyczy wszystkich numerów z sieci Play.
2. Zmiana na abonament miała miejsce w sierpniu 2020.
Sprawa toczy się już jakiś czas, gdzie zgłoszenia serwisowe były już zamykane bez podania rozwiązania (C00000001717260).
Z góry dziękuję za pomoc.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nie mogę wykonywać połączeń/nie można się do mnie dodzwo
Witaj roblec,
Jesteś w stanie określić od jak dawna to trwa?roblec pisze:Od jakiegoś czasu
Ten numer był kiedyś poza naszą siecią?roblec pisze:Dodam, że numer jest dość stary, bo został zakupiony w planie "36 i 6". Następnie przeniesiono go na abonament, na kartę i spowrotem na abonament.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nie mogę wykonywać połączeń/nie można się do mnie dodzwo
Problem występuje od czasu przejścia z abonamentu na kartę (przynajmniej tak określa to użytkowniczka telefonu). Przy pierwszym abonamencie (po przejściu z sieci 36i6 wszystko) wszystko działało dobrze.
Numer od zawsze należał do sieci Plus.
Numer od zawsze należał do sieci Plus.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nie mogę wykonywać połączeń/nie można się do mnie dodzwo
roblec,
prześlij proszę przez ten formularz, krótki opis sytuacji oraz numer telefonu. Następnie podaj nam tutaj numer zgłoszenia, który dotrze w wiadomości zwrotnej.
prześlij proszę przez ten formularz, krótki opis sytuacji oraz numer telefonu. Następnie podaj nam tutaj numer zgłoszenia, który dotrze w wiadomości zwrotnej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nie mogę wykonywać połączeń/nie można się do mnie dodzwo
Witam,
Dziękuję za wszelką pomoc.
Finalnie wizyta w salonie sieci Play rozwiązała problem. Okazuje się, że połączenia z tego numeru były zablokowane.
Pozdrawiam.
Dziękuję za wszelką pomoc.
Finalnie wizyta w salonie sieci Play rozwiązała problem. Okazuje się, że połączenia z tego numeru były zablokowane.
Pozdrawiam.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nie mogę wykonywać połączeń/nie można się do mnie dodzwo
Witaj roblec,
dziękuję za informację. Cieszę się, że sprawa się wyjaśniła.
dziękuję za informację. Cieszę się, że sprawa się wyjaśniła.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nie mogę wykonywać połączeń/nie można się do mnie dodzwo
Witam,
mam podobny problem, wymieniłem kartę na nanosim i od tego czasu nie można się do mnie dodzwonić (raz można a raz nie), sprawdzałem na innym telefonie i jest to samo. Nie można się do mnie dodzwonić. Ja mogę wykonywać połączenia chociaż nieraz jest tak, że jak dzwonię to jest ciągłe wybieranie. Zrestartowanie telefonu nieraz pomaga.
Nie chciałbym przenosić się do innej sieci. Proszę o pomoc.
mam podobny problem, wymieniłem kartę na nanosim i od tego czasu nie można się do mnie dodzwonić (raz można a raz nie), sprawdzałem na innym telefonie i jest to samo. Nie można się do mnie dodzwonić. Ja mogę wykonywać połączenia chociaż nieraz jest tak, że jak dzwonię to jest ciągłe wybieranie. Zrestartowanie telefonu nieraz pomaga.
Nie chciałbym przenosić się do innej sieci. Proszę o pomoc.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nie mogę wykonywać połączeń/nie można się do mnie dodzwo
Witaj Gryphus,
jak aktualnie wygląda sprawa?
jak aktualnie wygląda sprawa?
Problem nadal występuje?Gryphus pisze:od tego czasu nie można się do mnie dodzwonić
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nie mogę wykonywać połączeń/nie można się do mnie dodzwo
Witaj Joanna,
niestety tak, często się zdarza.
niestety tak, często się zdarza.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nie mogę wykonywać połączeń/nie można się do mnie dodzwo
Gryphus,
Kiedy ta wymiana karty się odbyła?Gryphus pisze:wymieniłem kartę na nanosim
Jakie to urządzenia? Jak długo ta nowa karta była testowana w tym innym telefonie?Gryphus pisze:sprawdzałem na innym telefonie i jest to samo
Co wówczas się dzieje? Jaki komunikat ma osoba dzwoniąca do Ciebie?Gryphus pisze:nie można się do mnie dodzwonić
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nie mogę wykonywać połączeń/nie można się do mnie dodzwo
w sierpniuJoanna_Plus pisze:Kiedy ta wymiana karty się odbyła?
Nowe = Iphone 11 a stare Redmi Note 4, 2 tygodnieJoanna_Plus pisze:Jakie to urządzenia? Jak długo ta nowa karta była testowana w tym innym telefonie?
Brak sygnału, osoba poza zasięgiem itp.Joanna_Plus pisze:Co wówczas się dzieje? Jaki komunikat ma osoba dzwoniąca do Ciebie?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nie mogę wykonywać połączeń/nie można się do mnie dodzwo
Gryphus,
prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu przez ten formularz.
Potrzebne będą również bieżące przykłady wspomnianych sytuacji (numer wykonujący połączenie + numer, na który dzwoniono z datą i godziną połączenia).
prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu przez ten formularz.
Potrzebne będą również bieżące przykłady wspomnianych sytuacji (numer wykonujący połączenie + numer, na który dzwoniono z datą i godziną połączenia).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ