Komunikatu żadnego nie ma, po prostu internet nie działa. Połączenia i smsy działają. Saldo dodatnie i konto wazne do stycznia 2022. W Polsce internet działa.
Aktywne promocje: 10 GB/10 dni za 10 (Limit 9,97 GB, w tym limit UE 1,17 GB) 03-12-2021 18:48, Internet,Rozmowy ,SMS/MMS bez limitu (Limit 9,75 GB, w tym limit UE 2,92 GB) 06-12-2021 17:31, 9213,Rabat Video 30 dni
Brak Zasięgu za granica
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 4
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 20 lip 2021, o 14:24
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Brak Zasięgu za granica
major2102,
A odebrać/wysłać MMS-a można? Na wyświetlaczu pojawia się jakaś ikona 3G/LTE? Restart telefonu rozumiem, że tutaj nie pomaga.major2102 pisze:Komunikatu żadnego nie ma
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak Zasięgu za granica
Może po prostu w ustawieniach telefonu wystarczy włączyć dane w roamingu?
Musi być jakiś komunikat... Włączasz przeglądarkę internetową, wpisujesz adres jakiejś strony internetowej i co? Nie ma nic? Przeglądarka musi "wypluć" jakiś komunikat.major2102 pisze:Komunikatu żadnego nie ma, po prostu internet nie działa.
Re: Brak Zasięgu za granica
Dane w roamingu są włączone. Na wyświetlaczu pojawia się ikona "RE". Po wpisaniu adresu strony jest kominukat : Ta witryna jest nieosiągalna. Serwer m.facebook.com potrzebował zbyt wiele czasu na odpowiedz.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Brak Zasięgu za granica
major2102,
prześlij proszę krótki opis sprawy oraz numer telefonu przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują sytuację.
prześlij proszę krótki opis sprawy oraz numer telefonu przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują sytuację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ