szczepaniak pisze:Czyli, żeby zmienić taryfę i odzyskać sieć muszę wrócić do Polski?
Masz Dostęp do Plus Online ?? Jeśli tak, to możesz spróbować zmienić taryfę (następnie wył/wł tel). Jeśli nie to skontaktuj się z innego numeru z OK Plus
Ron pisze:Niestety w tej taryfie Usługa Roaming nie działa.
Potwierdzam.
Jeżeli na numerze aktualnie nie ma roamingu, to logowanie do webowej wersji aplikacji Plus online nie będzie możliwe, z powodu braku hasła sesji. Ale jeśli posiadasz 4 ostatnie cyfry kodu PUK dla tego numeru, to można skorzystać z wersji mobilnej aplikacji.
Inna możliwość to telefoniczny bądź mailowy kontakt z naszym BOK (w przypadku korespondencji e-mail należny podać nr telefonu + dane: imię i nazwisko, numer PESEL).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Ron pisze:Niestety w tej taryfie Usługa Roaming nie działa.
Potwierdzam.
Jeżeli na numerze aktualnie nie ma roamingu, to logowanie do webowej wersji aplikacji Plus online nie będzie możliwe, z powodu braku hasła sesji. Ale jeśli posiadasz 4 ostatnie cyfry kodu PUK dla tego numeru, to można skorzystać z wersji mobilnej aplikacji.
Inna możliwość to telefoniczny bądź mailowy kontakt z naszym BOK (w przypadku korespondencji e-mail należny podać nr telefonu + dane: imię i nazwisko, numer PESEL).
Wróciłem do Polski, zmieniłem taryfę na Ja +rozmowy do wszystkich. Sieci nadal nie ma za granicą. Roaming włączony, APN ustawiony, transmisja danych też.
prześlij proszę zatem krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują sytuację.
Jeżeli podasz nam tutaj numer zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej, poproszę wówczas o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
czyli usługa roamingu nie była jednak włączona . I żadna z dostępnych (wyświetlanych) sieci, nie umożliwia zalogowania się? Proszę o ukrycie z załącznika numeru telefonu i danych osobowych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Witam,
Gdy przebywam za granicą, na ekranie w górnej belce wyświetla się wyłącznie nazwa sieci lokalnej (np. T-Mobile.de). Siostra ma telefon z Orange i w jej przypadku wyświetlają się obie nazwy (np. T-Mobile.de | Orange PL).
Czy jest możliwość tak skonfigurować telefon (Android) lub konto, żeby pokazywały się obie nazwy w roamingu?
Z góry dziękuję, mic
Ostatnio zmieniony 10 maja 2021, o 14:37 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:połączenie wątków o podobnej tematyce.
Witam posiadam taryfę w Plusie na kartę Nowy Plush w najbliższym czasie wybieram się do Turcji. Chciałabym otrzymać informację jak standardowo wyglądają koszty połączeń i sms oraz czy są jakieś pakiety obniżające koszty oraz na Internet? Proszę też o informację czy trzeba coś zrobić aby nie mieć problemu z Roamingiem bo kiedyś zdarzały mi się takie sytuacje za granicą że telefon nie miał wcale sieci jakieś dwa lata temu byłam w salonie przed wyjazdem i okazało się że Pani na miejscu pomogła mi od ręki.