Zabiera mi pieniadze z konta.

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
kokoszka
PlusManiak
Posty: 71
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 22 sty 2014, o 09:39

Re: Żżera mi pieniądze z konta.

Post autor: kokoszka »

to może trwać do 2 dni
Ostatnio zmieniony 21 lut 2014, o 11:56 przez kokoszka, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Lukasz000018
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 20 lut 2014, o 19:21

Re: Żżera mi pieniądze z konta.

Post autor: Lukasz000018 »

No zobaczymy za 2 dni trzymam cię za słowo a jak dalej nic z tego nie będzie to odezwię się ponownie. Pozdrawiam.
Lukasz000018
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 20 lut 2014, o 19:21

Re: Żżera mi pieniądze z konta.

Post autor: Lukasz000018 »

Dodam że od pierwszego pobrania pieniędzy mineło 2 dni gdy pobrało mi z 20zł na 10 a dziś z 10 do 5zł.
Lukasz000018
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 20 lut 2014, o 19:21

Re: Żżera mi pieniądze z konta.

Post autor: Lukasz000018 »

Co wówczas gdy nie zostanie kasa zwrócona.
Awatar użytkownika
kokoszka
PlusManiak
Posty: 71
Rejestracja: 22 sty 2014, o 09:39

Re: Żżera mi pieniądze z konta.

Post autor: kokoszka »

wpisz *136# lub *121# i sprawdź czy aby pakiet jest na 100% aktywny
Obrazek
Awatar użytkownika
pepcia2
Szalony PlusManiak
Posty: 2903
Rejestracja: 21 sty 2013, o 17:54
Lokalizacja: małopolska

Re: Żżera mi pieniądze z konta.

Post autor: pepcia2 »

kokoszka burdel na kółkach to może masz Ty :lol:

Lukasz000018
Jesteś pewny, ze to za połaczenia pobiera Ci opłaty? Transmisję danych masz wyłączoną? Pakiet internetowy jakiś masz?
Nie masz aktywnych jakichś subskrypcji? Sprawdzisz bezpłatnym sms LISTA na 8888
Jaką masz taryfę *147#? Jakie pakiety *121# *136#?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22383
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Lukasz000018,

podaj proszę promocje i pakiety widoczne pod kodami: *136# i *121#. Z jakiego telefonu korzystasz?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
lukasz.szymanski1

Pomocy! Znikające 50 zł

Post autor: lukasz.szymanski1 »

Witam!
Otóż mój problem jak wynika z tytułu, to znikające 50 zł z konta. Parę dni temu doładowałem konto za 50 zł. Po czym aktywowałem usługę "Dla wyjątkowych klijentów 39 gr za całą rozmowe do wszystkich" która miała kosztować 3 zł za 90 dni. Po aktywacji do dnia dzisiejszego nie wykonałem żadnego połączenia, nawet w celu sprawdzenia tej promocji, czy rzeczywiście tak jest, natomiast wysłałem dwa sms-y do sieci orange, dokładnie idea. Po wszystkim dziś sprawdzam stan konta, a na koncie z ponad 50 zł, nagle jest około 2,50 zł. Pierwsze kroki na strone plus.pl i chce się zarejestrować, aby zbadać co się stało, lecz po poprawnym założeniu konta przy próbie zalogowania wyskakuje "NIeznany błąd systemu". To samo na innych przeglądarkach. Pomocy
Ostatnio zmieniony 25 lut 2014, o 16:18 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22383
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj lukasz.szymanski1,

z jakiego modelu telefonu korzystasz? To aparat podany w opisie profilu?
lukasz.szymanski1 pisze:Pierwsze kroki na strone plus.pl i chce się zarejestrować, aby zbadać co się stało, lecz po poprawnym założeniu konta przy próbie zalogowania wyskakuje "NIeznany błąd systemu". To samo na innych przeglądarkach.
Gdzie dokładnie próbujesz się zalogować?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
lukasz.szymanski1

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: lukasz.szymanski1 »

Tak, telefon to Sony Ericsson Xperia X10. Strona to plus.pl w prawym górnym rogu zaloguj się. Zarejestrowałem konto z numerem. Loguje się jest ok i jak wchodzę w "Startowa" gdzie moim zdaniem jest coś na temat połączeń wychodzących, sms to wyskakuje mi właśnie komunikat "Nieznany błąd systemu". Lecz nie zmienia to faktu, że w ciagu ostatnich dni, z konta znikło mi około 50 zł.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22383
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Joanna_Plus »

lukasz.szymanski1,

do zarządzania swoim kontem służy aplikacja Plus online. Informacje na jej temat znajdziesz w naszym FAQ. Nie ma tam natomiast dostępnego bilingu dla numerów w ofercie Plus na Kartę.
lukasz.szymanski1 pisze:Lecz nie zmienia to faktu, że w ciagu ostatnich dni, z konta znikło mi około 50 zł.
Czy w tym czasie włączona była transmisja danych? Posiadasz aktywy jakiś pakiet internetowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
lukasz.szymanski1

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: lukasz.szymanski1 »

Nie, nie była włączona transmisja danych. Nie posiadam pakietów internetowych. Co dalej?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22383
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Joanna_Plus »

lukasz.szymanski1,

a jakieś subskrypcje nie są aktywne na Twoim numerze? Sprawdzenia dokonasz wysyłając bezpłatną wiadomość o treści LISTA pod numer 8888.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
lukasz.szymanski1

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: lukasz.szymanski1 »

0 Subskrypcji, 0 usług. Tyle z wiadomości. Co dalej?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22383
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Joanna_Plus »

lukasz.szymanski1,

w powyższej sytuacji proszę skontaktuj się telefonicznie z BOK. Tam konsultant mając wgląd w historię konta, zweryfikuje z tytułu jakich usług nastąpiły te rozliczenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ