Umowa niezgodna z ustaleniami

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
tycior
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 24 lut 2014, o 14:10

Umowa niezgodna z ustaleniami

Post autor: tycior »

Witam! 1,5tyg zamówiłem telefonicznie nową aktywację na internet LTE. Wybrałem opcje 20GB za bodajże 79PLN. Zależało mi na tych 3GB na youtube. Rozmawiałem z miłą konsultantką i zapewniała, że wszystko będzie tak jak chce. No niestety wyszło inaczej. W czwartek 21.02.2014 przyjechał kurier, odebrałem modem,kartę i podpisałem umowę. Gdy kurier odjechał spojrzałem w umowę a tam taryfa na 15GB w której nie przysługuje darmowe 3GB na youtube. Jednym słowem podpisałem umowę niezgodną z ustaleniami telefonicznymi,rozmowa była nagrywana. Czy mogę coś zrobić w tej sytuacji? Nawet nie korzystam z tego internetu, bo nie aktywowali karty.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Umowa niezgodna z ustaleniami

Post autor: Krzysiek_Plus »

tycior, proszę sprawdź nazwę promocji na umowie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
tycior
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 24 lut 2014, o 14:10

Re: Umowa niezgodna z ustaleniami

Post autor: tycior »

Plus Internet 15GB na 12 miesięcy.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Umowa niezgodna z ustaleniami

Post autor: Krzysiek_Plus »

tycior, dodatkowe 3GB na youtube jest tylko w planie Internet 20 GB (79,90zł). Przy Internet 15GB jest tylko nielimitowane przeglądanie zwykłych stron www, a opłata wynosi 59,90zł: http://internet.plus.pl/indywidualni/ab ... wi-klienci

tycior pisze:Czy mogę coś zrobić w tej sytuacji?
Czy wyraziłeś zgoda na aktywacje przed okresem 10 dni?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
tycior
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 24 lut 2014, o 14:10

Re: Umowa niezgodna z ustaleniami

Post autor: tycior »

Tak wyraziłem zgodę, bo zależało mi na szybkiej aktywacji.
Takie robienia klienta w butelkę nie jest fajne, rozmowa była nagrywana i na pewną są dowody, że byłem zapewniany o 20GB + 3GB youtube a dostałem coś co nie spełnia moich oczekiwań. Z drugiej strony nie rozumiem, chciałem większy abonament a nie mniejszy, więc obie strony są na tym stratne.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Umowa niezgodna z ustaleniami

Post autor: Krzysiek_Plus »

tycior, w takim wypadku pozostaje złożenie reklamacji.

Proszę opisz dokładnie całą sytuacje/problem oraz podaj dane:

- imię nazwisko
- adres zamieszkania
- numer telefonu lub numer konta klienta

i prześlij przez ten formularz.

Przekaże sprawę do Departamentu reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
tycior
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 24 lut 2014, o 14:10

Re: Umowa niezgodna z ustaleniami

Post autor: tycior »

Problem rozwiązany. Po aktywacji karty mam zadzwonić do BOK i poprosić o zmianę taryfy na wyższą.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Umowa niezgodna z ustaleniami

Post autor: Krzysiek_Plus »

tycior, jeśli chodzi tylko o zmianę taryfy to tak wystarczy kontakt z BOK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ