Zabiera mi pieniadze z konta.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- kokoszka
- PlusManiak
- Posty: 71
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 22 sty 2014, o 09:39
Re: Żżera mi pieniądze z konta.
to może trwać do 2 dni
Ostatnio zmieniony 21 lut 2014, o 11:56 przez kokoszka, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 20 lut 2014, o 19:21
Re: Żżera mi pieniądze z konta.
No zobaczymy za 2 dni trzymam cię za słowo a jak dalej nic z tego nie będzie to odezwię się ponownie. Pozdrawiam.
-
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 20 lut 2014, o 19:21
Re: Żżera mi pieniądze z konta.
Dodam że od pierwszego pobrania pieniędzy mineło 2 dni gdy pobrało mi z 20zł na 10 a dziś z 10 do 5zł.
-
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 20 lut 2014, o 19:21
Re: Żżera mi pieniądze z konta.
Co wówczas gdy nie zostanie kasa zwrócona.
Re: Żżera mi pieniądze z konta.
wpisz *136# lub *121# i sprawdź czy aby pakiet jest na 100% aktywny
Re: Żżera mi pieniądze z konta.
kokoszka burdel na kółkach to może masz Ty
Lukasz000018
Jesteś pewny, ze to za połaczenia pobiera Ci opłaty? Transmisję danych masz wyłączoną? Pakiet internetowy jakiś masz?
Nie masz aktywnych jakichś subskrypcji? Sprawdzisz bezpłatnym sms LISTA na 8888
Jaką masz taryfę *147#? Jakie pakiety *121# *136#?
Lukasz000018
Jesteś pewny, ze to za połaczenia pobiera Ci opłaty? Transmisję danych masz wyłączoną? Pakiet internetowy jakiś masz?
Nie masz aktywnych jakichś subskrypcji? Sprawdzisz bezpłatnym sms LISTA na 8888
Jaką masz taryfę *147#? Jakie pakiety *121# *136#?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Witaj Lukasz000018,
podaj proszę promocje i pakiety widoczne pod kodami: *136# i *121#. Z jakiego telefonu korzystasz?
podaj proszę promocje i pakiety widoczne pod kodami: *136# i *121#. Z jakiego telefonu korzystasz?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Pomocy! Znikające 50 zł
Witam!
Otóż mój problem jak wynika z tytułu, to znikające 50 zł z konta. Parę dni temu doładowałem konto za 50 zł. Po czym aktywowałem usługę "Dla wyjątkowych klijentów 39 gr za całą rozmowe do wszystkich" która miała kosztować 3 zł za 90 dni. Po aktywacji do dnia dzisiejszego nie wykonałem żadnego połączenia, nawet w celu sprawdzenia tej promocji, czy rzeczywiście tak jest, natomiast wysłałem dwa sms-y do sieci orange, dokładnie idea. Po wszystkim dziś sprawdzam stan konta, a na koncie z ponad 50 zł, nagle jest około 2,50 zł. Pierwsze kroki na strone plus.pl i chce się zarejestrować, aby zbadać co się stało, lecz po poprawnym założeniu konta przy próbie zalogowania wyskakuje "NIeznany błąd systemu". To samo na innych przeglądarkach. Pomocy
Otóż mój problem jak wynika z tytułu, to znikające 50 zł z konta. Parę dni temu doładowałem konto za 50 zł. Po czym aktywowałem usługę "Dla wyjątkowych klijentów 39 gr za całą rozmowe do wszystkich" która miała kosztować 3 zł za 90 dni. Po aktywacji do dnia dzisiejszego nie wykonałem żadnego połączenia, nawet w celu sprawdzenia tej promocji, czy rzeczywiście tak jest, natomiast wysłałem dwa sms-y do sieci orange, dokładnie idea. Po wszystkim dziś sprawdzam stan konta, a na koncie z ponad 50 zł, nagle jest około 2,50 zł. Pierwsze kroki na strone plus.pl i chce się zarejestrować, aby zbadać co się stało, lecz po poprawnym założeniu konta przy próbie zalogowania wyskakuje "NIeznany błąd systemu". To samo na innych przeglądarkach. Pomocy
Ostatnio zmieniony 25 lut 2014, o 16:18 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Witaj lukasz.szymanski1,
z jakiego modelu telefonu korzystasz? To aparat podany w opisie profilu?
z jakiego modelu telefonu korzystasz? To aparat podany w opisie profilu?
Gdzie dokładnie próbujesz się zalogować?lukasz.szymanski1 pisze:Pierwsze kroki na strone plus.pl i chce się zarejestrować, aby zbadać co się stało, lecz po poprawnym założeniu konta przy próbie zalogowania wyskakuje "NIeznany błąd systemu". To samo na innych przeglądarkach.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Tak, telefon to Sony Ericsson Xperia X10. Strona to plus.pl w prawym górnym rogu zaloguj się. Zarejestrowałem konto z numerem. Loguje się jest ok i jak wchodzę w "Startowa" gdzie moim zdaniem jest coś na temat połączeń wychodzących, sms to wyskakuje mi właśnie komunikat "Nieznany błąd systemu". Lecz nie zmienia to faktu, że w ciagu ostatnich dni, z konta znikło mi około 50 zł.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
lukasz.szymanski1,
do zarządzania swoim kontem służy aplikacja Plus online. Informacje na jej temat znajdziesz w naszym FAQ. Nie ma tam natomiast dostępnego bilingu dla numerów w ofercie Plus na Kartę.
do zarządzania swoim kontem służy aplikacja Plus online. Informacje na jej temat znajdziesz w naszym FAQ. Nie ma tam natomiast dostępnego bilingu dla numerów w ofercie Plus na Kartę.
Czy w tym czasie włączona była transmisja danych? Posiadasz aktywy jakiś pakiet internetowy?lukasz.szymanski1 pisze:Lecz nie zmienia to faktu, że w ciagu ostatnich dni, z konta znikło mi około 50 zł.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Nie, nie była włączona transmisja danych. Nie posiadam pakietów internetowych. Co dalej?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
lukasz.szymanski1,
a jakieś subskrypcje nie są aktywne na Twoim numerze? Sprawdzenia dokonasz wysyłając bezpłatną wiadomość o treści LISTA pod numer 8888.
a jakieś subskrypcje nie są aktywne na Twoim numerze? Sprawdzenia dokonasz wysyłając bezpłatną wiadomość o treści LISTA pod numer 8888.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
0 Subskrypcji, 0 usług. Tyle z wiadomości. Co dalej?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
lukasz.szymanski1,
w powyższej sytuacji proszę skontaktuj się telefonicznie z BOK. Tam konsultant mając wgląd w historię konta, zweryfikuje z tytułu jakich usług nastąpiły te rozliczenia.
w powyższej sytuacji proszę skontaktuj się telefonicznie z BOK. Tam konsultant mając wgląd w historię konta, zweryfikuje z tytułu jakich usług nastąpiły te rozliczenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ